۸۴۱۹۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آیا با شروع یک امتیازی می‌توان در آسیا صعود کرد؟

استقلال و پرسپولیس با کسب ۱ امتیاز در ۲ بازی آغاز مایوس کننده‌ای در این فصل لیگ قهرمانان آسیا داشتند و در تاریخ مسابقات تنها یک تیم ایرانی با چنین کارنامه‌ای موفق به صعود به مرحله گروهی شده است.

وب سایت نود: برخلاف ذوب آهن اصفهان که تا هفته دوم مسابقات چهره موفقی از خود به جای گذاشته است.قهرمان لیگ و جام حذفی ایران در فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در شرایط مناسبی به سر نمی‌برند. استقلال که در گروه مرگ مسابقات قرار گرفته است پس از شکست سنگین برابر الدحیل در روز نخست در هفته دوم به دیدار العین رفت و در شرایطی که تیم برتر میدان بود به تساوی یک-یک رضایت داد تا پس از دو هفته با تنها یک امتیاز در قعر جدول گروه C جای گیرد.

آیا با شروع یک امتیازی می‌توان در آسیا صعود کرد؟

دیگر نماینده ایران، پرسپولیس نیز وضعیت مشابهی دارد.این تیم در اولین بازی خود در ورزشگاه آزادی مقابل پاختاکور با نتیجه تساوی یک-یک متوقف شد و در هفته دوم نیز برابر السد و در دیداری که اصلاً چهره بازنده نداشت در دقایق پایانی باز هم دروازه این تیم روی یک صحنه آفساید باز شد تا دست خالی این میدان را ترک کند و پرسپولیس نیز مانند رقیب دیرینه خود با یک امتیاز قعرنشین گروه D شود.

آیا با شروع یک امتیازی می‌توان در آسیا صعود کرد؟

کسب ۱ امتیاز در ۲ بازی آمار امیدوارکننده‌ای برای این دو تیم محسوب نمی‌شود.پرسپولیس که در ۲ فصل گذشته به مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات راه یافته و استقلال نیز که در ۲ فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی و نیمه نهایی حضور داشته برای تکرار این مهم در فصل جاری باید دست به انجام ماموریت تقریبا یک غیرممکن بزنند.

لیگ قهرمانان آسیا از سال ۲۰۰۹ با فرمت فعلی برگزار می‌شود و در این مدت ۳۶ بار تیمهای ایرانی در مرحله گروهی این بازیها حضور داشتند و تنها در ۷ بار تیمهای ایرانی در ۲ بازی نخست بیشتر از یک امتیاز کسب نکردند.از این ۷ مورد در ۶ مورد نماینده ایران در پایان مرحله گروهی مجبور به خداحافظی از مسابقات شدند.نفت تهران با هدایت علی منصوریان در فصل ۲۰۱۵ تنها تیم ایرانی است که علی‌رغم آغاز ضعیف موفق به صعود از مرحله گروهی شد.

آیا با شروع یک امتیازی می‌توان در آسیا صعود کرد؟

نفت در آن فصل در بازی نخست در تاشکند با نتیجه 2 بر یک مغلوب پاختاکور شد و در روز دوم در تهران مقابل العین به تساوی یک-یک رسید ولی در پایان با 8 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت و به مرحله بعد صعود کرد.شرایط نفت تهران در آن فصل در لیگ مثل این روزهای سرخابیهای پایتخت بود و این تیم در کورس قهرمانی بود.این تیم علی رغم صعود به مرحله بعدی در قهرمانی در لیگ ناکام ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج