۸۴۲۶۰۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

گزینه اول پرز، مورینیو بود نه زیدان

رومن کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید، ادعا کرد که گزینه اصلی فلورنتینو پرز برای جانشینی سانتیاگو سولاری، نه زین الدین زیدان، که ژوزه مورینیو بود.

ورزش سه: زیدان بعد از دو سال و نیم درخشان در رئال، در تابستان گذشته از این باشگاه جدا شد اما بعد از اینکه این تیم با خولن لوپتگی و سانتیاگو سولاری نتوانست نتایج لازم را کسب کند، زیدان چند روز قبل به این تیم برگشت.

اما رومن کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید ادعا کرد که این تصمیم، گزینه اول پرز نبوده و او به دنبال بازگرداندن مورینیو به سانتیاگو برنابئو بود.

او به خبرنگاران گفت:" گزینه اول، مورینیو بود و مورینیو کسی بود که قرار بود به رئال مادرید بیاید زیرا او تنها مربی ای است که رئیس باشگاه به او احترام می گذارد. فلورنتینو، این مربی پرتغالی را به عنوان یک سپر می بیند.

گزینه اول پرز، مورینیو بود نه زیدان

او چیزهایی می گوید که بقیه جسارتش را ندارند، او داوران و رسانه ها را سرزنش می کند؛ او چیزهایی می گوید که طبیعتا گفته نمی شود.

اما بازیکنان بزرگ تیم، با بازگشت مورینیو مخالفت کردند. او با مشکلات زیادی از رئال جدا شد و من فکر می کنم اگر دوباره می آمد، با بازیکنانی که در دوره قبلی او بودند، دچار مشکل می شد.

فکر می کنم آمدن مورینیو به رئال، یک قدم رو به عقب برای او بود. وقتی او اینجا بود، مشکلات و جنجال های زیادی ایجاد شده بود.

او مربی خوبی است با جام های زیاد اما خیلی از بازیکنان بزرگ تیم او را دوست ندارند و فکر می کنم این در تصمیم گیری مهم بود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اولا آنقدر این موضوع کش ندید دوما اینا همش سیا بازیا تا از مورينيو دلجویی بشه و یه راهی برای آینده برای اومدن مورينيو بمونه اگه زیدان جواب نگرفت .بعدم گزینه اول زیدان یود مورينيو بهونه بود درکل دارن ازش دلجویی میکنن تا نگن بخاطر زیدان مورينيو نخواستند و ابروش حفظ بشه به اصطلاح اعتبار وجه مربيگريش هه

    • بدون نام

      بخاطر بازیکن سالاری در مادرید بلایی سراین تیم و زیدان بیاید کخ در تاریخ بنویسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج