جاباما
۸۴۲۶۹۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دادستان اهواز: انفجار خط لوله اهواز تروریستی نبود

انفجار خط لوله نفت جاده اهواز - ماهشهر که موجب مرگ ۴ نفر شد امنیتی نبود.

روزنامه ایران: انفجار خط لوله نفت جاده اهواز - ماهشهر که موجب مرگ ۴ نفر شد امنیتی نبود.

عباس حسینی پویا- دادستان اهواز- با بیان این مطلب گفت: پرونده قضایی در رابطه با انفجار لوله گاز در جاده اهواز ماهشهر تشکیل شده است. ضمن اینکه از همان ابتدای وقوع حادثه بازپرس ویژه در محل حضور داشته است.

وی تأکید کرد: با دعوت از کارشناسان علت وقوع حادثه در حال بررسی است تا مشخص شود که در این حادثه قصوری صورت گرفته است یا خیر؟

این حادثه ساعت ۹:۴۵ صبح پنجشنبه رخ داد و خط لوله میعانات گازی متعلق به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در مسیر اهواز- ماهشهر منفجر شد. به گفته کارشناسان علت آن هم فرسودگی خط لوله بوده است که در جریان این انفجار چند دستگاه خودروی عبوری به سبب حرارت ناشی از آتش‌سوزی دچار حریق شدند. در این حادثه ۴ نفر جانشان را از دست دادند و ۵ نفر هم بشدت مصدوم شدند.

کیامرث حاجی‌زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با تأیید این خبر گفت: ۲ نفر از کشته شدگان داخل یک خودروی سمند بودند و ۲ نفر دیگر هم راننده و سرنشین یک دستگاه بونکر بودند، البته اتوبوس مسافربری مسیر اهواز - کرمان هم درگیر این حادثه شد اما به هیچ یک از مسافران آن آسیبی وارد نشد.

۵ مصدوم این انفجار هم که دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز منتقل شدند. همچنین ساعاتی پس از انفجار خط لوله، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز علت آتش‌سوزی را نشت نفت و گاز و تعداد کشته شدگان و مجروحان این حادثه را به ترتیب ۵ و ۶ نفر اعلام کرد و گفت: در این حادثه چهار خودرو منهدم شده‌اند.

وی افزود: یک دستگاه پراید، یک دستگاه سمند، یک تانکر آب و یک دستگاه اتوبوس در این حادثه منهدم شده‌اند که اتوبوس فاقد مسافر بوده و راننده آن زخمی شده است. ضمن اینکه باید تأکید کنم این حادثه خرابکارانه و تروریستی نبوده است.

بازگشایی جاده اهواز - ماهشهر پس از حادثه

علی تراپ‌پور رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز هم پس از اطفای کامل حریق عنوان کرد: عملیات اطفا چند ساعت بعد با موفقیت به پایان رسید و جاده نیز برای تردد خودروها بازگشایی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج