۸۴۲۶۷۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عالیشاه: برای بازگشت به میدان آماده‌ام

امید عالیشاه، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ازجمله مصدومان این تیم بود که در سه بازی اخیر سرخ‌پوشان به میدان نرفت اما تمریناتش را با پرسپولیس آغاز کرد تا برای بازی امروز تیم برانکو مقابل سپیدرود در رشت آماده شود.

فرهیختگان: امید عالیشاه، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ازجمله مصدومان این تیم بود که در سه بازی اخیر سرخ‌پوشان به میدان نرفت اما تمریناتش را با پرسپولیس آغاز کرد تا برای بازی امروز تیم برانکو مقابل سپیدرود در رشت آماده شود. قرمزها مدتی است نتایج خوبی نمی‌گیرند و کسب سه امتیاز در بازی امروز برایشان از نان شب هم واجب‌تر است. با بازیکن باتجربه پرسپولیس درخصوص وضعیت خود و تیمش در آستانه بازی با نماینده رشت صحبت کردیم. گفت‌وگو با عالیشاه در ادامه می‌خوانید.

شرایط جسمانی‌ات چطور است؟

در آخرین تمرین قبل از بازی با پاختاکور درد شدیدی در ناحیه کمرم احساس کردم، به‌طوری که واقعا راه‌رفتن هم برایم سخت شده بود و حتی پزشکان تیم مجبور شدند من را با آمبولانس به بیمارستان ببرند و بعد از آن چند روزی را استراحت کردم و سپس با مشورت پزشک معالجم به دوی نرم‌ پرداختم اما الان شرایط بهــتری دارم.

با این وضعیت به بازی مقابل سپیدرود می‌‌رسی؟

در تمرینات گروهی حاضر شدم اما اینکه در بازی با سپیدرود به میدان می‌روم یا نه، در حیطه اختیارات من نیست و آقای برانکو در این‌باره می‌تواند صحبت کند. وضعیتم خیلی بهتر از قبل شده است و تلاش می‌کنم بتوانم به تیم کمک کنم.

سپیدرود را چطور تیمی می‌‌بینی؟

ما در جام‌حذفی مقابل این تیم بازی کردیم، آنها واقعا تیم خوبی هستند و به نظرم جایگاه‌شان در جدول واقعی نیست؛ چراکه در این تیم بازیکنان خوبی حضور دارند و جدیدا هم تغییر مربی داشتند که این موضوع به آنها یک شوک وارد کرده است. من اعتقاد دارم بازی سختی در انتظار ما خواهد بود و این‌طور نیست که فکر کنیم راحت می‌توانیم برنده شویم.

بازی پرسپولیس و السد چطور بود؟

بازی را دیدم و واقعا حیف شد باختیم؛ چراکه مستحق باخت نبودیم و بازی خیلی خوبی هم بچه‌ها انجام دادند. به نظر من ما فقط بدشانس بودیم وگرنه بردن السد در خانه‌اش دور از دسترس نبود اما با وجودی که ما موقعیت‌های خوبی داشتیم، توپ‌های ما وارد گل نشد و شاید این موضوع برای هر تیمی رخ بدهد؛ چراکه بعضی روزها شانس با شما یار نیست و هرچه می‌زنید به در بسته می‌خورد. ما اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم اما به هر حال فوتبال همین است. ما باید این بازی را فراموش کنیم و به بازی‌های بعد فکر کنیم.

به نظرت پرسپولیس هنوز شانس صعود از این مرحله و رفتن به مرحله بعد را دارد؟

بله، هنوز ۴ بازی دیگر مانده و ۱۲ امتیاز در انتظار ماست. ما می‌توانیم با نتیجه‌گیری در بازی‌های پیش‌رو مثل دو سال قبل از گروه خودمان به مرحله بعد صعود کنیم.

به نظر می‌رسد خستگی بازیکنان خیلی به چشم می‌آید و این به دلیل فشردگی بازی‌هاست.

بله. ما هر ۳، ۴ روز یک‌بار بازی می‌کنیم و بیشتر بازی‌ها هم خارج از خانه است و این مساله فشار زیادی به تیم وارد کرده. امیدوارم تعامل خوبی صورت بگیرد تا ما هم بتوانیم در شرایط عادی به مصاف رقبای‌مان برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس تیمی نیست که بخواد با استقلال مقابله کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج