جاباما
۸۴۱۷۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازتاب پیروزی السد در رسانه‌های قطری

رسانه‌های قطری از بازی خوب السد برابر تیم فوتبال پرسپولیس و درخشش بیرانوند نوشتند. البته آنها به ستایش از بازی منظم دفاعی سرخ پوشان ایرانی و فرصت‌های زیادی که علیپور از دست داد هم پرداختند.

ایسنا: السد با گلی که بغداد بونجاح با ضربه سر در آخرین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه دوم به ثمر رساند، سه امتیاز حساس دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس را به دست آورد.

این پیروزی برای قطری‌ها بسیار شیرین بود و بازتاب زیادی هم در رسانه‌های این کشور داشت.

الرای: "بازی زیبا با هنرنمایی دروازه‌بان‌ها"

روزنامه الرای درباره این بازی نوشت: السد با گلی که بغداد بونجاح در دقایق پایانی به ثمر رساند توانست سه امتیاز حساس را به دست آورد و بعد از شکست برابر الاهلی در دیدار نخست شانس خود را برای صعود بیشتر کند. السد پیروزی ارزشمند و سخت را برابر تیم خوب پرسپولیس به دست آورد. بازی زیبا و جذاب بود و با وجود این که دو تیم فرصت‌های گلزنی زیادی داشتند، نزدیک بود که بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد که ضربه سر بونجاح سه امتیاز ارزشمند را برای السد به دنبال داشت. تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بهتر بازی کرد اما السد در نیمه دوم بازی همیشگی خود را به نمایش گذاشت و در نهایت هم به گل رسید. در این دیدار دروازه‌بان‌های هر دو تیم خوب درخشیدند و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.

استاد الدوحه: "جبران با گل جلاد"

روزنامه استاد الدوحه هم نوشت: السد پیروزی بسیار سخت را برابر پرسپولیس به دست آورد. بغداد بونجاح موفق شد که تک گل السد را در آخرین دقیقه وارد دروازه‌ علیرضا بیرانوند - که بسیار خوب در این دیدار درخشید - کند. در این دیدار السد بازی هجومی را در دستور کار خود قرار می‌داد و دروازه پرسپولیس را تهدید می‌کرد و حریف ایرانی هم با حملات خطرناک‌تری جواب السدی ها را می‌داد.

" علیپور در این دیدار چندین فرصت خوب گلزنی را داشت که نتوانست از آنها به خوبی استفاده کند. در نیمه نخست السد نتوانست فرصت‌های خوبی را خلق کند و پرسپولیس بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم نفس‌ها در سینه حبس شد. درخشش سنگربان پرسپولیس مانع از فروپاشی دروازه این تیم شد اما در دقایق پایانی بونجاح ضربه خود را زد و گل ارزشمندی را به ثمر رساند تا السد نخستین پیروزی آسیایی خود را به دست آورد.

الوطن: "السد با گل دقایق پایانی پرسپولیس را شکست داد"

الوطن هم نوشت: السد با گلی که بونجاح در دقایق پایانی به ثمر رساند توانست در این دیدار حساس پرسپولیس را شکست دهد. بازیکنان السد بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و تا دقایق پایانی از کسب پیروزی ناامید نشدند. پرسپولیس در این دیدار بازی را دفاعی آغاز کرد و چشم به ضد حملات دوخته بود. حملات السد به دیوار دفاعی پرسپولیس با رهبری سیدجلال مواجه می‌شد و از طرف دیگر پرسپولیس با مثلث بشار رسن، علیپور و بودیمیر هم روی دروازه السد خطر ایجاد می‌کرد.

علیرضا بیرانوند در این دیدار درخشید و چند بار دروازه تیمش را نجات داد. پرسپولیس در دقایق پایانی به بازی دفاعی روی آورد و به دنبال حفظ تساوی بود. این‌ در حالی است که تعویض‌های السد هجومی بود. داور کره‌ای یک گل السد را در نیمه نخست مردود اعلام کرد. با وجود این که داور بیشتر از یک بار می‌توانست پنالتی به سود السد اعلام کرد اما واکنشی از خود نشان نمی‌داد. با این حال السد به حملات خود ادامه‌ داد و تا این که توانست در نهایت دروازه پرسپولیس را باز کند و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج