۸۴۳۲۷۰
۱۰۳ نظر
۵۰۰۶
۱۰۳ نظر
۵۰۰۶
پ

روحانی: مردم باید در شب عید احساس راحتی کنند

روحانی در جمع مردم بوشهر گفت: همه تلاش خود را به کار گرفته و می‌گیریم امسال مردم در مقاطعی مشکل داشتند و دارند به دولت موکدا توصیه کردم همه توان دولت و مسئولان سراسر کشور به گونه‌ای باشد شب عید مردم بتوانند تا حدی حس راحتی کنند از خدا بخواهیم سال بعد شرایط بهتری داشته باشیم. اولین حمایت از افرادی است که دارای حقوق ثابت‌اند دومین حمایت از اقشاری است که در فشار هستند.

خبرگزاری ایلنا: حجت الاسلام حسن روحانی در جمع مردم بوشهر گفت: بسیار خوشحال هستم که برای هفتمین بار به استان دلاور بوشهر سفر می‌کنم و در هر سفری در این سال ما شاهد یک حرکت بسیار مهم در زمینه اقتصادی بودیم. از محبت مردم عزیز در مسیر راه و اکنون در ورزشگاه تشکر می‌کنم که علیرغم تغییرات آب و هوا و ریزش باران و نعمت بزرگ خداوند برای همه ما مردم با شور و شوق و اشتیاق بخاطر شنیدن سخنان یکی از خادمان خودشان اجتماع کرده‌اند.

وی ادامه داد: قبل از هرچیز می‌خواهم میلاد با سعادت امام نهم فرزند مولای ما علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) حضرت جواد الائمه(ع) را خدمت همه شما تبریک عرض کنم. امامی که از دوران نوجوانی و در سن جوانی؛ در نوجوانی رسالت و مسئولیت را بر دوش گرفت و در ۲۵ سالگی بدرود حیات گفت. او جوان ائمه هدی است و دست توسل ما به سوی آن معصوم بزرگوار و جد شریفش که به ولادت او هم نزدیک هستیم دراز است.

وی افزود: همچنین پیشاپیش سال نو و عید نوروز را تبریک عرض می‌کنم و خوشحال هستم آخرین سفر استانی در سال ۹۷ در محضر مردم شریف و عزیز این دیار و این خطه مرزی مهم بوشهر هستیم. من لازم می‌دانم در آغاز از ملت بزرگ ایران تشکر و سپاسگذاری کنم به دلیل اینکه در این سالی که توام با مشکلات و سختی‌های اقتصادی بود مردم در همه مراسم‌های باشکوه انقلابی، دینی و مذهبی اجتماعشان و حضورشان را به رخ جهانیان کشیدند و به دشمنان ما اعلام کردند که ممکن است سختی‌ها و مشکلاتی را به وجود بیاورید اما نخواهید توانست ملت بزرگ ایران را در برابر خودتان تسلیم کنید. این ملت شجاع و مقاوم در برابر همه توطئه‌های شما بوده و خواهد بود.

رییس‌جمهور گفت: همه ما می‌دانیم که دشمنان ما در یک سال گذشته تمام توان خودشان را برای فشار بر زندگی مردم وارد آوردند و امید آنها این بود که مردم را از مسیرشان، انقلابشان، نظامشان و اعتقاداتشان جدا کنند اما مردم ما سختی‌های زندگی را پذیرفتند و به دشمنان این سرزمین با صدای بلند پاسخ منفی دادند و دولت در این شرایط سخت با همه توان در کنار ملت خواهد بود.

وی ادامه داد: ما به حول و قوه الهی و با همه امکانات به کمک مردمی که سختی‌های بیشتری را امروز تحمل می‌کنند، مردمی که دارای درآمد ثابت هستند امروز سخت‌ترین مشکلات را خواهند داشت. آنهایی که درآمدشان متغیر است خودشان را با شرایط تطبیق می‌دهند برای همین در بودجه سال آینده که تقدیم مجلس کردیم برای آنهایی که درآمد ثابت دارند و برای همه کارمندان چه آنهایی که مشغول کار هستند و چه بازنشستگان که در مجموع حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر هستند و برای همه کارگران که آنها هم حدود ۱۴ ملیون نفر هستند تلاش کردیم که بتوانیم حقوق و مستمری‌شان را افزایش دهیم در همین زمینه سعی کردیم برای کارمندان حدود ۲۰ درصد و برای کارگران بیش از ۲۰ درصد برای سال آینده افزایش قائل باشیم.

وی افزود: البته این ۲۰ درصد کارمندان را با فرمول خاصی مجلس تبدیل به قانون کرده که براساس همان قانون عمل خواهیم کرد و در شورای کار این هفته حقوق کارگران نیز تصویب خواهد شد.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه تورم امسال ما بیش از بیست درصد بوده اما توان ما برای افزایش حقوق و دستمزد بیش از این نبودهف گفت: امیدواریم در سال آینده با کمک هم شرایط مطمئن‌تری برای مردم ایجاد کنیم که خیالشان از لحاظ قیمت ارز و کالا و مطمئن باشد.

وی ادامه داد: همه تلاش خود را به کار گرفته و می‌گیریم امسال مردم در مقاطعی مشکل داشتند و دارند به دولت موکدا توصیه کردم همه توان دولت و مسئولان سراسر کشور به گونه‌ای باشد شب عید مردم بتوانند تا حدی حس راحتی کنند از خدا بخواهیم سال بعد شرایط بهتری داشته باشیم.اولین حمایت از افرادی است که دارای حقوق ثابت‌اند دومین حمایت از اقشاری است که در فشار هستند.

روحانی یادآور شد: در سه سال اخیر مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که ۱۱ میلیون نفرند را به بیش از ۴ برابر افزایش دادیم اما باز هم می‌دانیم در سختی هستند .

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در زمینه تولید در این کشور با حمایت دولت و بانک‌ها شرایطی فراهم کنیم تا محصولات زراعی و خدمات با قیمت مناسب در خدمت مردم قرار گیرد، گفت: برای اشتغال جوانان باید همه توان را به کار گیریم. وضع اشتغال در سال ۹۷ مناسب بود نسبت به افرادی که در جمع بیکاران قرار داشتند بیش از ۳ میلیون نفر بیکار داریم.

وی تاکید کرد: به ملت بزرگ ایران و مردم استان بوشهر و شهرستان کنگان اعلام می‌کنم علیرغم اینکه تمام تلاش‌ها بر این بود که برای سال ۹۷ توسعه نداشته باشیم و دولت همه پروژه‌ها را زمین بگذارد و همه آنها را کنار بگذاریم و حداکثر مواد مورد نیاز مردم را در اختیارشان بگذاریم، به حول قوه الهی بیش از ۳۴ هزار میلیاد تومان برای پروژه‌های عمرانی پرداخت کردیم امیدواریم در این چند روز هم این رقم را افزایش دهیم.

روحانی یادآور شد: به حول قوه الهی در سال جاری تمام پروژه‌های بزرگ را افتتاح کردیم اینکه توانستیم بزرگترین پالایشگاه میعانات کشور را به افتتاح نهایی در ۹۷ برسانیمف کار بزرگی است. در سفر قبل به هرمزگان دو پالایشگاه افتتاح شد یکی با ۱۴ میلیون لیتر در روز و ستاره خلیج فارس با ۳۶ میلیون لیتر در روز مجموع این‌ها نصف بنزین کشور است، این به معنای آن است مردم ما و کارگران و مهندسان ما و نفت ما و بخش‌های مختلف عمرانی توانسته‌اند این حرکت را انجام دهند.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در هفته‌های پیش راه آهن مهمی از قزوین به رشت افتتاح کردیم علیرغم تحریم و فشار پروژه‌های بزرگ را ادامه دادیم در سفر امروز بزرگترین پروژه‌های انرژی کشور را افتتاح می‌کنیم به معنای آنکه ۴ فاز پارس پارس جنوبی با سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیادرد دلار به افتتاح می‌رسد و اواخر فروردین یا اوایل اردیبهش پروژه مهمی در بخش آبی و کشاورزی با ۱۰ میلیاد دلار به افتتاح می‌رسانیم که پروژه مهمی در بخش کشاورزی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیتر خوندم عید چیه برای شماهاست مردم ما که نیستیم جزش حالا ماه معمولی چی میگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچه پس انداز داشتیم دولت یک شبه از جیبمان درآورد و نابودش کرد تا بدهی های خودش را صاف کند. الان دیگه خیالمون راحته که هیچی نداریم. روحانی مچکریم

    • بدون نام

      آره چه قدر راحتیم ای شیخ راحت بخواب که ما شب عید به همت جنابعالی و دوستان و برجامتون راحتیم....خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا نمی گی به لطف کاسبان تحریم و احتکار و دلالی؟؟؟؟

      • بدون نام

        راحت بخوابید ...

      • بدون نام

        مموتی تحریم ها رو آورد

    • خدا

      ما راحتیم ،شما نگران نباش ،درست درآمد نداریم اما مالیات امون را زودتر ازموعد هم میدیم ،زوج و فرد و عوارض وهمه چی که داریم میدیم شما خوش بگذرون !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای روحانی شما توسط خاتمی مردم ایران گول زدی، وگرنه مردم بهت رای اعتماد نمیداد، تو فقط میلاد حضرت مسیح و یوسف تبریک عرض حال کن، ایرانی بدبخت فلک زده وللش

      • بدون نام

        خداوکیلی روش میشه میادصحبت میکنه.... اخه پررویی تا کجا...

    • رضا ملی

      ای مردم اگه احساس راحتی کردید که کردید اگه نخواهید احساس راحتی کنید خدا سر شاهده دلار رو میکنم ۵۰ تومن، خود دانید!!!

    • ممم

      آره خودت راحتیشون رو تامین کردی مردم له شدن تو میگی راحت باشن واقعا عجب حرفهای بی معنی میزنید شما مسئولین

    • بدون نام

      حسن خان باکلید سهرامیز

      پاسخ ها

      • خدا

        سحرآمیز

    • مملکت ویران

      حسن آقادیگه بسه این حرفادیگه خریدارنداره.نصف اونیکه به کشوارای دیگه میرسی به ملت خودت برس.حرف مفت خریدارنداره.میوه قیمش ۳برابرشده.ولی توکه نمیدونی.

    • بدون نام

      خیالت تخت.
      با زحمات شما مردم راحت و بدون هیچ امکاناتی راحت هستن

    • امیر موری

      خیلی راحتیم دستت درد نکنه

    • بدون نام

      جوک نگووووو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف های قشنگ میزنی به دلم حی چنگ می زنی

      • بدون نام

        باچه رویی این حرف ومیزنی مگه عیدی هم برامردم باقی گذاشتید

    • بدون نام

      مردموبدبخت کردید. خدا ذلیلتون کنه

    • بدون نام

      به خدا صحبت های این آقا بیشتر اعصابمان را خراب میکنه ...

    • بازنشسته تامین اجتماعی

      فقط حرف میزنه زودتر از جلسه فردا اعلام کرد فقط قول الکی میده پس ما تامین اجتماعی چی البته تا نشسته ایم همینه

    • بدون نام

      باچه‌پولی‌احساس‌راحتی‌کنیم

    • بدون نام

      اونوقت چطوری؟

    • بدون نام

      به جون خودم این حسن با این کاراش یه منظورایی داره بدبختی هرکاری میکنه ما نمیگیریم

    • بدون نام

      چررررررررت!!!

    • بدون نام

      مگر تو گذاشتی که مردم احساس راحتی کنند نه نه ....

    • بدون نام

      تو هر وقت اینجوری میگی چهارستون تن من می‌لرزه نمی‌خواد فکر ما باشی یه نون و تخم مرغ میخوریم اونو دیگه نگیر از ما

    • بدون نام

      مردم با این وغده های توخالی شما هیچ وقت احساس آرامش نکرده و نمیکنند. توفکر معیشت مردم باش تا شاید کاری کرده باشی.

    • بدون نام

      خیلی احساس راحتی میکنیم ...

    • بدون نام

      ما خیلی راحت هستیم... خوشی زده زیر دلمون... مست شدیم از شدت لذت... عامو اوضاع داغون شده... تصمیم درستی بگیرین... نظارت بیشتر بشه... جلوی اختلاس رو بگیرین... حق مردم ایران رو به خودشون بدین نه به کشورهای عربی دیگه... اونا قدرناشناس هستن... خوبه مردم ما سطل های زباله رو نگاه کنن واسه ی لقمه نون... حرف بسه عمل کنید... .

    • بدون نام

      فقط ی لطفی کن برای عرض،تبریک به تلوزیون نیا که کسی چشم دیدنت را ندارد

    • مجید

      باشه چشم.

    • بدون نام

      حاج اقا شما راحتید ما ناراحتیم پسته کیلویی ۲۶۰ هزارتومان خبر دارید ۲ کیلو اجیل ۴۰۰ هزارتومان خبر دارید خدا از جدوابادتون نگزره

    • مصطفی

      اره احساس راحتی اقای روحانی سری بزن بازارواقعن جای تاسف وشرمساری هس

    • بدون نام

      باز چرت و پرت
      بسه فقط برو برای همیشه برو تو سویسی که هستی و خبری از این مملکت جهان سوم نداری...

    • بدون نام

      بدجوری احساس راحتی میکنیم ...

    • ایرانیم

      حیف بودشناسنامموبخاطررای دادن به توخراب کردم واقعاباعکس آیت الله وآقای خاتمی بدجوربازی کردی اونامردبودن توچی

    • بدون نام

      برو کشکتو بساو

    • امین

      برو بابا ! خجالت هم نمیکشه ! مردم رو به خاک سیاه نشوندین شرمنده زن و بچه مون هستیم ! هر جا میری یه سری حرفهائی بیخود وبی ربط میزنی که باعث افزایش قیمت ها میشه ! سالی یه بار به زحمت نصف و نیمه آجیل و لباس میخریدیم که امسال اون رو هم نخریدیم !

    • بدون نام

      حاج اقا شما راحتی ما ناراحت پسته میدونی کیلو ۲۶۰ هزارتمان اجیل کیلو ۲۰۰ هزار تومان تا حالا شرمنده شدی خدا از شما نگزره

    • بدون نام

      شب عید صد سال دیگه حتما منظورش بوده

    • شهروند1

      آی زرشک

    • بدون نام

      خداوند ابه بزرگواری خودت قسمت میدهم این عید برای روحانی مبارک نباشد که دل مردم رابه خون کرده. سال نونامبارک باشد برای روحانی دروغگوی بی سواد..

    • بدون نام

      جم کنید خودتونو بابا کارتون فقط شده دروغ

    • بدون نام

      خیلی پر رویی به خدا با اینهمه مشکلات و گرانی

    • بدون نام

      اره راست میگه اقای رئیس این رفاهیاتیکه جناب عالی برای ملت درست کردی واقعا مردم تابحال از گرسنگی نمردن باید خدارا شکر کرد

    • ......

      جناب افای روحانی بااین وضعی که پیش امده همه راحتن به غیر شما

    • پدر بد

      به هرچی قبول داری قسمت میدم تو فقط ساکت باش ما قبولت داریم
      آخه هرچی میگی به یه روز نمی کشه برعکسش میشه
      رییس جمهور هم اینقدر بی برش

    • بدون نام

      باوجود تو حتما چنین احساسی به مردم دست میده

    • بدون نام

      این دوباره حرف زد

    • بدون نام

      ترانه بخدا حرف بس است اندکی تدبیر،اندکی عمل

    • بدون نام

      چه راحتی؟؟؟؟من حتی نتوانستم یک مرغ یا نیم کیلو گوشت بگیرم جلوی خانواده ام شرمنده هستم ...بعد میگی راحتی؟

    • بدون نام

      حسن جان من ميخوام شب عيد احساس راحتي كن شما بفرما چطوري؟

    • بدون نام

      چطوری آقای روحانی ،بانخوردن ،گوشت مرغ ،آجیل و هزاران بدبختی دیگه امان از واقعیت که میگن سیر از گرسنه خبر نداره فکر می‌کنی همه مثل خودت هستن تو رفاه

    • بدون نام

      خدا ازت نگذره که دو روز دیگه عیده نیم گوشت نمیتونم برای بچهام بخرم امیدوارم تو همین دنیا جواب بدی

    • بدون نام

      چی میگی خدایی برای خودت....هنوزنتونستم یه شلواربخرم ...یه باربیا بامن بریم بیرون قیمتا روببین ....خدایی آدم بهتون شک میکنه انگارتواین مملکت زندگی نمیکنین

    • بدون نام

      لقب پررو ترین آدم کره زمین باید برسه به ایشون

    • بدون نام

      ....مردم چه جوری احساس راحتی کنند با این قیمتها .تو فقط شعار دادن بلدی خدا نابودت کنه

    • موسوی

      پدر مون در اوردی.

    • بدون نام

      باچی احساس راحتی کنند با گوشت کیلویی 130 هزار تومنی یا آجیل خداتومنی یا میوه های گرون قیمت یا لباسهای نجومی البته کسی که کفشش چندین میلیون باشه این چیزارو متوجه نمیشه

    • بدون نام

      دقیقا چجوری احساس راحتی کنند

    • بدون نام

      احساس ارامش با این همه گرونی خخخخخخخ

    • ناشناس

      هرچی میخوام به خودم بقبولونم که روحانی هم داره تو ایران و با همین مردم زندگی میکنه ، می بینم نمیشه. بابا پدر ملت رو درآوردی ! آخه تا کی ؟

    • مریم

      الان مردم و مسخره کردین با این حرف عملا.

    • سعید

      باید باید باید باید.......
      مسئول باید پررو نباشد!!!!

    • نااشنا

      زندگی با کیفیت برای قشر متدسط و پایین.به آرزو تبدیل شده.یعنی هیچ امیدی به آینده وجود نداره.

    • بدون نام

      جوک نگو حاجی

    • بدون نام

      انصافا هم که خیلی راحتيم

    • ir..

      خخخخ از خنده ترکیدم

    • arman bahremand

      چرا اینقد ساده اید و نظر میذارید . دقت نکردید که برترینها فقط کامنتای زیر یه پستای خاص رو باز میذاره . چرا وقتی خبر راجب نهادای دیگست نظرات نمیاد و بستست ؟؟

    • آلفرد بیگلو

      منظورش اینه که راحت بریم بمیریم،اونجوری دیگه راحت میشیم لااقل گشنگی و سوتغذیه زن وبچمونو نمی بینیم

    • بدون نام

      جوک جالبی بود حضرت عباسی کلی خندیدم دستش درد نکنه ،

    • بدون نام

      جوک جالبی بود حضرت عباسی کلی خندیدم دستش درد نکنه ،

    • کامران

      بعداز پانزدهم فرودین بلای بروزتان بیاره که حال ملت جا بیاد!؟
      سیل گرونی ها تو راه است فعلا تاپوزندهم خوش باشید!؟

    • بدون نام

      من که خیلی احساس راحتی دارم

    • م

      با تلاش جنابعالی و جهانگیر و نوبخت و واعظی حتما مردم احساس راحتی میکنن. .وااااییی خدایا مردیممممم از خوشییی. .خدایا این خوشی مردم بدبخت بیچاره رو توی این ایام عید نصیب روحانی واعظی نوبخت و جهانگیر و وزاری بی عرضه کن

    • علی

      ما راحتیم

    • بدون نام

      اينقدر راحتيم كه احساس حقارت ومرك مي كنيم همه جيز به دلمون مونده مردم يا دزد شدند يا معتاد يا كارتن خواب ويا راننده بياز دونه أي هزارتومان شكر با كارت ملئ كير نمياد برنج وكوشت نكو سم هم كرون شده كه مردم هم بخورندوراحت بشوند

    • پایدار

      واویلا گفت احساس راحتی،،بچه ها منتظر بدبختی های بیشتر باشید

    • بدون نام

      خجالت بکش

    • جعفر

      کدام راحتی جناب روحانی شایدشماها احساس راحتی کنیدماها که هیچ راحتی نداریم وگرفتار،گرفتاران هستیم.
      شماخوش باشی کافیه

    • جعفر

      تورم بیست درصد؟

    • Eliya Abbasi

      خیلیییی راحتیم خدایاااا این خوشی رو از ما نگیره.. تو راحت باش حالمان خیلی عالیهههههه

      پاسخ ها

      • 123

        آدم سیر از گرسنه خبر نداره نداشتن برای شماها مثل داشته که احساسش رو هم نکردین خیلی دوست دارم خانواده روحانی رو ببین کجاین و چطور زندگی میکنن

    • بدون نام

      اقای روحانی شصت سال دارم امسال بدترین ونحس ترین سال زندگی من بود همه چیزم را ازذدست دادم وکسی نیست به فریادم برسد از خداطلب مرگ میکنم دلم میخواد شب که خوابیدم صبح ازجام بلند نشم به همان خدای احد وواحد اگرخودکشی حرام نبود یک دقیقه تاخیرنمی کردم چه میفرمایبد خوش بحال دل بی غمتان

    • بدون نام

      حاج اقاخودت بهترمیدونی تمام این حرفها غیرواقعی دریک کلام میخوای مردم شب عید خوشحال باشن بلندشو مرد ومردانه بعنوان شخص اول قوه مجریه ودوم مملکتددومیلیاردازپولهای برگشتی ازبرجام راکه حق ماوازشیرمادرحلال تربه ماست بین ما که چهل سال است انقلاب راپیروز وجنگ رافاتح وباتمام تحریمها کنارامدیم تقسیم کن وماراازشرمندگی خانواده نجات بده انوقت است که بعدازچهل سال یه عیدرابالبخندشروع می کنیم این گوی واین میدان بقول شماذعلی برکت الله

    • بدون نام

      کدوم احساس راحتی دم عیدی دهن ملت سرویس کردی امروز دیدم ملت صف بستن برا شکر
      ب کجا داریم میریم ب کدوم سمت، ریلکس ریلکس ریلکستر

    • بدون نام

      فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف فقط حرف

    • آ زاد

      وقتی شما برید ما خیالمان راحت میشود

    • بدون نام

      ژن های برترو میگه باید راحت باشن مارو نمیگه خودشم میدونه ۸۰ درصد مردم تو چه وضعیتین

    • بدون نام

      خدا یه عقلی بهش بده
      یه زندگی راحت به مردم

    • دا یوش

      خدا یه عقلی بهش بده
      یه زندگی راحت به مردم

    • بدون نام

      لعنت بر پدر ومادر تو .بیچارمون کردی .من که که فکر نمیکنم تو ایرانی باشی اصلا شک دارم که تو ادم باشی.

    • علی

      بله:علی برکت الله فقط همین مشکل بود که علی برکت الله شد!!!!

    • سانسور نکن با مردم باش

      منظورت از مردم کادر دولتت و دوربریای خودتن ... چون با کارایی که کردی این حرفت از صدتا فحش بدتره برا ما

    • reza

      این هم جوک سیزده از زبون ریس جمهور!

    • بدون نام

      وای این روحانی چقدر باید میگه!انجام دهنده کیه مشخص نیست.

    • بدون نام

      میدونی زیادی افزایش دادی مثلا حقوق پدر من که بازنشسته هست چهار نفرم هستیم دو میلیونه بخواد بشه دو پونصد دیگه واقعا اینقد زیاده که نمیدونیم چیکارش کنیم خرج خورد و خواراک کنیم خرج دوا درمون کنیم خرج سفر نوروزی کنیم که نمیتونیم تو همین ایرانم بریم خرج پوشاک کنیم خرج کرایه خونه کنیم البته ما مستاجر نیستیم ولی خب خیلیا هستن برای مثال گفتم ،خلاصه اقای روحانی این قدر ذوق مرگ شدیم که باید بشنیم به حال خودمون گریه کنیم و یه فاتحه هم برای شادی روح تمامی مسولین همشون و خودت بخونیم فاتحمه صلوات ...........

    • چ

      شب عید ی چیزی توی دهانها افتاده مگر شب های دیگر جز زندگی نیستند فقط شب عید مهم است این حرفها از عوام زیاد شنیده می شود

    • m m

      متاسفیم همه ما انهایی که تورا اوردند می گند ما سیاست گذاشتیم کنار یه جورایی سر بزیرند و استعفاه دادند همه را ،،،،،،،

    • بدون نام

      چهل سالمه تاحالا عید وتواین حال تجربه نکرده بودم خدا نیاره همچین عیدی رو دیگه عزای عاشورا بهتر ازاین عیده اخ چیکار کردی روحانی ...

    • مرتضی

      به به چه احساسی بس دیگه مردم را اینقدر عذاب نده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج