۸۴۱۵۴۱
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

برخورد قضایی با هرگونه اخلال اقتصادی در بازار قم

معاون قضایی دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: با هر گونه اخلال اقتصادی توسط متخلفین در بازار قم، برخورد قضایی می شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون قضایی دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: با هر گونه اخلال اقتصادی توسط متخلفین در بازار قم، برخورد قضایی می شود.

علی اصغر سلطانی در سی و یکمین جلسه کارگروه و ستاد تنظیم بازار درقم در تالار امام جواد(ع) در استانداری قم عنوان کرد: در وضعیت اقتصادی فعلی همه دستگاهها و مدیران باید به ثبات قیمت ها در بازار کمک کنند.

معاون قضایی دادستان عمومی و انقلاب قم افزود: نباید بالا بودن برخی از قیمت ها را توجیه کرد؛ بلکه برای کاهش مشکلات، لازم است با مدیریت مناسب، ثبات را به بازار برگردانیم.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی، عزمی جدی در برخورد با متخلفان دارد و با هر گونه اخلال اقتصادی توسط متخلفین در بازار قم، برخورد قضایی می شود و قطعا بر اساس گزارشات، پرونده تشکیل خواهد شد.

سلطانی اظهار کرد: بازار شب عید باید تعدیل، و توزیع اقلام به نحو بهتری مدیریت شود؛ به ویژه برای کاهش قیمت مرغ و گوشت باید راهکاری جدی اتخاذ شود.

وی عنوان کرد: قم همواره مورد هجمه دشمن قرار داشته است؛ از این رو مسئولان باید با مدیریت بهتری در جهت رفع مشکلات این شهر تلاش کنند و نگاه جهادی نسبت به حل مسائل داشته باشند.

در این جلسه محمدرضا طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم بیان کرد: به دلیل گرانی نهاده ها، قیمت جوجه یک روزه نیز افزایش داشته و این امر بر بازار مرغ تاثیر گذاشته است.

وی افزود: مرغ کالایی نیست که بتوان آن را به مدت طولانی ذخیره کرد؛ اما قیمت آن بر اساس شهرهای مجاور تعیین می شود و در تعرفه گذاری، مسائل مهمی دخالت دارد.

طلایی بیان کرد: ۲۵ تن گوشت منجمد تا چند روز آینده وارد قم می شود تا بتوان بازار فعلی را ساماندهی کرد.

محمود سیجانی نیز عنوان کرد: برای توزیع گوشت، باید مباشر توزیع تعیین شود؛ همچنین در توزیع گوشت حتما اولویت ها از جمله قشر کارگر مشخص باشد.

وی بیان کرد: در جهت کنترل بازار، بالغ بر ۱۰ هزار بازرسی انجام شده و ۷۲ پرونده با احصای تخلفات به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

سیجانی اظهار کرد: در توزیع میوه در ایام عید نیز ۲۸ غرفه در سطح شهر برپا شده که ۱۵ درصد زیر قیمت بازار به توزیع میوه می پردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط در قم کل کشور این مشکل را دارد

    • MAHYAR ALI

      ببخشید کدام اقتصاد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج