۸۴۲۹۲۷
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

مسمومیت در قروه ارتباطی با گوشت ندارد

استاندار کردستان گفت: موضوع مسمومیت در قروه ارتباطی با گوشت ندارد و با انتشار مطالب غیرواقع در فضای مجازی نباید بحران روانی در جامعه ایجاد کرد و از انتشار این شایعه باید جلوگیری شود.

خبرگزاری مهر: استاندار کردستان گفت: موضوع مسمومیت در قروه ارتباطی با گوشت ندارد و با انتشار مطالب غیرواقع در فضای مجازی نباید بحران روانی در جامعه ایجاد کرد و از انتشار این شایعه باید جلوگیری شود.

بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان کردستان، اظهار داشت: در تعدادی از رسانه‌های استان و فضای مجازی موضوع مسمومیت در قروه به گوشت ربط داده شده بود که این موضوع به هیچ عنوان ربطی به گوشت توزیع شده ندارد و وزارت بهداشت نیز این موضوع را تکذیب کرده است.

وی افزود: مشکلی که امروز در کردستان به وجود آمده یک موضوع کشوری است و تمام مسئولان و مردم به این واقف هستیم که ایران در جنگ اقتصادی با آمریکا و متحدان آن است، اما بیش از تحریم، مسئله فضای رسانه‌ای است که به موضوع دامن زده است.

استاندار کردستان ادامه داد: پخش شدن این شایعه در چنین شرایطی نشان می‌دهد که روابط عمومی دستگاه‌ها ضعیف عمل می‌کنند و همین مسئله به شایعات و فضاسازی‌های غیرواقعی در فضای مجازی بیشتر دامن می‌زند.

مرادنیا در پاسخ به برخی انتقادات نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نسبت به وضعیت استان در زمینه فقر نقطه به نقطه نیز بیان کرد: مشکلاتی که در کردستان وجود دارد، مربوط به گذشته است و وقتی می‌بینیم در استانی صنعت و کشاورزی فعال است قاعدتاً مشکلات در این حوزه کمتر خواهد بود.

وی یادآور شد: در بحث تخصیص آب و جلوگیری از ایجاد چاه‌های آب در کردستان در گذشته به خاطر برنامه احیای دریاچه ارومیه به شدت سختگیری شد و استانی مانند آذربایجان غربی توجهی به این محدودیت‌ها نکرد و نه تنها چاه‌ها را پر نکردند بلکه به آمار آن افزودند.

استاندار کردستان در ادامه گفت: وقتی استانی به محدودیت توجه نمی‌کند و استانی همه قوانین را اجرا می‌کند وضعیت بهتر از امروز را نمی‌توان متصور شد.

مرادنیا با بیان اینکه ۸۰ درصد از مالیات در استانی مانند تهران از واحدهای صنعتی و کارخانجات و ۲۰ درصد مالیات از اصناف و مردم اخذ می‌شود، اظهار داشت: این رویه به دلیل نبود واحد صنعتی در کردستان برعکس است و بیشترین فشار مالیاتی بر مردم و اصناف است.

وی افزود: اینها عوامل و مشکلات موروثی است که به استان رسیده و زاییده امروز و دیروز نیست اما رفع آن نیازمند تلاش و همت عمومی و صرف زمان است و امروز نیز در شرایطی قرار داریم که برای اهمیت دادن بیشتر به بخش خصوصی، دولت از سرمایه گذاری ممنوع شده است و حتی باید شرکت‌های خود را سبک سازی کند.

استاندار کردستان با بیان اینکه همه باید مشکلات کردستان را ببینیم و برای رفع این مشکلات همت بیشتری به خرج دهیم، خطاب به نماینده شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: از همکارانتان بخواهید به جای برخی فضاسازی‌ها به فکر توسعه استان باشند.

مرادنیا در ادامه سخنان خود یادآور شد: یک شهرستان ما شش ماه است که بخاطر اینکه نماینده مردم دوست دارد نیروی خودش فرماندار شود بدون فرماندار اداره می‌شود و از طرفی نیز به دولت در این رابطه انتقاد می‌کند.

وی بیان کرد: همه ما به جای منافع شخصی باید توسعه استان را مدنظر قرار دهیم و امیدواریم سال آینده با تعامل و همراهی مردم و مسئولان سالی باشد که جمهوری اسلامی بیش از امروز بدرخشد و در عرصه‌های مختلف درخشندگی بیشتری داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      نه پس بفرمایید از چی مسموم شدن
      نکنه الکل مصرف کردن
      به روز مرگتون چیزی نمونده
      تکه تکه اتون خواهیم کرد

    • بدون نام

      تو راست میگی بابا، ...

    • بدون نام

      از چی مسموم شدن اشک آدام

    • صادقی

      خلاصه نفهمیدیم از چی مسموم شدن!!!!!

    • همراه

      صد تا کبری صغری کردی ولی نگفتی ۶۰۰ نفر چرا مسموم شدن نکنه اونا هم که تو تخت بژمارستان بودن مربط به مشکل دریاچه ارومیه هست دروغگو استانداری شما هم مثل دورغت هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج