جاباما
۸۴۲۵۸
۴ نظر
۵۰۲۲
۴ نظر
۵۰۲۲
پ

راهنمای خرید تبلت

بهترین تبلت‌های موجود در بازار

در این مطلب چندتا از بهترین تبلت های موجود در بازار را برایتان معرفی کرده ایم که می توانید بنابر سلیقه، بودجه و نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین تبلت‌های موجود در بازار

برترین ها: در این مطلب چندتا از بهترین تبلت های موجود در بازار را برایتان معرفی کرده ایم که می توانید بنابر سلیقه، بودجه و نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

اپل آی‌پد ایر

جدیدترین تبلت کمپانی بزرگ اپل کیفیت ساخت بسیار عالی، صفحه نمایش با رزولوشن بالا و پردازنده بسیار قدرتمند دارد. در ضمن، بدنه تبلت بسیار باریک است و 7.5 میلی‌متر ضخامت و 469 گرم وزن دارد. Air با همه سبکی و باریکی، همچنان یکی از مستحکم‌ترین و بادوام‌ترین بدنه‌ها را دارد. جنس بدنه آی‌پد ایر نیز همچون برادران بزرگ‌تر خود از آلومینیوم یکپارچه ساخته شده است.

این باریکی باعث حذف پورت‌ها و اتصالات دستگاه نشده است و همه اتصالاتی که در نسخه‌های پیشین شاهد آنها بوده‌اید همچون کلید پاور، کنترل صدا، قطع صدا، شبکه‌های بلندگو، میکروفون، پورت داک نوری، سوکت 3.5 میلی‌متری صدا همچنان در Air حاضر هستند. این تبلت دوربین دوم با کیفیت 1.2 مگاپیکسل در جلوی نمایشگر و دوربین دیگری با کیفیت 5 مگاپیکسل در پشت دارد. دوربین عقب قابلیت فوکوس خودکار نیز دارد.

بهترین تبلت‌های موجود در بازار

یک نمایشگر ۹.۷ اینچ IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن ۲۰۴۸×۱۵۳۶ پیکسل از نوع رتینا که بسیار شفاف است و جزئیات تصویر به خوبی در آن دیده می‌شود. تراکم تصویر این نمایشگر ۲۶۴ پیکسل در هر اینچ است.

تبلت بسیار باریک آی‌پد Air، پردازنده دو هسته‌ای و ۶۴ بیتی اپل A۷ را دارد. حدود ۸۰۰ هزار اپلیکیشن فعال نیز دارد و قیمت آن از ۳۹۹ پوند آغاز می شود.


مایکروسافت سرفیس 2

سرفیس دو نسخه اصلاح شده و ارتقا یافته سرفیس اولیه 10.6 اینچ مایکروسافت است. این تبلت، 8.1 اینچ اندازه و قلم نوری، پردازنده قوی و عمر باتری 8 ساعته دارد. در این تبلت یک کامپیوتر ویندوز کامل را می توان مشاهده کرد به بیش از 100 هزار اپلیکیشن در فروشگاه ویندوز دسترسی دارد. هنگام خرید حتما کاور صفحه‌کلید لمسی 2 را نیز خریداری کنید. قیمت این دستگاه از 719 پوند آغاز می شود.

بهترین تبلت‌های موجود در بازار


سامسونگ گوگل نکسوس 10

یکی از مقرون به صرفه ترین تبلت های اندرویدی با رزولوشن بالا که امکان دسترسی به همه امکانات و محصولات گوگل رابه کاربر می دهد. این تبلت، آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید را در خود دارد که بسیار پرسرعت است و گشت و گذار در تبلت را برای کاربر آسان می کند. صفحه نمایش عریض این دستگاه، برای تماشای فیلم بسیار مناسب است. قیمت این محصول از 319 پوند آغاز می شود.

بهترین تبلت‌های موجود در بازار


سونی اکسپریا تبلت Z

Tablet Z جدیدترین تبلت اندرودی 10 اینچی شرکت سونی است. این تبلت به خانواده اکسپریا تعلق دارد و علاوه بر طراحی زیبا، صفحه نمایشی با رزولوشن بالا نیز دارد. بدنه این تبلت ضدآب است و حدود 6.9 میلی‌متر ضخامت دارد. قیمت این تبلت از 370 پوند آغاز می شود.

بهترین تبلت‌های موجود در بازار


آی‌پد مینی با صفحه نمایش رتینا

از دیگر تبلت های برتر بازار کنونی باید به آی‌پد مینی 2 با صفحه نمایش رتینا اشاره کرد. این دستگاه شباهت بسیاری به آی‌پد مینی معمولی دارد و البته از آن سبک‌تر ساخته شده است. بدنه دستگاه به طور کاملا آلومینیومی است و باتری آن تا 10 ساعت استفاده را پاسخ‌گو است. آی‌پد مینی 2، رکورددار میزان تراکم تصویر در میان تبلت‌های موجود در بازار است. به طوری که از این نظر در صدر همه نمایشگرهای تبلت‌های این اندازه‌ای قرار گرفته است.

بهترین تبلت‌های موجود در بازار

این تبلت ۷.۹ اینچ با رزولوشن ۲۰۴۸×۱۵۳۶ پیکسل نمونه واقعی رتینا است و تراکم تصویر آن نیز ۳۲۴ پیکسل در هر اینچ است. به این معنا که نمی‌توانید از فاصله معمول، پیکسل‌های تصویر را تشخیص دهید. حتی چشم‌های ریزبین نیز نمی‌توانند اتصال پیکسل‌ها را ببینند. این باعث می‌شوند تا همه نوشته‌ها و آیکون‌ها در این تبلت کاملا واضح و چسبیده به هم به نظر برسند.

همچون آی‌فون ۵ و آی‌پد Air، تبلت آی‌پد مینی ۲ تراشه جدید ۶۴ بیتی دارد. این پردازنده دو هسته‌ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز و از نوع A۷ اپل است و پردازنده گرافیکی PowerVR G۶۴۳۰ دارد. این ترکیب به نسل دوم آی‌پد مینی اجازه می‌دهد تا به بهترین شکل و بالاترین سرعت، چند کار هم‌زمان را مدیریت کند.

این پردازنده در اجرای بازی‌های سه‌بعدی نیز بسیار عالی است. در حال حاضر، بسیاری از توسعه‌دهندگان در حال کار روی توسعه انواع بازی و نرم‌افزار برای پردازنده‌های ۶۴ بیتی جدید اپل هستند. قیمت این محصول از ۳۱۹ پوند آغاز می شود.


گوگل نکسوس 7 (2013)

یکی از بهترین تبلت های کوچک موجود در بازار، گوگل نکسوس 7 است. این تبلت، صفحه نمایش با رزولوشن بالا، پردازنده بسیار قوی و عمر باتری 10 ساعته دارد و جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید یعنی 4.4 کیت‌کت روی آن نصب است. قیمت این دستگاه از 199 پوند آغاز می شود.

بهترین تبلت‌های موجود در بازار


کیندل فایر HDX 7

یکی از تبلت های کوچک خانواده فایر کیندل ها، HDX 7 است. این تبلت کوچک، صفحه نمایش بسیار باکیفیت و پردازنده قدرتمند دارد و سیستم‌عامل آن نسخه شخصی‌سازی Fire OS اندورید است که آمازون ساخته است. کاربران این دستگاه به استفاده از اپلیکیشن های اپ‌استور خود آمازون محدود هستند. این فروشگاه حدود 75 هزار اپلیکیشن در خود دارد. قیمت این دستگاه از 199 پوند آغاز می شود.

بهترین تبلت‌های موجود در بازار


Tesco Hudl

نخستین تبلت از کمپانی Tesco بسیار ارزان اما کارآمد است. این دستگاه، نسخه استاندارد آب نبات ژله‌ای اندروید را در خود دارد و کاربر می تواند آن را به دلخواه خود تغییر دهد. با این تبلت، کاربر امکان دسترسی به Play Store برای دانلود اپلیکیشن و رسانه های مختلف را دارد. قیمت این دستگاه از 119 پوند آغاز می شود.

بهترین تبلت‌های موجود در بازار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • helen

      پس جی ال ایکس چی؟

    • قیمت تبلت

      ممنون از سایت خوبتون

    • محمد حسن محرابی

      با سلام به جای چاپ مقالات خارجی و ترجمه آنها و معرفی تبلتهایی که در ایران وجود ندارند و قیمتشان هم به پوند است بهتر نیست مقالات فارسی که به دست وبلاگ نویسان عزیزی مثل خود من نوشته می شود را در سایت قرار دهید؟

      تبلت ها در بازار ایران بر اساس قیمت دلاری تعیین قیمت نمی شوند بلکه بر اساس مارک و سرعت توسط دلال ها تعیین قیمت می شوند مثلا تبلت نکسوس 7 را هر جوری حساب کنید 500 هزار تومان بیشتر در نمی آید ولی در ایران 1300 می دهند.
      من مقاله ای را نوشته ام بر اساس بازار ایران و بر اساس ارزش واقعی تبلت ها.
      پیشنهاد می کنم این مقاله را در وب سایتتان قرار دهید.مقاله چیزی نیست که بخواهیم از خارج وارد کنیم !!!!
      www.mohammad200300.blogsky.com

    • علی

      راسته که میگن ios توی ایران خوب جواب نمیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج