۸۴۲۴۱۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حاتم: عادل لیاقت داوری ندارد

مدیر تیم فوتبال سایپا انتقاد تندی نسبت به قضاوت رضا عادل در دیدار این تیم برابر نفت داشت.

ورزش سه: مدیر تیم فوتبال سایپا انتقاد تندی نسبت به قضاوت رضا عادل در دیدار این تیم برابر نفت داشت.

علی حاتم با بیان اینکه بازی خوبی برابر نفت مسجدسلیمان به نمایش گذاشتیم و به پیروزی رسیدیم، اظهار کرد: امسال جوان‌ترین تیم لیگ برتر را داریم و نیاز به زمان بود تا سایپا به شرایط ایده‌آل برسد؛ امیدوار هستیم این روند در سال جدید هم ادامه پیدا کند و نتایج خوبی بگیریم.

او به بازی پُرتنشی که امروز داشتند، اشاره کرد و افزود: نمی‌دانم چه داستانی است که هر دو بازی رفت و برگشت ما برابر نفت مسجدسلیمان را رضا عادل قضاوت کرد؛ چیدمان داوری فوتبال ایران مشکل دارد چراکه درست در دیدار ماقبل مسابقه ما با نساجی، یک داور مازندرانی را گذاشتند که او در بازی رفت ساموئل سارفو را اخراج کرد و به سه بازیکن دیگر کارت داد؛ او امروز هم به شکل عجیبی داوری کرد و طوری کارت داد که چهار بازیکن محروم برای بازی با نساجی داشته باشیم.

مدیر تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: قبل از هر دو مسابقه رفت و برگشت بارها به دپارتمان داوری فدراسیون گفتیم این داور مازندرانی را برای بازی ما و نفت مسجدسلیمان که قبل از دیدار با نساجی است، نگذارید ولی توجه نکردند؛ چه داستانی دارد که این داور باید در بازی ما و نفت باشد؟

حاتم تصریح کرد: داوری رضا عادل به قدری پُر اشتباه و در حد پایین است که واقعا می‌توان او لیاقت و تخصصی داوری را ندارد و شایسته قضاوت در لیگ برتر نیست؛ او سطح داوری‌های لیگ را پایین آورده و با قضاوت‌های خود به دیگر داوران خوب ایران خیانت می‌کند.

او با بیان اینکه عادل بازی سایپا و نفت مسجدسلیمان را به تنش کشید، گفت: امروز هر دو تیم از داوری به شدت ناراضی بودند؛ این داور بی‌دلیل علی آقا(دایی) را از کنار زمین اخراج کرد؛ کارت قرمز به سارفو هم قطعا اشتباه بود؛ حتی به نظرم به اشتباه بازیکن نفت را با کارت قرمز جریمه کرد و در کل قضاوت پُر اشتباهی داشت؛ در کل باید بگویم او توانایی داوری ندارد و متعجب هستم که چرا به او داوری می‌دهند و با این شرایط چرا قضاوت می‌کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      تا قبر آ آ آ آ آ . کار کاره انگلیساس .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج