۸۴۳۰۹۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مالک نساجی می‎گوید که باشگاه را نمی‌خواهم

مدافع نساجی می‌گوید که مالک باشگاه اعلام کرده تیم را نمی‌خواهد و بازیکنان هم از وضعیت به وجود آمده ناراحت هستند و خسته شده‌اند.

ورزش سه: فرشاد فرجی مدافع تیم نساجی مازندران در خصوص مشکلات مدیریتی به وجود آمده قبل از دیدار با استقلال به خبرنگاران گفت: روی تمرکز بچه‌ها واقعا تاثیر گذاشت. یک صحبت‌هایی قبل از شروع بازی بود که این روی هدف و تمرکز بازیکنان اثر گذاشت و باعث شد عملکرد و کیفیت بازیکنان در زمین پایین بیاید. شب عید است و بازیکنان به دنبال دریافت حق و حقوقشان بودند که هیچ کس اصلا جوابگو نیست.

ما حرفی می‌زنیم می‌گویند بروید از فلان نفر پیگیری کنید. آقایان با هم مشکل دارند و آن را حل کنند، اینطوری که نمی‌شود. بازیکنان را ابتدای فصل با هزار قول و قرار به اینجا می‌آورید حالا هیچ کس جوابگو نیست. وقتی حرفی می‌زنیم می‌گویند ما تیم را نمی‌خواهیم و بروید استانداری. استانداری چه کار است؟ ما نمی‌دانیم الان استاندار مالک تیم است یا آقای X یا y.

وی در ادامه گفت: بی احترامی نمی‌کنم اما واقعا خسته شدیم. نمی‌دانیم نساجی تیم شخصی است یا دولتی؟ بعد یک جوری مصاحبه می‌کنند همه می‌گویند گل و بلبل است و هوادار تفکرش این است که بازیکنان در بهترین شرایط هستند. الان هشت هفته است که بدترین لباس‌ها را می‌پوشیم و هر بازی یک لوگو داریم. قبل از بازی یقه کلی باز است و یکی در رختکن آستین کوتاه می‌کند.

امید سینک بازیکن با بدن کوچکی است اما پیراهن دو ایکس دارد. همه این‌ها روی تمرکز تیم تاثیر دارد. همه بازیکنان تصمیم گرفتیم تا زمان مشخص شدن وضعیت تیم به تمرینات نرویم. از هواداران هم عذر خواهی می‌کنیم و امیدواریم وضعیت بهتر شود. نساجی ۲۴ سال است صعود نکرده و ۲۴ سال این وضعیت را دارد و مالکیتش اصلا ثبات ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممحسن خان

      خداکنه نساجی به سرنوشت سپیدرود دچار نشه و خطه شمال یه تیم خوب تو لیگ داشته باشه

    • يه دوست

      بايدم قبل از بازي با استقلال اين اتفاقات بيفته شما برو پيشينه مالكين نساجي و مدير عامل نساجي ببين هر سه تا شون استقلالي هستن، مگه لباس نساجي قرمز نبود چرا الان آبي و قرمز هستش، اينا اومدن از قبال نساجي خيلي چيزا بدست بيارن و برن مطمئن باشيد چند برابر آنچه كه براي نساجي خرج كردن به دست آوردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج