جاباما
۸۴۲۸۱۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

آمار تذکر مجلسی‌ها به دولت در سال ۹۷

دولت دوازدهم در سال ۱۳۹۷، ۲ هزار و ۹۴۷ تذکر از مجلس شورای اسلامی گرفت که کمترین آن به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود.

خبرگزاری ایرنا: دولت دوازدهم در سال ۱۳۹۷، ۲ هزار و ۹۴۷ تذکر از مجلس شورای اسلامی گرفت که کمترین آن به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود.

علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رییسه مجلس روز شنبه اظهار داشت: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تعداد تذکرها به دولت از اول فرودین تا ۱۵ اسفند ۹۷ را منتشر کرد که بر اساس آمارهای موجود، کمترین تذکر را وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ۳۳ تذکر و بیشترین تذکر را رییس جمهوری با ۵۶۲ تذکر از مجلس دریافت کرده است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی ۳۱۹ تذکر، وزارت راه و شهرسازی ۲۸۹ تذکر، وزارت نیرو ۲۴۸ تذکر، وزارت کشور ۲۳۸ تذکر، وزارت آموزش و پرورش ۱۹۹ تذکر، وزارت صنعت، معدن و تجارت ۱۹۷ تذکر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۴۳ تذکر، وزارت امور اقتصادی و دارایی ۱۳۹ تذکر، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ۱۱۶ تذکر، وزارت نفت ۷۰ تذکر از مجلس دریافت کردند.

عضو هیات رییسه مجلس یادآور شد: همچنین وزارت امور خارجه ۶۹ تذکر ، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۶۶ تذکر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۵۹ تذکر و وزارت ورزش و جوانان ۵۹ تذکر از مجلسی ها گرفتند.

یوسف نژاد تعداد تذکرها به وزارت دادگستری را ۵۳ مورد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۵۲ مورد، وزارت اطلاعات ۳۶ مورد و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ۳۳ مورد اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      این همه خدمت نیاز به تذکر ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج