جاباما
۸۴۲۲۷۳
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

قاچاقچیان دام به عراق دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب اهر گفت: با هماهنگی صورت گرفته با نیروهای نظامی و انتظامی و ادارات ذیربط با افراد فرصت طلبی که اقدام به قاچاق دام زنده کنند برخورد جدی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: رحیم عبداللهی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر اظهار داشت: متأسفانه برخی دلالان و واسطه‌ها که از استان‌های غربی کشور از طریق واسطه‌ها و دلالان در میدان دواب اهر اقدام به خرید دام‌های زنده با قیمت‌های بالا کرده و قاچاقی این دام‌ها را به مناطق مرزی کردستان و از آنجا به عراق و سایر کشورها قاچاق می‌کردند دستگیر شده‌اند و تقریباً نسبت به گذشته آرامش به بازار و میدان دواب برگشته و به هیئت امنای میدان دواب و افراد محلی که به چوبداری و خرید و فروش دام اشتغال دارند توصیه شده هرگونه تخلف و همچنین افرادی که اقدام قاچاق دام اقدام می‌کنند به مراجع قضایی و انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن مورد پیگیری قانونی قرار گیرند.

این مقام ارشد قضایی شهرستان اهر گفت: با وجود نظارت جدی که بر امر توزیع مایحتاج ضروری وجود دارد باز نارضایتی از توزیع نامناسب از سوی شهروندان گزارش می‌شود که امیدواریم در این خصوص نیز ادارات ذیربط و ستاد تنظیم بازار تدبیر ویژه در جهت دسترسی آسان مردم به کالاهایی که برای تنظیم بازار در فروشگاه ها و مراکز مختلف عرضه می شود اقدامات لازم صورت گیرد.

عبداللهی همچنین از حل مشکلات مرکز ترک اعتیاد شهرستان نیز خبر داد و افزود: با اخذ مجوزهای لازم توسط متقاضی، به زودی مرکز نگهداری و کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اهر با اشاره به ضرورت حمایت از خانواده‌های زندانیان که به علل مختلف در زندان بسر می‌برند، گفت: برای افراد نیازمند بسته‌های غذایی از سوی انجمن حمایت از زندانیان با حمایت خیرین تهیه شده و در مرحله توزیع به خانواده‌ها است.

وی ضمن تبریک چهارشنبه آخر سال و سال جدید به خانواده‌ها یادآور شد: مواظب بچه‌های خود باشند تا خدای نکرده با اقدامات خطرساز توسط این آنها شاهد حادثه خطرناک منجر به جرح وفوت و سایر حوادث نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اهان پس مشکل حل شد و از فردا قیمت گوشت مثل قبل میشه ؟ خر خودتون هستین

    • علی

      باسلام آقای عبداللهی گفته متاسفانه چرانگفته خوشبختانه مگر ناراحت است که قاچاقچیان دستگیر شدند بفرمایید خیلی ناراحت نباشید توی کشور ماکه زیاد کاری بااختلاس کنندگان وقاچاقچیان ندارند چشم هایت رابگذاری روی هم وباز کنی باسند یاوثیقه آزاد می شوند زیاد تاسف نخورید

    • بدون نام

      خسته نباشید تازه بعد از اینهمه قاچاق

    • بدون نام

      چیکارشون دارین
      دارن میدن به برادر ای عراقیمون
      ودیگر همسایه ها

    • بدون نام

      قابل توجه اونایی که میگن عراقیها دوست و برادر هستن .عراقیها اگر واقعا دوست بودن از قاچاق به کشورشون جلوگیری میکردن .چجوریه که ی ایرانی را اجازه نمیدن بدون مجوز وارد کشورشون بشه ولی کالاهای مورد نیاز مردم کشورمون را بدن مجوز دودستی می قاپن

    • بدون نام

      چرا بابا به کشور دوست برادر عراق قاچاق شده پس چرا خودتان کمک رایگان به عراق میکنید

    • بدون نام

      خخخخخخخ خودیه فردا جیباش هم پر شکلات میکنند و ولش میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج