۸۴۱۶۲۶
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

کاهش قیمت برخی کالا‌های اساسی در بازار

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تلاش برای ثبات و کاهش قیمت کالاها در بازار، گفت: در حداقل هفت قلم از کالاهای اساسی با کاهش قیمت مواجه شده‌ایم.

خبرگزاری فارس: خلیل رجبلی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به شرایط به وجود آمده اقتصادی در بازار، اظهار کرد: تمام تلاشمان را برای ایجاد ثبات در قیمت و کاهش قیمت‌های افزایش یافته داشته‌ایم و عملکرد گنبدکاووس در این حوزه بسیار خوب بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر توانسته‌ایم قیمت کالاهای بسیاری را ثابت نگه داریم، افزود: قیمت کالاهایی از جمله نبشی، میلگرد، پودر شوینده دستی و ماشینی، سیمان پاکتی، لپه، جو وارداتی، تخم مرغ، ذرت وارداتی، ماکارونی، گندم دامی، شیر، کره، نخود و برنج خارجی به طور کامل کنترل شده و ثابت است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در کالاهایی همچون تیرآهن، موز، مرغ گرم، قند، گوجه فرنگی و جوجه یک روزه با کاهش قیمت مواجه بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در اقلامی همجون جوجه یک روزه با کاهش ۷۰ درصدی و در میوه‌ای همچون موز بالغ بر هشت درصد کاهش قیمت را تجربه کرده‌ایم.

432 مورد بازرسی از اصناف گنبدکاووس

رجبلی با اشاره به اینکه در دو ماه گذشته بالغ بر ۴۳۲ مورد بازرسی رسمی از اصناف، فروشگاه‌ها و مراکز فروش سطح شهرستان داشته‌ایم، ادامه داد: ناظرین افتخاری ما که از میان مردم و خود بدنه جامعه بوده‌اند بالغ بر ۶۴ گزارش اعم از شکوائیه حضوری و تلفنی را به ما منتقل کرده‌اند.

وی از ۵۶ مورد بازرسی در حوزه قاچاق کالا در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها ۵۴ پرونده تخلف اعم از گرانفروشی، عدم صدور صورتحساب و تقلب در کسب تشکیل شده است که مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه برخی التهابات در حوزه توزیع شکر موجب افزایش قیمت آن در روزهای اخیر شده است، تصریح کرد: قیمت شکر روی تریلی ۵ هزار و ۶۰۰ تومان و در سطح عمده فروشی به ۶ هزار تومان رسیده است که علت کمبود شکر کاهش ۷۵ درصدی برداشت چغندرقند به دلیل مسائل کم آبی نسبت به سال قبل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      باور کردیم

    • ali zare

      آخه چرا چرت میگین ی نمونه مثال بزنید که ارزون شده

    • بدون نام

      تو که راست میگی ...

    • بدون نام

      شماها شکرخوردید

    • بدون نام

      تو رو قران خبر ندین فردا دولت گرونش میکنه

    • بدون نام

      کم دروغ بگو

    • بدون نام

      واقعا مسولان قشنگ بلدن دروغ بگن بدترازاونااین رسانه هاهستن که این دروغاروپخش میکنن وواقعیتو پنهان/

    • ش.س

      والله شما نمیتونید کبریت رو هم ارزون کنید چه برسه به کلاهای اساسی، شما عرضه ندارید یه مشت بی عرضه اید تواین مملکت که فقط به فکر جیب خودتون هستید، نه مردم

    • بدون نام

      کی؟چی؟کجا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج