۸۴۲۵۵۹
۱۹ نظر
۵۰۰۶
۱۹ نظر
۵۰۰۶
پ

پاتک سرهنگ علیفر به خیابانی و عادل

علیرضا علیفر با حضور در برنامه ورزش و مردم در کنار جواد خیابانی و مزدک میرزایی اظهارتی را در خصوص اشتباهات خیابانی و همچنین اظهارات فردوسی پور مطرح کرده است .

ورزش سه: برنامه ورزش کردم که این روزها با اجرای پیمان یوسفی با فرم جدید و میزانسنی قابل قبول جمعه ها از شبکه یک روی آنتن می رود تصمیم گرفته است در آخرین برنامه سال ۹۷ از گزارش گران فوتبال از جمله علی رضا علیفر، جواد خیابانی ، مزدک میرزایی، دعوت کند و امروز این برنامه ساعتی پیش از این شبکه پخش شد .

یکی از نکات جالب توجه اظهارات علیفردر این برنامه بود که در ادامه بخشی از آن را مرور می کنیم .

وی درانتقاد ازمربیان طراز اول جهانی ، خصوصا گواردیولا گفت : « سرمربی گری و کوچینگ این نیست که شما در کنار زمین به بازیکن بگویید توپ را از حسن بگیر و به حسین بده و به نظر من این یک فاجعه است . از نظر من شآن یک مربی آن قدر بالاست که نباید با این گونه حرکات سخیف بخواهد وجهه خودش را پایین بیاورد و این وظیفه را باید در رختکن و یا به دستیاران خودش محول کند .

اما در ادامه پیمان یوسفی از او درخصوص یورگن کلوپ سوال کرد که آیا او را قبول داری که علیفر در جواب او گفت:« بله او شخصیت بسیار دوست داشتنی است و من کار وی را می پسندم که یوسفی با گفتن عبارت خدا رو شکر خواست که طعنه ای به وی زده باشد.»

پاتک سرهنگ علیفر به خیابانی و عادل

اما نقطه عطف صحبت های این چهار گزارش گر در باره اشتباهات در حین گزارش بود.

در این لحظه جواد خیابانی با اعتقاد بر اینکه اشتباه جزء لا ینفک امر گزارش است گفت:« به هر حال ممکن است در شناخت بازیکن دچار اشتباه شویم و ممکن است از صد در صد، 20 درصد هم بعضا درحین گزارش مرتکب خطا بشویم .»

در این لحظه علیفر با رد صحبت های خیابانی افزود:« صحبت های جواد مثل این می ماند که یک داور بعد از قضاوت بیاید و بگوید من که 80 درصد بازی را درست قضاوت کردم اما خب بیست در صد هم اشتباه شده است .که از نظرمن اشتباه به هیچ وجه قابل توجیه نیست. »

وی در ادامه با گفتن یک خاطره صحبت هایش را در همین رابطه ادامه داد:« من حدود 22 سال پیش توسط اردشیر لارودی به سازمان معرفی شدم .در یکی از گزارش هایم یک اشتباه را مرتکب شدم که اردشیر خان ضمن طی تماسی که با من حاصل کرد اشتباهم را زیر سوال برد.

من در جواب ایشان گفتم که در طول نود دقیقه فقط یک اشتباه کردم و در جواب ایشان به من گفتند که "تو غلط کردی که اشتباه کردی" تو از میان این هشتاد میلیون نفر برگزیده شده ای و آموزش دیده ای، مربی گری کرده ای که اشتباهی انجام ندهی، تو حق نداری که اشتباه بکنی، اگر قرار باشد تو اشتباه بکنی همه می توانند بیایند جای تو و این کار را انجام دهند.»

پاتک سرهنگ علیفر به خیابانی و عادل

او در ادامه خاطر نشان کرد: « جواد درست می گوید که اشتباه در همه جای دنیا وجود دارد اما قابل دفاع نیست، ما حق اشتباه نداریم ، من خودم اشتباهات زیادی را مرتکب می شوم .چه بسا جای ۲۵ سال سابقه ای که دارم یک ربع قرن هم عمر داشته باشم که گزارش کنم باز هم در طول نود دقیقه اشتباه می کنم .اما اینکه جواد از اشتباهش دفاع می کند درست نیست ، باید بگوید سعی می کنم که دیگر اشتباهی نکنم نه اینکه بگوید پیش می آید.»

علیفر درادامه اظهاراتش درخصوص عادل فردوسی پورهم گفت :« عادل هم مثل جواد دوست ۲۵ ساله من است ولی در مورد فضای مجاری که عادل صحبت می کند بابد همین جا بگویم اگرمن در فضای مجازی از محبوبیت و توجه بیشتری برخوردارهستم مشکلی ندارم ،من که کار غیر قانونی انجام نمی دهم .

یا اگر مردم در فضای مجازی روی تکیه کلام های من کار می کنند و دوست دارندو در عین حال خوششان می آید که ایرادی نمی تواند داشته باشد و فضای مجازی که عادل در آن حرف زده است چیزی جز همین مردم نیستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باور کنید این علیفر فقط به درد سرمربیگری استقلال میخوره

    • بدون نام

      ای بابا علیفر راستی راستی فکر کرده که اونهم گزارشگر هست

    • بدون نام

      بابا تو دیگه کی هستی خدای اعتماد چی میزنی اینقدر شارژی مرد حسابی اگه کسی هم بهت گفته خوب گزارش میکنی برا خنده گفته ..........خخخخخخ

    • هر چه.برانکو.بگه

      اونموقع هشتاد میلیون کجابود سرهنگ؟

    • جاوید آقازاده

      چقد غلط املایی داری

    • یونس

      علیفر چی میگی?!!
      ۲۲سال پیش ک اومدی مگه اونموقع جمعیت ایران۸۰میلیون بود?تو کجا توی فضای مجازی معروفتری اخه خخخ.حتما مزدک و یوسفی و جواد جلوی خندشونو گرفتن جلوی دوربین از گفته های این اقا خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      یا خدا ۲۲ سال پیش جمعیت ایران ۸۰ میلیون بود!!!!!!!!! به قول اردشیر لارودی تو ....... میکنی تو برنامه زنده تعداد جمعیت رو ا شتباه میگی!!!!!!!!

    • بدون نام

      اخه بگو مجبوری دروغ بگی ؟ اخه 22سال پیش جمعیت ایران مگه 80میلیون بود که به شما گفتند ای مربی ای استاد شما از بین 80میلیون انتخاب شدی و نباید اشتباه کنی ؟واسه اینکه خودشو ببره بالا هر چاخانی میخواد میکنه

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      خدایا این علیفر را از زمین پاک بفرما که رو مخ تمام عالمه

    • بدون نام

      سرهنگ‌علیفر یکی از مزخرفترین بی استعداد ترین و اشتباه کننده ترین و کندترین گزارش گرهاست متاسفانه تو ایرانم گزارش میکنه تاسف تاسف.اخه گواردیولو کجا تو کجا

      پاسخ ها

      • علیرضا

        سلام جناب سرهنگ سپاه بهتر بود بگی برای عادل مردم قضاوت کنند اگر برنامه خوب هست وسرگرمی برای مردم هست .رئیس شبکه سه کیه

      • بدون نام

        علیفر سرهنگ شهربانی بوده.همون نیروی انتظامی.

    • گرگانی

      ۲۲سال پیش جمعیت ایران هشتاد میلیون بود ؟

    • بدون نام

      محبوب نیستی مورد تمسخر هستی تو فضای مجازی ولی مثل اکثر جماعت خیلی پر رو و متوهم هستی!

    • هوادار

      مردک 22سال پیش جمعیت ایران 80میلیون نبود

    • علی رضا

      البته ۲۲ سال پیش جمعیت ایران ۸۰ میلیون نبود! این هم اشتباه خودت سرهنگ جان خخخخخ

    • زینالی

      علیفر
      برو بابا
      مسخره بازیهاتو بکن تو هم شدین گزارشگر

    • حمید دیوانی

      با سلام و ادب انصاف نصف دین زنده یاد بهمنش روشن زاده بعدا اقا جواد و اقا عادل انصافا خوب هستند این اقا سرهنگ ایکاش مودب بود باید سی سال دیگر کلاس ببیند .

    • احمدم احمد

      بابا تو دیگه خودتو خیلی دست بالا گرفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج