۸۴۱۹۷۲
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

پیشگویی تاریخی کریس رونالدو!

دیشب یکی از شب های ویژه و مهم دوران ورزشی کریستیانو رونالدو رقم خورد.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو دیشب موفق شد با ثبت یک هت تریک فوق العاده مقابل اتلتیکومادرید، یک تنه موجبات صعود یوونتوس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را فراهم کرده و تیمش را از حذفی زودهنگام نجات دهد.

پیشگویی تاریخی کریس رونالدو!

اما نشریه مارکا مدعی شد رونالدو قبل از دیدار با اتلتیکومادرید نسبت به صعود تیمش و ثبت هت تریک برابر یان اوبلاک مطمئن بوده و به قدری نسبت به اتفاقات این دیدار و درخشش در یوونتوس آره نا اطمینان داشته که از تمام اعضای خانواده، دوستان نزدیک و مدیر برنامه خود درخواست کرده این دیدار را در استادیوم تماشا کرده و شاهد موفقیت او در مستطیل سبز باشند.

ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو در کنار جورجیانو رودریگز و فرزند کریستیانو و دیگران دوستان نزدیک وی همگی در استادیوم حاضر بودند و درخشش رونالدو به حدی بود که همسر وی نیز احساساتی شده و بعد از گل سوم CR7 اشک ریخت.

اعتماد به نفس و خشم برای انتقام از اتلتیکومادرید، خصوصا پس از شادی جنجالی دور رفت دیگو سیمئونه و انتقادات فراوانی که طی هفته های اخیر در مطبوعات ایتالیا از رونالدو شده بود، در چهره ستاره پرتغالی موج می زد و او با ثبت یک هت تریک باورنکردنی دیگر، ثابت کرد برای موفقیت در لیگ قهرمانان تنها به یک کریستیانو رونالدو نیاز دارید.

پیشگویی تاریخی کریس رونالدو!

ستاره پرتغالی که در دیدار رفت توفیقی در گلزنی نداشت و به شدت مورد شماتت هواداران اتلتیکومادرید نیز قرار گرفته بود، در هفته های اخیر به شدت تحت فشار قرار داشت و نشریات ایتالیایی به وی تاخته بودند.

منتقدان وی مدعی شدند برای قهرمانی در سری آ، نیازی به پرداخت ۱۰۰ میلیون پوند برای خرید یک بازیکن ۳۴ ساله نبود و یوونتوس رونالدو را برای موفقیت در لیگ قهرمانان خریده است که این بازیکن دیشب نشان داد چرا بیانکونری در تابستان با وی عقد قرارداد کرده است.

رونالدو با این هت تریک، حالا فرصت ادامه حضور در لیگ قهرمانان و کسب چهارمین موفقیت متوالی در این رقابت ها، این بار با لباس یوونتوس را خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این پنالدو چی جو گیر شده طرفدارانشم جو گیر شدن حالا بعد ی سال ی بازی رو شانسکی حتریک کرد .مسی که الان بهترین گل زن پنج لیگ معتبره .تا الان تو لیگ قهرمانانم با پنج گل رو سر پنالدو وایستاده انقدر ادعا مثل این پنالدو نمیکنه . اگه جای مسی بود چکار میکرد .البته بهش حق میدم زنشم تعجب کرده بود پنالدو حتریک کرد خخخخ

      پاسخ ها

      • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

        بیسواد اول نوشتن یاد بگیر بعد بیو راجب رونالدو نظر بده !!!
        هتریک اینجوریه
        بعدشم رونالدو تو لیگ قهرمانان ۸ گله هس
        مسی هم ۸ گله بود فک کنم شد ۱۰ گله
        حتی درمورد مسی هم ک طرفدارشی اطلاعات نداری

    • بدون نام

      سلطان بلامنازع

    • بدون نام

      چقدر البلحی برو علم فوتبالیتو ببر بالا مسی دیشب شد ۸ گله رونالدو ۴ گله هست . هه همچین ادمایی طرفدار رونالدو هستن که هیچی از فوتبال سر در نمیارن

      پاسخ ها

      • ronaldo

        دو سه سال پیش بود هورمونی 11 تا گل تو گروهی زد بعد رونالدو 1دونه زد ولی در آخر این سلطان رونالدو بود که با 12 گل،آقای گل چمپیونز لیگ شد،البته ناگفته نماند که چن ساله حسرت به دل گذاشته بقیه را تا آقای گل بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج