۸۴۳۰۰۵
۱ نظر
۵۰۳۲
۱ نظر
۵۰۳۲
پ

واکنش کارگردان «ارباب حلقه‌ها» به حمله تروریستی نیوزیلند

پیتر جکسون کارگردان نیوزیلندی سه گانه «ارباب حلقه ها» با محکوم کردن حمله تروریستی به دو مسجد در شهر کرایست‌چرچ این کشور که به کشته شدن ۴۹ مسلمان انجامید، گفت مردم نیوزیلند در عشق ورزیدن و حمایت از مسلمانان هموطن خود متحد هستند.

آی سینما: پیتر جکسون کارگردان نیوزیلندی سه گانه «ارباب حلقه ها» با محکوم کردن حمله تروریستی به دو مسجد در شهر کرایست‌چرچ این کشور که به کشته شدن ۴۹ مسلمان انجامید، گفت مردم نیوزیلند در عشق ورزیدن و حمایت از مسلمانان هموطن خود متحد هستند.

او در بیانیه‌ای که در اختیار ورایتی قرار داد، نوشته است: نیوزیلندی‌ها ویران و پریشان شده‌اند. ما به یاد همه کسانی هستیم که در این حرکت بزدلانه ناشی از نفرت آسیب دیده‌اند.

واکنش کارگردان «ارباب حلقه‌ها» به حمله تروریستی نیوزیلند

نیوزیلندی‌ها در عشق ورزیدن و حمایت از برادران و خواهران مسلمان هموطن خود متحدند. هرکاری برای کمک به آنها می‌کنیم تا التیام یابند و بعد از این فاجعه هولناک برخیزند.

کشتار نمازگزارانی که روز جمعه در دو مسجد النور و لینوود در شهر کرایست‌چرچ جمع شده بودند، نیوزیلند و کل جهان را متحیر کرد.

یک مرد ۲۸ ساله استرالیایی که عقاید راست افراطی داشت و مانیفست ضد مهاجران و ضد مسلمانان خود را منتشر کرده بود، با همکاری سه نفر دیگر با مسلسل به این دو مسجد حمله کرد و حاضران را به خاک و خون کشید. او از این حمله خود تصویربرداری هم کرده بود که منتشر شد و عمق این حمله تروریستی وحشیانه را نشان داد.

تا قبل از این حمله، نیوزیلند کشوری با چشم‌اندازهای طبیعی فوق العاده در فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» در ذهن جهانیان بود. این فیلم‌ها باعث جذب گردشگرانی شد که می‌خواستند لوکیشن‌های این فیلم‌ها را از نزدیک ببینند.

جکسون تنها چهره مشهور نیوزیلندی نیست که این فاجعه را محکوم کرد. تایکا وایتیتی کارگردان هموطن او و سازنده فیلم «ثور: راگناروک» گفت که تعصب عامل حمله نشان دهنده عقاید درون کشورش نیست‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلبرینیهای وطنی برا گرین کارت خفن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج