۸۴۲۹۰۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

هشدار پزشکی قانونی در مورد چهارشنبه‌سوری

جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در چهارشنبه سوری پارسال، ۳ نفر جان خود را در شهرهای مختلف کشورمان از دست دادند.

خبرگزاری ایسنا: جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در چهارشنبه سوری پارسال، ۳ نفر جان خود را در شهرهای مختلف کشورمان از دست دادند.

علی بخشی در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال هشدار داد و گفت: در تماس با مواد محترقه و منفجره افراد به مکانیسم های متعددی دچار آسیب می شوند؛ آسیب‌ها می‌تواند ناشی از برخورد ترکش ماده انفجاری تا سوختگی حرارتی و یا شیمیایی و یا قرار گرفتن در معرض موج انفجار و ... باشد که متأسفانه باعث عوارض متعددی مانند نابینایی، قطع عضو، جوشگاه‌های دائمی روی صورت و بدن، ناشنوایی و ... می‌شود.

وی با بیان اینکه آسیب های روانی ناشی از استرس وارده به افراد یکی دیگر از این نوع صدمات است اعلام کرد که متأسفانه در سال گذشته حسب آمار ۳ نفر در حوادث منتسب به چهارشنبه آخر سال کشته شدند و البته با توجه به مراقبت‌های به عمل آمده از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مسئول و مردم نسبت به سال ۹۵ با کاهش قابل توجهی همراه بوده که جای امیدواری است و امیدواریم امسال با رعایت حقوق یکدیگر و اجتناب از رفتارهای پرمخاطره، شاهد پایان سالی آرام، ایمن و بسیار کم خطرتر نسبت به سال‌های گذشته باشیم.

جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور از جوانان خواست جان و سلامت خود و دیگران را جهت شادی لحظه‌ای به مخاطره نیندازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج