۸۴۳۲۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رانیری: رم سزاوار شکست مقابل اسپال بود

سرمربی تیم فوتبال رم می‌گوید حق تیمش بود که در هفته بیست‌و‌هشتم سری A متحمل شکست شود.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال رم شب گذشته (یکشنبه) در بیست‌و‌هشتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا مقابل میزبانش اسپال با نتیجه ۲ بر یک متحمل شکست شد تا برای اولین بار از سال ۶۶-۱۹۶۵ در هر دو بازی رفت و برگشت یک فصل از سری A‌ به این تیم باخته باشد.

رم با قبول این شکست ۴۷ امتیازی ماند و فرصت هم امتیاز شدن با اینتر رده چهارمی - تیمی که در حال حاضر آخرین سهمیه ایتالیا را در لیگ قهرمانان فصل آینده دارد - از دست داد.

کلودیو رانیری پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما مقابل یک تیم بازی کردیم در حالی که خودمان یک تیم نبودیم. تلاش بدون نظم و سازمان کافی نیست. ما عملاً در تمام دوئل‌ها بازنده بودیم به خصوص در نبردهای روی زمین و شما می‌توانستید یأس را در چهره‌شان ببینید. اسپال هم در این شرایط تلاش کرد بازی را متوقف و وقت بازی را در نیمه دوم تلف کند که البته برای من با توجه به شرایط بازی کاملاً قابل درک بود. برخی بازیکنان هستند که بازی‌شان چنین ویژگی‌هایی ندارد. برخی دیگر از بازیکنان ما هم مشکل کمبود اعتماد به نفس دارند. در هر حال در این بازی بین دو تیم، اسپال قطعاً انگیزه بیشتری داشت.

رانیری افزود: ما باید باانگیزه‌تر باشیم، بیشتر شبیه یک تیم بازی کنیم و علاوه بر آن تاکتیک‌های‌مان را هم ارتقا دهیم چون در حال حاضر فقط داریم بی‌جهت می‌دویم و خودمان را خسته می‌کنیم. من از روز اول به بازیکنانم گفتم که همه آنها باید خودشان را ثابت کنند. اگر رم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد که هیچ، اما اگر نگیرد قطعاً تیم تغییر چهره خواهد داد. امروز ما به تیمی باختیم که از ما باانگیزه‌تر و مصمم‌تر بود و حقوق بازیکنانش هم از بازیکنان ما بسیار کمتر بود. من نمی‌دانم که رم می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد یا نه اما اگر باشگاه به سبب نگرفتن سهمیه لیگ قهرمانان متحمل ضرر شود، قطعاً چیزهایی در این باشگاه باید تغییر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج