جاباما
۸۴۱۵۹۷
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

رادیو هم برای نوروز سریال دارد

نمایش‌های رادیویی «پزشکان داوطلب»، «تعطیلات خانوادگی»، «جدال شیرین»، «تهران مصفا»، «عمو شکلاتی» و «عمارت آبی» در ایام نوروز از رادیو نمایش و سایر شبکه های رادیویی شنیده خواهند شد.

خبرگزاری فارس: محمدرضا قربانی مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش درباره سریال‌های نوروزی عنوان کرد: مجموعا ۶۰ قسمت نمایش رادیویی در قالب سریال ویژه ایام نوروز در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که علاقه مندان می‌توانند شنونده آن از رادیو نمایش و سایر شبکه‌های رادیویی باشند.

وی ادامه داد: سریال‌های ویژه نوروز، متناسب با موضوع و رویکرد شبکه‌های رادیویی جوان، ایران، فرهنگ، تهران، ورزش و سلامت ساخته شده که علاوه بر آن از طریق اداره کل صدای استان‌ها برای پخش از مراکز استان‌ها نیز ارسال شده است.

قربانی اعلام کرد: علاوه بر سریال‌های نوروزی به دلیل همزمانی نوروز با ایام شهادت و وفات حضرت زینب (س) و امام موسی کاظم (ع) دو نمایش رادیویی با این مناسبت نیز پخش خواهد شد، همچنین چهار سریال هم ویژه ایام سوگواری برای سایر شبکه‌ها تولید و ارسال شده است.

مدیر رادیو نمایش در پایان از تولید ۵۰ قطعه نمایش کوتاه با عنوان «این پرونده بسته نیست» خبر داد و گفت: این آثار نیز در راستای پیشگیری از تصادفات جاده‌ای تولید شده است.

نمایش «پزشکان داوطلب» به نویسندگی ویدا دانشمند و کارگردانی ایوب آقاخانی در ۱۰ قسمت تولید شده و داستان آن درباره دو دانشجوی ترم آخر پزشکی است که در ایام تعطیلات عید به ایستگاه‌های سلامتی نوروزی می‌روند و در آنجا اتفاقاتی می‌افتد که در این سریال خواهید شنید و هر روز ساعت ۸:۳۰ صبح پخش می‌شود.

نمایش «تعطیلات خانوادگی» به نویسندگی حمیدرضا عباسی و کارگردانی بهرام سروری نژاد درباره دو برادر است که در آستانه سال نو برای یافتن پدرشان به دنبال سرنخ‌هایی می‌روند و هر روز ساعت ۱۳:۳۰ پخش می‌شود.

نمایش «جدال شیرین» به نویسندگی پویان غفاری و کارگردانی مهدی نمینی مقدم داستان زورخانه ای است که قرار است در ایام عید محلی برای بازدید عمومی باشد و ساعت ۲۰:۴۵ پخش می‌شود.

نمایش «تهران مصفا» به نویسندگی یاسمن شکرگزار و کارگردانی محمد پورحسن، درباره یک معلم تاریخ است که دوست دارد در ایام نوروز تهران را به بچه‌ها و نوه‌هایش معرفی کند و هر روز ساعت ۱۱ پخش می‌شود.

نمایش «عمو شکلاتی» به نویسندگی هانیه نجفی و کارگردانی رضا عمرانی درباره فردی است که مالک خانه مهربانی بوده و به رحمت خدا رفته است، حالا پس از مرگش فرزند او تصمیم دارد آن خانه را بفروشد. این نمایش ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

نمایش «عمارت آبی» به نویسندگی مجید حیدری و کارگردانی محمد پورحسن درباره زن و شوهری است که می‌خواهند خانه قدیمی خود در کیش را به یک مرکز طبیعت گردی در نوروز تبدیل کنند که هر روز ساعت ۱۸ پخش می‌شود.

این آثار با هنرمندی بازیگران، تهیه کنندگان، افکتورها و صدابرداران، کارگردانان و نویسندگان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده است.

تجلیل صمیمانه از مهین نثری هنرمند پیشکسوت رادیو نمایش

امروز در حاشیه تمرین نمایش «درجستجوی من» به کارگردانی ایوب آقاخانی، از مهین نثری هنرمند پیشکسوت نمایش‌های رادیویی تجلیل به عمل آمد.

مهین نثری متولد سال ۱۳۲۵ است. او از بیست و دو سالگی و از اواخر سال ۱۳۴۹ پس از تجربه دوبله وارد دنیای رادیو شده و بازی در نمایش‌های رادیویی را آغاز کرده و تاکنون در آثار متنوع رادیویی به ایفای نقش پرداخته است.

این دورهمی صمیمانه با حضور محمدرضا قربانی مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش، مسئولان و بازیگران و هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در حاشیه تمرین یک نمایش رادیویی در استودیو ۸ رادیو نمایش انجام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MAHYAR ALI

      نگووووووووو،
      صدا و سیما به ان‌بزرگی یک سریال خوب نمی تواند درست کند و بودجه را منهدم کردن حال شما از رادیو چه انتظاری دارید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج