۸۴۲۱۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عالمی: نیمه اول برابر العین خوب نبودیم

پیشکسوت استقلال گفت: برابر العین در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم و نتوانستیم یک بازی منطقی را ارائه کنیم.

خبرگزاری مهر: ایمان عالمی در خصوص عملکرد استقلال برابر العین که با تساوی یک بر یک انجامید گفت: برای اولین بار بود که بازیکنان استقلال در پست‌های تخصصی بازی می‌کردند. منتظری، غفوری، پاتوسی و دیگر بازیکنان در پست‌هایی بازی کردند که تجربه زیادی در آن دارند و وینگرها هم عملکرد خوبی داشته و به مدافعان کمک می‌کردند.

وی گفت: متأسفانه در نیمه اول برابر العین خوب نبودیم و نتوانستیم یک بازی منطقی را ارائه دهیم. بازیکنان استقلال سردرگم بودند. فرشید اسماعیلی بیشتر در زمین بیکار بود و نتوانست نقش مؤثری داشته باشد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد. بازیکنان شروع خوبی داشتند و توانستند به گل هم دست پیدا کنند البته العین هم خوب بود و حتی یک بار تیر دروازه استقلال را لرزاند ولی در دقایق بعد استقلال بازی را در اختیار گرفت و توانست به گل هم دست پیدا کند اما تعویض‌های اجباری باعث شد تا شرایط تیم به هم بخورد و این العین بود که در دقایق پایانی و بر اثر یک غفلت، دروازه استقلال را باز کرد البته آبی پوشان در دقایق بعدی فشار زیادی بر روی دروازه العین آوردند که متأسفانه به گل هم رسیدند ولی مردود اعلام شد.

عالمی در خصوص عملکرد داور این دیدار هم گفت: هم استقلال و هم پرسپولیس از داوری ضربه خوردند البته همیشه گفته می‌شود اشتباهات داوری جزئی از کار آنها است اما این بار این اشتباهات باعث شد تا استقلال و پرسپولیس نتوانند به آنچه که می‌خواستند دست پیدا کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار روز شنبه آبی پوشان برابر نساجی قائمشهر که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: لیگ برتر با لیگ قهرمانان تفاوت‌های بسیاری دارد. استقلال در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته و حالا می‌تواند با پیروزی برابر نساجی هم موقعیت خود را در جدول مستحکم‌تر کند و هم با روحیه خوب آماده دیدار برابر پرسپولیس در روز دهم فروردین باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نساجی حریف غیر قابل پیش بینی ای است و آبی پوشان نباید این تیم را دست کم گرفته، آنها باید با قدرت مقابل این تیم ظاهر شوند تا بتواند به ۳ امتیاز حساس این دیدار دست پیدا کرده و امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر در پایان فصل باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج