۸۴۳۳۹۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

آلمادوار با باندراس و پنه‌لوپه کروز می‌آید

جدیدترین فیلم آلمادوار که آخرین فیلم از سه‌گانه او درباره زندگی خودش است، در مادرید پیش نمایش شد.

خبرگزاری مهر: پدرو آلمادوار فیلمساز اسپانیایی برنده جایزه اسکار، پیش نمایش فیلم درام جدید خود با عنوان «درد و افتخار» را در مادرید روی پرده برد. او در این فیلم بار دیگر پنه‌لوپه کروز و آنتونیو باندراسبازیگر را در کنار هم آورده است. این دو نخستین‌بار با نقش‌آفرینی در فیلم‌های او تبدیل به ستاره‌های هالیوودی شدند.

آلمادوار با باندراس و پنه‌لوپه کروز می‌آید

این روایت اتوبیوگرافیکی سه‌گانه‌ای را به پایان می‌برد که شامل فیلم‌های «قانون علاقه» سال 1987 و «آموزش بد» سال 2004 می‌شود.

این فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان 69 ساله که در فیلم‌هایش اغلب از موضوع‌های داستانی غیرخطی و شخصیت‌های متفاوت و گوناگون استفاده می‌کند، روز بیست‌ودوم مارس یعنی تاریخی که بیست‌ویکمین فیلمش در اسپانیا اکران می‌شود، پس از غیبتی سه ساله روی پرده‌های سینما بازمی‌گردد.

آلمادوار در حالی که پیش از نمایش فیلم روی فرش قرمز ایستاده بود، درباره ساختن این فیلم گفت: «برایم بسیار آسایش‌بخش بود، اما بازی کردن با زندگی خود و تبدیل کردن آن به یک داستان کاری بسیار خطرناک است».

باندراس 58 ساله و کروز 44 ساله آخرین بار در فیلم کمدی عجیب سال 2013 آلمادوار با عنوان «خیلی هیجان‌زده هستم» کنار هم ظاهر شدند.

فیلم «درد و افتخار» روی مراحل مختلف زندگی یک فیلمساز (یعنی خود آلمادوار)، رابطه او با مادرش، روابط عاطفی او و ضربات روحی ندانستن اینکه آیا می‌تواند باز هم فیلم بسازد یا خیر تمرکز می‌کند.

کروز که در سال 2006 به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم درام سال 2006 «ولور» ساخته آلمادوار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد، گفت: «تمام بازیگران زنی که در هالیوود می‌بینم از من می‌پرسند که کار کردن با پدرو چطور است و چه کار باید بکنند تا بتوانند در فیلم‌های او بازی کنند و من هم همیشه این را بهشان می‌گویم که باید اسپانیایی یاد بگیرند».

سه سال بعد، او به خاطر ایفای نقش در فیلم 2008 «ویکی کریستینا بارسلونا» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

باندراس که «درد و رنج» هشتمین همکاری‌اش با آلمادوار است درباره کار کردن در این فیلم گفت: «می‌توانم به شما بگویم که تجربه‌ای بسیار احساسی بوده چون تقریباً 40 سال است که ما داریم با هم فیلم می‌سازیم».

آلمادوار که سال 2017 رئیس هیأت داوران فستیوال فیلم کن هم بود، تا به حال دو بار برنده جایزه اسکار شده است. او در سال 2000 با فیلم «همه چیز درباره مادرم» اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را از آن خود کرد و با فیلم سال 2003 «با او صحبت کن» هم برنده جایزه بهترین فیلمنامه اوریجینال شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج