۸۴۲۲۹۹
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

آشنایی با تنها تیمی که به لئو مسی نباخته است!

لیونل مسی تعداد پیروزی های خود با پیراهن بارسلونا را به عدد ۴۷۶ رساند.

وبسایت نود: پیروزی ۵-۱ بارسلونا مقابل لیون بلوگرانا را برای دوازدهمین فصل متوالی به مرحله یک چهارم نهایی رساند. اما این دیدار برای لئو مسی، مردی که با ۲ گل و ۲ پاس گل ستاره اول تیمش بود، معنای دیگری هم داشت.

این برد تعداد بردهای لیونل مسی با پیراهن بارسا را به عدد ۴۷۶ رساند تا او در این رکورد با ژاوی هرناندز، اسطوره بارسلونا به عنوان موفق ترین بازیکن تاریخ این باشگاه (از نظر تعداد برد) شریک شود. مسی این تعداد برد را در تنها ۶۷۳ مسابقه ثبت کرده (برد در ۷۱ درصد از بازی ها) در حالی که ژاوی برای کسب این تعداد پیروزی نیاز به ۷۶۷ مسابقه داشت. این دو بازیکن ۱۱ فصل در کنار هم بازی کردند و موفق به فتح ۲۴ جام شدند.

آشنایی با تنها تیمی که به لئو مسی نباخته است!

مسی در دوران حضور در بارسا در برابر 85 تیم به میدان رفته و در برابر 84 تیم، حداقل یک بار موفق به کسب پیروزی شده است. اما شاید جالب باشد بدانید تنها ناکامی مسی در برابر تیمی رقم خورده که در حال حاضر، جایی در لیگ های سراسری اسپانیا ندارد!

در مرحله یک سی و دوم نهایی کوپا دل‌ری فصل 05-2004 و در شرایطی که دیدارها به صورت تک حذفی برگزار می‌شد، بارسلونا به خانه گرامنت، تیم کاتالونیایی که در آن زمان در سطح سوم فوتبال اسپانیا حضور داشت، رفت. مسی جوان که در آن دیدار به صورت ثابت به میدان رفته بود در دقیقه 73 جای خود را به ساموئل اتوئو داد. بازی در وقت های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نهایت گرامنت با گل اسکار اویس در دقیقه 103 به پیروزی رسید تا شگفتی بزرگ کوپا دل‌ری در فصل 05-2004 به همین شکل رقم خورد.

بعد از آن مسابقه، این دو تیم دیگر در برابر هم قرار نگرفتند تا همچنان در برابر تعداد پیروزی های مسی مقابل گرامنت عدد صفر دیده شود. گرامنت اکنون در سطح دوم لیگ منطقه ای کاتالونیا (سطح ششم فوتبال اسپانیا) حضور دارد و مسی شاید هرگز فرصت جبران این شکست را پیدا نکند.

در سمت دیگر جدول، بیشترین پیروزی های مسی با پیراهن بارسلونا در مقابل سویا ثبت شده است. (28 پیروزی) اتلتیک بیلبائو (24)، اتلتیکومادرید و اسپانیول (22) نیز دیگر تیم هایی هستند که بیش از 20 بار برابر بارسای با حضور مسی شکست خورده اند.

لیونل مسی در بازی چهارشنبه شب صد و سی و یکمین بازی خود را در لیگ قهرمانان برای بارسا انجام داد تا در این زمینه نیز با عبور از آندرس اینیستا به دومین بازیکن باسابقه تاریخ آبی اناری ها در این رقابت ها تبدیل شود. ژاوی هرناندز با انجام 151 بازی، در این زمینه نیز رکورددار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداییش عجب عجوبه شکست ناپذیری هستی .دنیا فقط ی بار فرست اینو داره که بازیکنی مثل مسی رو تجربه کنه . بازیای این عجوبه رو از دست ندین با عملکردای خیره کنندش لذت ببریم

    • پارسا

      عالی فقط استقلالللللللل

    • بدون نام

      مسی بره فوتبال میره

    • بدون نام

      مسی بره فوتبال فلج میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج