جاباما
۸۴۳۰۱۶
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

خمارلو: هر قدر جلو می‌رویم، داوری‌ها بدتر می‌شود

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: در این بازی وظیفه داوران کنار را متوجه شدیم ولی سوال این است که چرا وقتی علیه پرسپولیس اشتباه می‌شود آنها صحبت نمی‌کنند. متاسفانه هر قدر جلوتر می‌رویم اوضاع داوری برای ما بدتر می‌شود.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در شروع کنفرانس خبری پس از بازی با سپیدرود، در جمع خبرنگاران اعتراض این باشگاه به ادامه مشکلات داوری را اعلام کرد و اظهار داشت: قبل از هر چیز از دوستان رسانه‌ای عذرخواهی می‌کنیم که پیش از بازی به دلیل تاخیر در پرواز به دلیل شرایط جوی نتوانستیم در کنفرانس قبل از بازی حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در این بازی از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ توهین شنیدیم. دلیل این مساله برای ما قابل درک نیست چون در تهران جز احترام برای سپیدرود چیزی نداشتیم. اگر غیر از این بوده است به ما بگویید.

مدیر رسانه‌ای سرخپوشان سپس اعتراض به شرایط داوری مسابقه را اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: وظیفه داور کنار را در این بازی متوجه شدیم. در این جا درباره پنالتی بودن یا نبودن خطا روی بازیکن خودمان صحبت نمی‌کنم ولی سوال می‌پرسیم که آیا پنالتی اعلام شده برای سپیدرود واقعا پنالتی بود؟

اگر داور کنار قرار است با داور صحبت کند باید در تمام بازی‌ها باشد. چرا وقتی علیه ما اشتباه می‌شود هیچ صحبتی را شاهد نیستیم.

خمارلو در پایان اضافه کرد: متاسفانه هر قدر جلوتر می‌رویم شرایط داوری برای ما بدتر می‌شود. خودمان را خسته می‌کنیم. هر چه می‌گوییم با ما لج می‌کنند. در همین بازی در ده دقیقه پایانی هیچ خطایی به سود ما اعلام نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش فقط بدتر بود افتضاحه شرم بر این داوری اینا چرا اینقدر احمقن اینقدر تابلو اشتباه میکنن آ دم به سلامت روانی داورامون شک میکنه

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      من جواب سوال آقای خمارلوی عزیز رو میدهم. چون با این داوریها قرار است کیسه سوراخ و سوراخی تور را بالا بیاورند

    • بنده ی خدا

      واقعا داوری های امسال افتضاحن.انگار همشون دست به دست هم داده اند که یه تیم خاص رو قهرمان کنن.واقعا متاسفم برای این داوران.به همین راحتی حق رو ناحق میکنن وبعدش میگن اشتباهات داوری جزیی از فوتباله

    • ملیکا

      حالاکه باکمک داورا هم نتونستین ببرین
      ۶۶۶۶

    • بدون نام

      این کارها کار طرفداران تیم کیسه است چون سالهاست زیر سایه سرورشان پرسپولیس هستن باحربه کثیف وبا کمک داوران میخواهن بیان صدر جدول ولی کورخواندن

    • بدون نام

      دستهای پشت پرده دارن کار خودشون رو میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج