۸۴۲۷۸۵
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

افزایش ۱۵ درصدی قیمت دارو

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ارز مورد نیاز برای تامین دارو در نظر گرفته شده و نگرانی در این زمینه نداریم، گفت: افزایش قیمت دارو به غیر از افزایش سنواتی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد نخواهیم داشت که البته با حمایت بیمه‌ای فشاری بر دوش مردم نخواهیم داشت.

خبرگزاری فارس: سعید نمکی در نشست نوروزی با خبرنگاران در ارتباط با وضعیت دارویی در سال آینده اظهارداشت: ارز مورد نیاز برای تامین دارو در نظر گرفته شده و نگرانی در این زمینه نداریم.

وی افزود: برای سال آینده همچنین برای داروی بیماران خاص و صعب العلاج مشکلی نداریم و در مورد قیمت دارو ارز دارویی بر مبنای ۴۲۰۰ تومان باید محاسبه شود و دولت و بانک مرکزی پذیرفته اند.

وزیر بهداشت ادامه داد: افزایش قیمت دارو به غیر از افزایش سنواتی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد نخواهیم داشت که البته با حمایت بیمه‌ای فشاری بر دوش مردم نخواهیم داشت

نمکی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس در ارتباط با سهام پالایشگاه گفت: این پرونده قبل از ورود من مفتوح بود و در سازمان برنامه و بودجه نیز از ارکان بوده‌ایم که مجدد با ورود من به وزارت بهداشت مجدد آن را وارد مرحله رسیدگی کردیم.

وی افزود: تیمی جدید در حال بررسی این پرونده است که نتیجه قطعی که حاصل شود آن را اعلام می‌کنیم و پا با پای قانون رسیدگی صورت می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ می گوئید،داروی پیوندی ها نیست، ...

    • بی نام

      این طرف افزایش بدین اون طرف بذل وبخشش کنید

      پاسخ ها

      • بی نام

        سانسورچییییییییییییییییییییییییی خسته شدممممم گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

    • reza goudarzi

      من بیست سال داروخانه کار میکنم پارسال اومدن ۱۵۰ قلم دارو پرمصرف رو از سبد داروهای بیمه ایی خارج کردن و همون مردمی که جناب اقای وزیر ازشون صحبت میکنه یه سرماخوردگی ساده بگیرن برن دکتر با دفترچه تامین اجتماعی پول قرص سرماخوردگی یا استامینوفن ۵۰۰یا شربت دیفن هیدرامین رو باید ازاد حساب بکنن .

      کسانی که داروخانه کار میکنن بهتر میدونن نصف فروش داروخانه ها از فروش این ۱۵۰ قلم پرمصرف هست که از تحت پوشش بیمه خارج شدن یعنی با زبون ساده تر اینکه مردم بیچاره پول بیمه درمانی رو تمام کمال پرداخت میکنن اما بیمه ها نصف داروها رو تحت پوشش قرار میدن وبقیه رو مردم خودشون باید نقدی بگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج