جاباما
۸۴۲۹۹۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

تاجران هندی خواستار آتش زدن کالا‌های چینی شدند

کنفدراسیون تاجران هند (CAIT) اعلام کرد که در ۱۹ مارس برای این که درسی به چین داده شود، کالاهای چینی را به آتش خواهند کشید.

خبرگزاری مهر: کنفدراسیون تمام تاجران هند (CAIT) اعلام کرد که در ۱۹ مارس برای اینکه درسی به چین داده شود، کالاهای چینی را به آتش خواهند کشید.

این اقدام پس از این انجام می‌شود که چین درخواست آمریکا، انگلستان و فرانسه، برای تحریم کردن مؤسس گروه تروریستی جیش محمد پاکستان را در سازمان ملل رد کرد.

سازمان کایت که حداقل نماینده ۷۰ میلیون تاجر است، در بیانیه‌ای اعلام کرد: زمان آن آمده است که چین تاوان نزدیکی خود به پاکستان را بپردازد. کایت کمپینی ملی را برای بایکوت کالاهای چینی در جامعه تاجران هند به راه انداخته است و از تاجران می‌خواهد کالاهای چینی را خرید و فروش نکنند.

این بیانیه توسط اشوانی مهاجان، رهبر سازمان سوادشی جاگران مانش، با روابطی نزدیک با حزب نخست‌وزیر نارندرا مودی، مورد تاکید قرار گرفت. مهاجان درخواست پدر ملت، ماهاتما گاندی، برای بایکوت کالاهای چینی را احیا کرد.

مهاجان توئیت کرد: با درس گرفتن از تاریخ، بهترین راه شکست دادن چین، بایکوت کالاهای این کشور و اقدام قدرتمند دولت در جبهه تجاری است. او در این توییت خود عکس یک صفحه روزنامه از ۱۹۲۱ را منتشر کرد که در بخشی از جنبش گاندی بر علیه حکومت استعماری انگلستان، از مردم هند خواسته شده بود لباس‌های ساخت خارج را به آتش بکشند.

وزیر مالی هند، آرون جایتلی، در مورد هرگونه نتیجه‌گیری آنی هشدار داد و گفت این یک مساله دیپلماتیک است و هند پس از تفکر دقیق به آن پاسخ خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاشکی این کارو تو ایران میکردن.تا از شر محصولات اشغال و بنجل چینی راحت میشدیم.اگه جنس تو بازار نباشه بهتر اینه که چینی باشه

    • بدون نام

      برادرتوایران فقط ما اسم تولیدداخل داریم وگرنه یه نگاهی به سرتاپای خودت وخونه ای که توش زندگی می کنی بندازبعدبگوجنس چینی روبایدآتیش زد اگه آتش بزنی بایدلخت بیای بیرون وپیاده راه بری چون ماشین های آشغال داخلی تمام قطعاتش چینیه تمام وسایل خانه ای که توش زندگی می کنی هم یاکلا چینیه یاقطعه هاش چینیه پس اگه جنس چینی روتوکشورماتحریم کنن بایدتوغارزندگی کنی داداش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج