جاباما
۸۴۲۳۵۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

مرزبان: با ۲۵ امتیاز در لیگ برتر می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پیش‌بینی کرد تیمش با کسب ۲۵ امتیاز در لیگ برتر بماند.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از دیدار مقابل سایپا که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود اظهار داشت: هر دو تیم روی بازی هوایی تمرکز و شانس‌های خوبی داشتند و ما می‌توانستیم از حریف پیش بیفتیم.

وی افزود: در نیمه دوم ابتدا بازیکن ما کارت قرمز گرفت و سپس بازیکن حریف اخراج شد و پس از آن نیز بازی به سمت جنجالی شدن رفت. ما امروز متأسفانه و با وجود آنکه تذکر داده بودم، احساسی بازی کردیم. من به بازیکنانم گفته بودم که مرکز زمین را از دست ندهند که ضدحمله بخوریم اما تیم سایپا با ۹ بازیکن توانست ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند. به هر حال باید امیدوار به شکست سپیدرود باشیم تا فاصله‌مان کمتر نشود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد برخی افراد در باشگاه با لیدرها در تماس هستند، گفت: این کار درستی نیست و ما در اینجا انتظار رفتار شرافتمندانه‌ای را داریم. متأسفانه ما در زمانی که نیاز به بازی دوستانه داشتیم، این اتفاق نیفتاد و در حالی که قرار بود به بازیکنان پول پرداخت شود این موضوع نیز محقق نشد، این در حالی بود که باشگاه قول داده بود قبل از بازی امروز به بازیکنان پول می‌دهد.

مرزبان: با ۲۵ امتیاز در لیگ برتر می‌مانیم

مرزبان با اشاره به اینکه تیمش باید با آرامش بیشتری به میدان برود، خاطرنشان کرد: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم چون آنها چیزی در زمین کم نمی‌گذارند و همه تلاش خود را به کار می‌گیرند.

وی درباره انتقاداتی که نسبت به تعویض‌هایش مطرح می‌شود، گفت: بعد از اینکه فرشید پاداش دوندگی خوبی داشت، نیاز داشتیم که از کناره‌ها به حریف فشار وارد کنیم و به همین دلیل هیثم هاشمی‌زاده را که در بازی هوایی قوی‌تر است به میدان آوردیم. همچنین امیری هم خوب بازی کرد، ضمن اینکه پاپی هم جزو بازیکنان بد تیم نبود. چیزی که مرا ناراحت می‌کند این است که چرا تمرکز نداریم و فرصت‌ها را از دست می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به شرایط نه چندان مطلوب تیمش، عنوان کرد: هفته گذشته یک تیم آشفته به تهران بردیم. نمی‌خواهم بهانه‌گیری کنم اما شرایط خوب نیست و بازیکنان نمی‌دانند که به آنها پول می‌رسد یا نه؟ من نمی‌توانم بگویم که بازیکنانم عملکرد بدی دارند و نمی‌جنگند. به نظرم آنها مبارزه می‌کنند اما با یک حمله ساده حریف گل می‌خوریم.

مرزبان با اشاره به اینکه تیمش تا پایان فصل 4 بازی خانگی دیگر دارد، خاطرنشان کرد: بازی امروز دیداری نبود که مساوی کنیم یا ببازیم. متأسفانه یکسری جنجال‌ها وجود دارد. این در حالی است که تیم ما نیاز به آرامش دارد. ما در نیمه دوم بازی با استقلال خوب بودیم و امروز هم بدتر از سایپا نبودیم که بازنده شویم. به هر حال با این روند امتیازگیری تیم‌های پایین جدول فکر می‌کنم با 25 امتیاز هم در لیگ می‌مانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پارس پلیس

      خفه شو

    • خوزستان.دزفول

      رو که نیست سنگ پای قزوینه . تاریخ بخوبی گواهی میده که مربیانی که سابقه پوشیدن لباس لنگ رو دارن هیچوقت در مربیگری برای تیمهای خوزستانی موفق نبوده ان . نمونه : مایلی کهن که فولاد رو به دسته یک فرستاد و درخشان و ......

    • بدون نام

      کچل بی خاصیت برو ماهی عید بفروش چرا حالیت نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج