۸۴۲۳۵۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

حاجیلو: شانس صعود به مرحله حذفی آسیا را داریم

 سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: چهار دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان باقی مانده و ما هنوز شانس صعود به مرحله حذفی را داریم.

ایرنا: اصغر حاجیلو، سرپرست آبی ها درباره تساوی استقلال ایران برابر العین امارات در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال با بدشانسی بزرگی روبرو شد و نتوانست در تهران و ورزشگاه آزادی برابر العین امارات به پیروزی برسد و سه امتیاز کامل را به دست آورد.

وی افزود: استقلال باید در ۵ دقیقه پایانی بازی با العین بازی را اداره و از پیروزی خود دفاع می کرد اما متاسفانه روی یک غافلگیری دروازه تیم باز شد تا به جای پیروزی با تساوی و کسب یک امتیاز به کار خودمان پایان دهیم.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: عملکرد دروازه بان العین در بازی مقابل استقلال فوق العاده بود و او توپ هایی را مهار کرد که شاید دیگر نتواند چنین کاری انجام دهد. البته این را نیز باید بگویم که بازیکنان ما هم کمی در زدن ضربات آخر کم تجربه بودند.

حاجیلو با بیان اینکه استقلال نمایش خوبی را برابر العین امارات به اجرا گذاشت، تصریح کرد: در نیمه اول شاهد فوتبال متوسطی از هر سوی هر ۲ تیم بودیم اما در نیمه دوم و با توصیه های فنی که وینفرد شفر برای بازیکنان انجام داد، استقلال فوتبال اروپایی به نمایش گذاشت و حتی می توانم بگویم از دقیقه ۴۶ تا ۹۰ به آسیا درس فوتبال دادیم.
وی ادامه داد: اگر بار دیگر فیلم نیمه دوم استقلال برابر العین را تماشا کنید، متوجه می شوید که ما حاکم مطلق توپ و میدان بودیم و چندین فرصت گلزنی بر روی دروازه العین خلق کردیم.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: هواداران استقلال مثل همیشه یار و یاور تیم محبوبشان بوده و ثابت کرده اند لقب بهترین هوادران دنیا برازنده نام آنها است. امیدواریم در مسابقات آینده بتوانیم با نتایجی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بدست می آوریم از شرمندگی هواداران استقلال خارج شویم.

وی در پایان گفت: با جرات و اعتماد به نفس می گویم استقلال هنوز شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد و در 4 بازی آینده مرحله گروهی به گونه ای بازی می کنین که بتوانیم با جمع آوری امتیازات لازم جواز حضور در مرحله حذفی را بدست بیاوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیرمرد بشین و با شانست بازی کن.خخخخخخ

    • حمید

      حتما خخخخخ

    • بدون نام

      به صعود به مرحله حذفی قانع هستند

    • بدون نام

      یایدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج