۸۴۲۰۵۰
۱۵ نظر
۵۰۰۶
۱۵ نظر
۵۰۰۶
پ

روحانی: هیج قدرتی قادر نیست بین ملت ایران و عراق فاصله بیاندازد

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نشاطی که از مردم عراق در این سفر دیدیم، ناشی از ارتباط عمیق بین دو ملت است، تصریح کرد: هیچ قدرتی در دنیا قادر نیست بین ملت ایران و عراق فاصله بیاندازند و تفرقه ایجاد کنند.

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران پس از بازگشت از سفر سه روزه به عراق در فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: در این سفر پیرامون مسائل تجاری مانند کاهش و یا حذف تعرفه برخی اقلام بحث و تفاهم شد. تاسیس شهرک های صنعتی مشترک بین دو کشور، انرژی و تسهیل ویزای تجاری از جمله دیگر مسائل مورد بحث در این سفر بود.

وی با بیان اینکه نقشی که فعالان و تجار ما ایفا می کنند برای دو طرف بسیار مهم است، گفت: عراق اولین مرکز صادراتی ما در دنیا است و روابط بسیار صمیمی در تجارت با هم داریم.

روحانی ادامه داد: در خصوص روابط بانکی گفتگوهایی داشتیم تا در بسیاری از موارد پول ملی دو کشور حاکم شود و روابط بانکی تسهیل شود. در خصوص مسائل امنیتی و منطقه هم تفاهمات خوبی داشتیم و هم نظرات دو کشور به هم نزدیک است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نشاطی که از مردم عراق در این سفر دیدیم، ناشی از ارتباط عمیق بین دو ملت است، تصریح کرد: هیچ قدرتی در دنیا قادر نیست بین ملت ایران و عراق فاصله بیاندازند و تفرقه ایجاد کنند.

وی گفت: در این سفر تاکید کردیم روابط صمیمی دوجانبه را به گونه‌ای پیش ببریم تا در آینده روابط سه جانبه و چهارجانبه شود و در خصوص کشورهای دیگری که می توانند در این روابط ایفای نقش کنند بحث شد.

روحانی در پایان خاطرنشان کرد: این سفر در مجموع می تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد و در آینده شاهد توسعه روابط به نفع دو ملت و دو کشور باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس اون هشت سال که همو تیکه کردن چی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت بر عراق و عراقی 8 سال جوانهای ما را کشتند

    • بدون نام

      همین عراق بیشرف.همه جوونهای مارا شهید کرد جانباز کرد به روستاهامون حمله کرد شیمیایی کرد به خاک عزیزمان تجاوز کرد به ناموسمون توخرمشهر تجاوز کردن.حالا چی شد .شدن برادرمون .سرم برشما شرم .از مادران شهید ازخانوادهای شهدا جانبازان و همه ملت ایران خجالت بکشید.من بعنوان یک ایرانی تازمانی زنده ام عراق وعراقی را دشمن خودم میدونم .

    • بدون نام

      اره از اسکورتت معلوم‌بود

    • م

      عراق پیشکشت و مبارکت باشه
      لطف کن به فکر مردم ایران باش همین

    • بدون نام

      تو جیب مارو نزن ....

    • دراكولا تا به تا

      يه جنگ ٨ ساله، زنداني هايي كه شكنجه شدند، يه حلبچه، بمب هاي شيميايي، جانبازها، زندانباناني كه كتك زدند، مردمي كه رفتند براي صدام جنگيدند، نه تو راست ميگي

    • بدون نام

      یکم فاصله هم بد نیست

    • محمد حسین

      این یه دم رو خوب خوندی شیخ حسن
      اگه میخوای مملکتو نجات بدی از مسیر انقلاب خارج نشو

    • بدون نام

      آهسته حرف بزن ممکن صدام از تو سوراخ بیاد بیرون باز هم جنگ می شود فرار تو عراق ش یواش رفتی یواش بیا که گربه شاخت نزند

    • ممم

      ما رو چه به عراق...گوربابای عراق..آقای روحانی مثل اینکه کتاب پایی که جا مانده رو نخوندی ..حالا شما میایید میرید عراق از ما بهترون حساب میکنی شما به فکر دولت خودت باش که داره نابود میشه زیر فشار گرانی اگه هم نمیتوانی استعفا بده برو و خیال ما رو راحت کن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        من با عراق موافق نیستم
        8 سال جنگ و خونریزی عزیزانمون رو ازما گرفتند

    • بدون نام

      رابطه خودتون حفظ کنید ملت پشکشتون

    • بدون نام

      اقای روحانی عوض اینکه بچسبی به عراق بهتره بچسبی به ملت ایران.اینقدرم عراق عراق نکن اعلام عراقی‌ها فقط بفکر خودشان هستند روزی میرسه که مارا اوت کنند.

    • بدون نام

      روحانی شما دلار را همون 4یا5 تومن لاقل برا یکسال هم که شده ثابت نگه دار از همین شروع سال مرد باش قاطع باش بعد چهل سال بزار همه چی ثابت بمونه مسل کشورهای دیکه از این افزایشه دست بر دارید نه حقوق نه دلار ن لوازم ن قیضها نه دزدی ها افزایش پیدا نکنه فقط یک سال هم که شده این خواسته همه ملته یک نرخ واس همیشه اگر کسی حرف گرونی و ارزونی زد فقط اعدان ب بچه هات بمیرن اگه این کار را اجرای نکنی نامسن پخش کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج