جاباما
۸۴۱۶۸۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«سرو زیر آب» وارد شبکه نمایش خانگی شد

فیلم سینمایی «سرو زیر آب» وارد شبکه نمایش خانگی شد.

بانی فیلم: فیلم سینمایی «سرو زیر آب» وارد شبکه نمایش خانگی شد.

«سرو زیر آب» وارد شبکه نمایش خانگی شد

به گزارش رسیده، فیلم سینمایی «سرو زیر آب» ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر از موسسه هنرهای تصویری سوره به نمایش خانگی آمد.

«سرو زیر آب» در ژانر دفاع مقدس با موضوع شهدای گمنام، داستان جوانی از معراج شهدا را روایت می‌کند که در پی مصلحت اندیشی و تسکین درد فراغ عزیزان خانواده شهدا، دست به انجام امور غیر عرف می‌پردازد و دردسرهای زیادی برای معراج شهدا به وجود می‌آورد.

این فیلم ششمین ساخته بلند محمدعلی باشه‌آهنگر محسوب می‌شود که توسط قلم وی و برادرش حامد باشه‌آهنگر به تحریر درآمده است. سیدحامد حسینی نیز تهیه کننده این فیلم است.

بابک حمیدیان، مینا ساداتی، هومن برق‌نورد، مسعود رایگان، همایون ارشادی، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت‌دوست، مهتاب نصیرپور، محمدهادی قمیشی و فرخ نعمتی بازیگرانی هستند که دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«سرو زیر آب» در حالی به سینمای جنگ می‌پردازد که با توجه به آمار پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگ ایثار و شهادت، تاکنون قریب به ۱۰ هزار شهید گمنام پس از جنگ تحمیلی تا سال ۹۷ تخمین و به خاک سپرده شده‌اند.

ساخته باشه‌آهنگر محصول حوزه هنری است و در سی ‌و‌ ششمین دوره جشنواره فیلم فجر توانست با نامزدی در ۹ عنوان جایزه سیمرغ، برنده سه سیمرغ بلورین برای طراحی صحنه توسط عباس بلوندی، بهترین فیلمبرداری توسط عباس زرین‌دست و بهترین فیلم از نگاه ملی شود.

نکته جالب اینکه «سرو زیر آب» که در منظوم (سایت مرجع سینما و تلویزیون ایران) توانسته است امتیاز ۵.۹ از ۱۰ امتیاز ممکن را کسب کند و به عنوان یک فیلم خوش ساخت در ژانر دفاع مقدس توسط مردم و کاربران سینما و تلویزیون ارزش‌گذاری شده است.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به علیرضا زرین‌دست مدیر فیلمبرداری، حامد باشه‌آهنگر تدوینگر، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، عباس رستگارپور صدابردار و محسن بابایی طراح چهره‌‌پردازی نیز اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج