۸۴۱۷۵۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کشف ۹۵ درصدی جرایم جنایی در تهران

رئیس پلیس تهران با اعلام کاهش وقوع جرایم جنایی در ۱۱ ماه گذشته گفت: ۹۵ درصد جرایم جنایی رخ داده در تهران کشف شده است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس تهران با اعلام کاهش وقوع جرایم جنایی در ۱۱ ماه گذشته گفت: ۹۵ درصد جرایم جنایی رخ داده در تهران کشف شده است.

سردار حسین رحیمی صبح امروز در همایش فرماندهان و مدیران فرماندهی تهران بزرگ که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد، با بیان اینکه در ۱۱ ماه گذشته بالغ بر ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران برقرار شده، گفت: تعداد تماسها در مقایسه با سال گذشته رشد ۷ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه از این تعداد تماس، ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تماس منجر به اجرای ماموریت در پلیس تهران شده، گفت: در ۲۲ مرحله طرح دستگیری محکومین متواری، بالغ بر هزار و ۸۰۰ نفر دستگیر شده و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

وی افزود: در حوزه کشف جرائم در ۱۱ ماه گذشته ، ۱۶۶ هزار و ۷۹۴ فقره کشف سرقت داشته‌ایم که در مقایسه به سال گذشته، ۱۱ درصد رشد داشته، در حوزه جرایم جنایی مانند قتل ، آدم‌ربایی با کاهش روبه‌رو بودیم که بالغ بر ۹۵ درصد این جرائم در تهران بزرگ کشف شده است که نشان از اقتدار پلیس دارد.

رئیس پلیس ترهان خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس فتا، ۱۰ هزار و ۲۰۵ پرونده کشف شده که شامل برداشت اینترنتی، مزاحمتهای اینترنتی، کلاهبرداری رایانه‌ای، دسترسی غیرمجاز به اطلاعات افراد بوده است همچنین با وجود رشد بیش از ۷۰ درصدی رشد وقوع جرائم مجازی، در کشف این جرائم، ۳۰ درصد رشد داشتیم.

رحیمی با اشاره به انهدام هزار و ۸۹۱ باند در حوزه‌های موادمخدر و اراذل و اوباش توسط ماموران پلیس آگاهی، امنیت عمومی و موادمخدر، خاطرنشان کرد: در سال جاری ، بیش از ۸۵۰ اوباش را در محله‌ها و پارکها دستگیر کردیم که شاهد افزایش ۸۶ درصدی در این زمینه بودیم. در طرح برخورد با حاملین سلاح سرد و گرم تاکنون بیش از ۵۵۰ سلاح شکاری و جنگی کشف شده که با افزایش ۱۰ درصدی روبه‌رو هستیم.

وی متذکر شد: یکی از کارهای بزرگ پلیس تهران رسیدگی به پرونده‌های کلان و جرائم اقتصادی بود که بار اصلی آن بر عهده پلیس تهران و دادستان تهران بود.

به گفته رحیمی، پلیس تهران در طول سال جاری به ۲۱ پرونده فساد اقتصادی رسیدگی و هزار و ۹۰۵ نفر از افراد مرتبط با این پرونده‌ها احضار کرد که ۴۹۳ نفر از این افراد دستگیر شده و با هماهنگی و احکام قضایی ۳۸۷ نفر به زندان رفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج