۸۴۳۴۰
۲۴ نظر
۵۴۴۷
۲۴ نظر
۵۴۴۷
پ

جراحی پلاستیک‌های تکان‌دهنده و گران +عکس

جراحی پلاستیک چند ده سال است که متداول شده است و حتی با وجود رکود اقتصادی، این نوع جراحی با ۱۱ میلیارد دلار عواید در سال ۲۰۱۲، صنعتی بسیار قدرتمند باقیمانده است. ولی ظاهراً جراحی پلاستیک برای بعضی از مردم تبدیل به ضرورت شده است.

جراحی پلاستیک‌های تکان‌دهنده و گران +عکس





برترین ها: جراحی پلاستیک چند ده سال است که متداول شده است و حتی با وجود رکود اقتصادی، این نوع جراحی با 11 میلیارد دلار عواید در سال 2012، صنعتی بسیار قدرتمند باقیمانده است. این آمار موجب حیرت و شگفتی کارشناسان بسیاری شده است، ولی ظاهراً جراحی پلاستیک برای بعضی از مردم تبدیل به ضرورت شده است. بیشتر مردم اعتراف می کنند که زمانی به انجام یکی از انواع آن فکر کرده اند.

امروزه این نوع جراحی بیش از همیشه رایج شده است و بنابر برآوردهای انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی، حدود 10 میلیون نفر در دنیا در سال 2012 نوعی عمل زیبایی انجام داده اند که 17 درصد آن به صورت جراحی بوده است. با رواج رویه های غیر-جراحی، انتظار می رود که تعداد اعمال جراحی رفته رفته کاهش یابد.

برای بعضی افراد جراحی پلاستیک تبدیل به نوعی اعتیاد می شود و شاید در این لحظه به فردی از نزدیکان و آشنایان تان فکر کنید که بعد از یک عمل جراحی، دیگر حاضر نیست صورت یا بدنش را به تیغ جراح بسپارد. دلایل انجام عمل جراحی بسیار گسترده و پیچیده است، ولی بعضی از این افراد دلیلشان مشخص است؛ آنها می خواهند شبیه چهره محبوبشان شوند و حس ناامنی نسبت به ظاهر فیزیکی شان را از بین ببرند.

علیرغم ریسک هایی که جراحی پلاستیک دارد، هزاران زن و مرد در سراسر دنیا بر این باورند که مزایای این جراحی ها بر ریسک های آن برتری دارد و بهر حال این جراحی ها را انجام می دهند. در حال حاضر استانداردهای بالاتری برای رویه های زیبایی و جراحی پلاستیک وجود دارد که پیش از قبل امنیت دارند. به این افراد توصیه می شود که به رویه هایی فکر کنند و مبادرت ورزند که توسط پزشکان معتبر و دارای مجوز انجام می شوند.

متأسفانه اعتیاد به جراحی پلاستیک یک معضل جدی است و به همین دلیل در اینجا فهرستی از افرادی که پول زیادی خرج جراحی پلاستیک کرده اند آورده ایم تا به عمق این نوع اعتیاد اشاره کنیم.

10. مایلا سیناناج 30 هزار دلار خرج کرد تا شبیه کیم کارداشیان شود

اینکه کیم کارداشیان یکی از زیباترین زنان دنیاست، مسئله پر حرف و حدیثی است و زنان زیادی هستند که دوست دارند شبیه او باشند. بیشتر دختران جوان سعی می کنند از طرز لباس پوشیدن و مدل موی او تقلید کنند، ولی مایلا سیناناج علاقه اش به کیم کارداشیان را یک قدم جلوتر برده و چندین عمل زیبایی انجام داده تا شبیه این ستاره تلویزیونی شود.

جراحی پلاستیک‌های تکان‌دهنده و گران +عکس

مایلا عمل بزرگ کردن سینه، لیپوساکشن و تزریق لب انجام داد تا بیشتر شبیه کیم شود، ولی تلاش او برای شبیه شدن به کیم به عمل جراحی ختم نمی شود. او با همسر سابق کیم نامزد کرد و تصمیم گرفت وارد صنعت برنامه های تلویزیونی شود. ولی بعید به نظر می رسد که تبدیل به چهره معروفی شود.

۹. لیزا کانل بعد از اینکه فهمید سرطان دارد، ۶۴ هزار دلار خرج کرد تا شبیه دمی مور شود.

لیزا کانل در سال ۲۰۰۶ متوجه شد که تومور مغزی بدخیمی دارد که منجر به مرگ او خواهد شد. او بجای اینکه پولش را صرف درمانش کند، هر چه در طول عمرش درآورده بود خرج عمل جراحی و عمل های زیبایی دیگر کرد تا شبیه چهره محبوبش، دمی مور، شود.

جراحی پلاستیک‌های تکان‌دهنده و گران +عکس

وقتی دمی مور از نیت لیزا باخبر شد، خودش از او درخواست کرد که چنین کارهایی نکند. با این وجود، لیزا تصمیمش را گرفته بود تا زیبا بمیرد و همه این عمل ها را انجام داد. لیزا امسال چهره گردآوری اعانه و کمک برای بالا بردن آگاهی در مورد سرطان مغز است و یک گروه غیرانتفاعی نیز به نام B Inspired Beauty تأسیس کرده است. علیرغم نظرات مختلف در مورد انتخاب جراحی پلاستیک، او تابحال توانسته مبلغ زیادی پول جمع کند و آگاهی مردم را بدین طریق در مورد سرطان مغز بالا ببرد. داستان او بی نظیر و الهام بخش است.

۸. جنی لی حدود ۸۰ هزار دلار برای اعتیادش به جراحی پلاستیک خرج کرد.

جنی لی زمانی معروف شد که در یکی از قسمت های شوی تلویزیونی اوپرا در سال ۲۰۰۴ شرکت کرد و در مورد اعتیادش به جراحی پلاستیک صحبت کرد. تا آن زمان او ۲۵ عمل زیبایی انجام داده بود و اعتراف کرد که مشکلات خود کم بینی دارد و همین مشکلات باعث شده که تغییرات فیزیکی شدیدی روی بدنش انجام دهد.

جراحی پلاستیک‌های تکان‌دهنده و گران +عکس

او بعد از حضور در برنامه اوپرا، ۳۳ جراحی دیگر از جمله بادی لیفتینگ انجام داد و برای بار چهارم بینی اش را عمل کرد. در صحبت دیگری که او با اوپرا داشت گفت که بخاطر مشکل fibromyalgia که عوارض جانبی اش افزایش وزن است، دیگر نمی تواند عمل جراحی زیبایی انجام دهد.

۷. توبی شلدان برای شبیه شدن به جاستین بیبر، ۱۰۰ هزار دلار هزینه کرد.

توبی شلدان ۳۳ ساله ثابت کرد که علاقه به جاستین بیبر حد و حصری ندارد. او علاقه اش را فراتر از خریدن آلبوم های بیبر یا تماشای کنسرت هایش برده و تقریباً ثروتی خرج شبیه شدن به بت زندگی اش کرده است.

جراحی پلاستیک‌های تکان‌دهنده و گران +عکس

او که خودش را ترانه سرا می نامد، اهل لوس آنجلس است و اعتراف می کند که از پیر شدن می ترسد و همین ترس باعث شده که او عمل های زیبایی روی صورت و بدنش انجام دهد. او آنقدر روی پلک هایش عمل زیبایی انجام داده بود که یک هفته پس از این کار، نمی توانست چشم هایش را باز کند.

او پیوند مو انجام داد و اخیراً عمل زیبایی روی "خط لبخند" انجام داده و لب بالایی ها را لیفت کرده و لب پایینی اش را پرتر کرده است. عمل زیبایی خط لبخند او ۱۵ هزار دلار برایش هزینه برداشت و او خودش می گوید که واقعاً ارزشش را داشته و حالا چهره جوانش را خیلی دوست دارد و ادعا می کند که از سوی دوستانش بسیار تحسین و توجه دریافت می کند و دوستان صمیمی اش به او "توبی بیبر" می گویند.

۶. الانا استار ۱۰۰ هزار دلار هزینه کرد تا زن شود.

الانا استار تنها فرد این لیست است که علاوه بر عمل جراحی زیبایی، جراحی تغییر جنسیت نیز انجام داده است. او مدل و هنرپیشه نیز هست. الانا بیش از ۳۰۰ عمل جراحی و رویه زیبایی انجام داده تا شبیه خانم ها شود.

جراحی پلاستیک‌های تکان‌دهنده و گران +عکس

او شش بار بینی اش را عمل کرده و چهار بار ایمپلنت سینه، تزریق سیلیکون به بخش های مختلف بدن، ایمپلنت چانه، لیپوساکشن در بخش های مختلف بدن، لیفت ابرو، لیفت چهره، ریداکشن چانه و فک، فیلینگ سیب آدم انجام داده و پلک هایش را نیز عمل کرده است.

۵. جاستین جدلیکا برای شبیه شدن به عروسک کِن ۱۰۰ هزار دلار خرج کرد.

اگر خانم ها عروسک باربی را به عنوان استاندارد زیبایی انتخاب کنند، آقایان باید همسر باربی یعنی عروسک کن را به عنوان محک خود برگزینند. این درست همان کاری بود که جاستین جدلیکا انجام داد. او که در خانواده کاتولیک فقیری بزرگ شده بود، کلیشه های جنسیتی که از آقایان انتظار می رود را نپذیرفت و بجای آنکه عاشق ماشین و خودروهای اسپورت شود، عاشق چیزهای لوکس، محصولات زیبایی و زندگی سلبریتی ها شد.

جراحی پلاستیک‌های تکان‌دهنده و گران +عکس

جاستین اولین عمل جراحی زیبایی اش را در سن ۱۸ سالگی انجام داد و بینی اش را عمل کرد. از آن به بعد او بیش از ۱۲۰ بار عمل جراحی انجام داد که شامل ایمپلنت سینه و بازو، چهار بار جراحی بینی و لب، گونه، چانه و بالا بردن باسن می شود. او جراحی پلاستیک را خلاقیت خودش می داند و خودش را هنرمند و اثر هنری می داند. او حالا ۳۲ سال دارد و به عنوان مشاوری کار می کند که به مشتریان اطلاعات دست اول در مورد رویه ها و عمل های جراحی زیبایی می دهد و آنها را به بهترین پزشکان معرفی می کند.

۴. وانیلا چامو برای آنکه شبیه عروسک فرانسوی شود بیش از ۱۰۰ هزار دلار خرج کرد و می کند.

جراحی پلاستیک‌های تکان‌دهنده و گران +عکس

جراحی پلاستیک در شرق آسیا به خصوص در کشورهایی مانند کره جنوبی، چین و ژاپن، محبوبیت زیادی یافته است. تعجبی ندارد که در این لیست حداقل یک آسیایی وجود دارد. وانیلا چامو یک مدل ژاپنی است که می خواهد شبیه عروسک فرانسوی باشد. او برای رسیدن به این هدف بیش از ۳۰ عمل جراحی انجام داده و می دهد. او چندین رویه محبوب در میان بانوان آسیایی برای جراحی دوگانه پلک و بینی انجام داده تا بیشتر شبیه غربی ها شود. بجز جراحی بینی و پلک، او لیپوساکشن، بزرگ کردن سینه، ایمپلنت مژه و چال گونه انجام داده است.

۳. نایلین نامیتا برای شبیه شدن به ملکه نفرتیتی ۳۲۲ هزار دلار هزینه کرد.

بیشتر افراد این لیست زیر تیغ جراحی رفتند تا شبیه چهره محبوبشان یا شبیه باربی شوند. ولی نایلین نامیتا ۵۱ عمل زیبایی و جراحی پلاستیک انجام داد تا شبیه ملکه نفرتیتی، یکی از زنان شگفت انگیز و قدرتمند دنیای باستان شود.

جراحی پلاستیک‌های تکان‌دهنده و گران +عکس

نایلین بیش از ۳۰۰ هزار دلار برای رسیدن به چهره ملکه نفرتیتی خرج کرد و از نیمتنه ها و تصاویر موجود از نفرتیتی استفاده کرد. نایلین هشت بار جراحی بینی، پنج بار جراحی چشم، سه بار لیفت چهره، شش بار مینی لیفت چهره، یک بار لیفت ابرو، سه بار ایمپلنت چانه و ۲۰ جراحی ترمیمی دیگر انجام داد.

به گفته خودش وقتی ۲۳ سالش بود فهمید که در زندگی گذشته اش ملکه نفرتیتی بوده است. او اولین جراحی اش را در ۲۷ سالگی انجام داد و حالا که ۵۳ سال دارد قصد دارد همچنان به تبدیل خودش به "زیبای رود نیل" ادامه دهد.

۲. والریا لوکیانووا برای شبیه شدن به عروسک باربی بیش از ۸۰۰ هزار دلار خرج کرد.

باربی پلاستیکی برای بسیاری از خانم ها استاندارد نهایی زیبایی محسوب می شود، و تعجبی ندارد که هزاران زن در سراسر دنیا دوست دارند شبیه باربی باشند و مثل آن زندگی کنند. اگر یک زن در دنیا باشد که بیشترین رأی برای شباهت به باربی را دریافت کند، والریا لوکیانووا قطعاً نفر اولین این رأی گیری خواهد شد.

جراحی پلاستیک‌های تکان‌دهنده و گران +عکس

او نه تنها مانند باربی لباس می پوشد، بلکه چندین و چند عمل زیبایی برای شباهت بیشتر به باربی انجام داده است. او تقریباً سایز باربی را در ابعاد انسانی دارد. او پوستی عاجی رنگ، بینی پل مانند، چشمان گرد آهومانند و پوست صاف و بی نقصی دارد. او بهترین عکس هایش را در وبسایتش می گذارد و فیلم های او در یوتیوب موجود است.

این خانم ۲۸ ساله اهل اوکراین است و خودش اعتراف می کند که عمل بزرگ کردن سینه انجام داده و لب، گونه، پلک، چانه و بینی اش را نیز عمل کرده است. کارشناسان جراحی پلاستیک تخمین می زنند که عمل های جراحی او بیش از ۸۰۰ هزار دلار هزینه برداشته اند.

۲. سارا برج حدود ۸۵۰ دلار برای جراحی های زیبایی هزینه کرده است.

سارا برج هم مانند هزاران خانم دیگر در دنیا دوست داشت شبیه باربی شود. برج از سال ۲۰۰۰ به بعد به دلایل مختلف موضوع اخبار شد. او در سال ۲۰۰۰ محکوم به کلاهبرداری بخاطر ادعای اشتباه برای دریافت حمایت مالی از سوی دولت شد. او حدود ۴۰۰۰ دلار کمتر از مقدار واقعی مالیات مسکن اعلام کرد، ولی در واقع این پول را خرج جراحی زیبایی باسن کرد تا این عضو بدنش شبیه کایلی مینوگ خواننده شود.

جراحی پلاستیک‌های تکان‌دهنده و گران +عکس

او عمل های متعدد دیگری از جمله جراحی بینی، چانه، باسن، پلک، سینه، لیپوساکشن، تامی تاک و غیره انجام داد. او که حالا ۵۳ سال دارد در سال ۲۰۱۱ بخاطر دادن ووچر ۹۷۰۰ دلاری به عنوان هدیه تولد به دختر ۷ ساله اش برای جراحی بزرگ کردن سینه و دادن ووچر ۱۱۳۰۰ دلاری برای لیپوساکشن در صدر اخبار قرار گرفت. خوشبختانه دخترش پاپی فقط زمانی که به ۱۸ سالگی برسد اجازه نقد کردن این ووچرها را دارد.

۱. جاسلین ویلدن استاین برای آنکه جوانتر به نظر برسد بیش از ۴ میلیون دلار خرج کرد.

شاید این نام برایتان آشنا نباشد، ولی اگر زمان زیادی را صرف گشت و گذار در اینترنت می کنید، به احتمال ۹۰ درصد با چهره این خانم آشنا هستید. جاسلین ویلدن استاین به نام مستعار "زن گربه ای" یکی از چهره های اجتماعی نیویورک است که قبلاً همسر یک تاجر هنری از خانواده ویلدن استاین بود.

جراحی پلاستیک‌های تکان‌دهنده و گران +عکس

جاسلین بعد از آنکه فهمید شوهرش در خانه خودشان با یک زن روس به او خیانت می کند، تصمیم گرفت که ظاهرش را بهتر کند و بیشتر شبیه گربه ها شود، زیرا شوهرش عاشق گربه های بزرگ بود. شوهرش، الک ویلدن استاین، در نهایت و علیرغم این اقدام جاسلین بخاطر او، طلاقش داد.

جاسلین تابحال صدها عمل زیبایی روی صورتش انجام داده و بیش از ۴ میلیون دلار در این راه خرج کرده که بیشتر این پول از نفقه ای که از شوهر سابقش گرفت تأمین شد. در جلسات دادگاه طلاق قاضی مجبور شد اعلام کند که نفقه دیگر برای تأمین هزینه عمل های جراحی زیبایی این خانم قابل پرداخت نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      خدایش خیلی اینا سرخوش هستند و چه پولایی خرج میکنند. متاسفم برای این طور ادمای ظاهر بین

      پاسخ ها

      • زهراخانوم

        من در عجبم بعدا اینهمه بیهوشی و جراحی،چطور زنده ان !!!!!؟؟؟؟؟

    • زیبا

      این اخری خیلی وحشتناکه لولو قشنگترشههههه.

    • لیلی

      واییییییییییییییی چقدر ترسناک
      بخصوص این خانم در عکس آخری
      واقعا باید هرکسی ارزش شخصیت خودش رو بشناسه ...مرسی برترینها جون

    • MAHBOOB

      اینا دست ملت ما رو در جراحیپلاستیک از پشت بستن
      چهرها عروسکی شده و مصنوعی ادم بیشتر از این که دوست داشته باشه احساس میکنه به مجسمه شبیه شده

    • man

      آخه جاستین بیبرم آدمه؟

    • یک دوست

      خدا شفاشون بده
      هر چند طول درمان بیماریهای روحی روانی طولانیه !!!!!

    • گل پسره مشهدی

      بی ریخت شدن

    • بدون نام

      این اخریه مخش فیوز پرونده

    • اسما

      والریا چه خوشگل شده....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وااااا چه حرفاااااا

    • تعمیر سیترینگ

      تعمیر سیترینگ

    • eli

      تو ليست بندي عدد ٢رو دوبار زدين والريا و سارا هر دو شماره ٢ هستن

    • آبان

      خدایا به خودت پناه میبرم.....

    • حسین

      این جمله ارزش دوبار نوشتنو داره!
      آخه جاستین بیبرم آدمه؟

    • شجاد

      چقدر زشت.اه اه اه.
      حالم بد شد.

    • ناشناس

      توبی شلدان برای شبیه شدن به جاستین بیبر، 100 هزار دلار هزینه کرد.
      .
      .
      . من دیگه حرفی ندارم :/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • سروش

      الانا استار هم تغییر جنسیت و هم جراحی زیبایی و خوشگل هم شده .... ولی اینو باید به یکی از دوستان رنگین پوست سایز درشت معرفی کرد تا از کرده پشیمون بشه؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای کلک!!

    • بدون نام

      خاک بر سر ما که میشینیم این مزخرفات شما احمقها رو، احمقانه نگاه میکنیم و میخوانیم ....!!!!!!!!!

    • رضا 48

      آنها در جايى زندگى مى کنند که ظاهرشان مهم است, بخصوص هنرپيشه ها, پولش را هم دارند و گرسنه نمى مانند.پيروى ما از آنها, در حالى که کتاب نمى خريم که گران است ولى پول يک کتابفروشى را خرج دماغ مى کنيم, بد و ناهنجار است.
      درد بى دردى علاجش آتش است

    • رژین

      شماره 4 چه جوری چشاشو بزرگ کرد؟!!!

    • نرگس

      دلم برای این آخریه سوخت
      برای جلب توجه همسرش چیکارا کرد

    • امیر

      عقلم خوب چیزی خدایا یعنی واقعا به ادم بودنشون شک دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج