۸۴۲۳۲۱
۱۳ نظر
۵۰۱۳
۱۳ نظر
۵۰۱۳
پ

طاهرزاده: بنویسید بهروز رهبری‌فرد مرا کشت!

بهنام طاهرزاده در خصوص حواشی بازی پیشکسوتان پرسپولیس و پیشکسوتان ۹۸ گفت: بهروز نیاز به دلسوزی دارد تا با کمک خداوند به شرایط روحی بهتری دست پیدا کند.

خبر ورزشی: بهروز رهبری‌فرد دیروز مصاحبه تندی علیه علی پروین انجام داد و گفت با مشت به صورت بهنام طاهرزاده زده است! اما طاهرزاده در توضیح اتفاقات رخ داده گفت: وظیفه انسانی ماست به افرادی نظیر بهروز رهبری‌فرد کمک کنیم.

من متوجه صحبت‌های او شدم به شدت برای شرایط روحی‌اش ناراحت هستم، چون دچار توهم شده و در عین حال ادب را زیر پا گذاشته و به پدر باشگاه پرسپولیس یعنی آقای علی پروین بی‌احترامی کرده است. اینکه رهبری‌فرد هر بار چند نفر را واسطه می‌کند و جلوی ما مقابل آقای پروین تعظیم می‌کند و می‌گوید نوکرتان بوده و هستم و فردایش در رسانه‌ها علیه علی‌آقا حرف می‌زند، خود گویای شرایط روحی و روانی رهبری‌فرد است.

طاهرزاده: بنویسید بهروز رهبری‌فرد مرا کشت!

طاهرزاده ادامه داد: آقای پروین هم دلش برای بهروز می‌سوزد و علی‌رغم خشونت عمدی او در جریان بازی به بچه‌ها گفت واکنش نشان ندهید.

در واقع بهروز نیاز به دلسوزی دارد تا با کمک خداوند به شرایط روحی بهتری دست پیدا کند. به بقیه هم می‌گویم از او دلخور نشوند، چون گناه دارد و باید در حق بهروز ترحم کرد و از رسانه‌ها خواهش می‌کنیم بیشتر به او بها بدهند تا مجبور نباشد برای منتشر شدن اسم و عکس خودش مدام علیه دیگران مصاحبه کند و به قولی دعوای زرگری راه بیندازد. بهروز خیلی تلاش کرد بازیکن تراز اولی باشد، اما استعداد لازم را نداشت تا مثلاً به یک تیم معمولی یا حتی سطح پایین اروپایی برود.

الان هم خودش را قاطی بازیکنان جام جهانی ۹۸ کرده در حالی که به لیست ۵۰ نفره هم دعوت نشد. این کمبود‌ها به او فشار می‌آورد و به خاطر همین می‌گویم گناه دارد و باید کمکش کرد. از طاهرزاده سؤال کردیم رهبری‌فرد با مشت به صورت شما زده است که در پاسخ گفت: قصد بی‌ادبی ندارم، اما اگر دستش نزدیک صورت من شده بود الان تا بازو در گچ بود، اما بنویسید بهروز زد من را کشت شاید این‌جوری جلوی چند نفر بتواند خودنمایی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همت

      فسیلهای متوهم زده و متوحش لنگی هرروز خدا یک سناریو جدید دارند

    • هر چه.برانکو.بگه

      بابا جمع کنید بساطتونه سنی ازتون گذشت ناکسا
      پیشکسوت باشگاه پرس باید بزرگ.باشد

    • بدون نام

      فقط یادتون باشه تو این روزهایی که پرسپولیس عزیز از هر کس و ناکسی تحت فشاره شما بظاهر پیشکسوت همتون سکوت کردین و دارین یقه همو میگیرین خاک عالم بسرتون درضمن پرسپولیس بجز خدا و هواداراش هیچکسی رو نداره بی خودی هم اسم پدر به ریش کسی نبندید بی وجودها.

    • بدون نام

      از کوزه هر آن تراود که در اوست... از لحن حرف زدنت معلومه چه آدمی هستی

    • محسن

      ببند دهنتو. دو روز تو پرسپولیس نیمکت نشین بوده درباره بهروز کاستاکورتا حرف میزنه. جیره خور

    • بدون نام

      رهبری فرد یه آدم مزخرف وبی ادبی است

    • ایـــــــــــرانی

      خیلی عقده ای وکمبود داری که حتی شش ماه هم تو پرسپولیس نبودی و داری داری در مورد بهترین مدافع تاریخ پرسپولیس صحبت میڪنی و پاچه خواری یڪ عده رو میڪنی برای ماهیانه مقداری پول
      واقعا خاڪ برسرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر ایرانی تو ديگه چقدر بی ادبی؟ از کلمات زشت استفاده میکنی( خاک تو سرت) تو کاری نداری فقط بیای خودنمایی کنی، از همه ایراد میگیری، خیلی عقده‌ای هستی، نظر شخصی بده، مثل انسان

    • بدون نام

      رهبریفرد اگر هیچی هم نبود لااقل چند سال کاپیتان پرسپولیس بود تو که بزرگترین افتخارت نوچه گری پروین هست لطفا دهن تو ببند

    • منصف

      خودت هم آدم طبیعی نیستی چون با کنایه
      و تمسخر حرف میزنی.

    • بدون نام

      بیشتر از بهروز تو خودت نیاز به ترحم و توجه داری تا به بزرگتر از خودت احترام گذاشتن رو یاد بگیری و ضمنأ برای پرسپولیس حاشیه درست نکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ نامی بالاتر از پرسپولیس بزرگ نیست همه شماها صدقه سر پرسپولیس شدین پروین ورهبری فرد جمع کنیدپرسپولیس خدا وهوادارهاشو داره ازبرانکو حمایت میکنیم❤❤❤❤❤❤

    • Seyed-1980

      من آبی هستم....
      اما به ولله قسم،حتی من هم بخاطر این بحثها و این حرفهایی که این دونفر به اصطلاح پیشکسوت پرسپولیسی به همدیگه زدن(مخصوصا این حرفهای طاهرزاده)دارم خجالت میکشم....چه رسدبه طرفدارای قرمز.....!!!!!!
      واقعا که جای شرمساری و سرافکندگی داره واسه شماها.....!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج