جاباما
۸۴۳۴۰۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

در جلسه ۲ نفره پرز و زیدان چه گذشت؟

 تارنمای انگلیسی زبان «اسپورت» در گزارشی جالب به شرح اتفاقات رخ داده از زمان تصمیم «فلورنتینو پرز» رئیس کهکشانی ها برای بازگرداندن «زین الدین زیدان» به سانتیاگو برنابئو تا عملی شدن آن، پرداخت.

ایرنا: تارنمای انگلیسی زبان «اسپورت» در گزارشی جالب به شرح اتفاقات رخ داده از زمان تصمیم «فلورنتینو پرز» رئیس کهکشانی ها برای بازگرداندن «زین الدین زیدان» به سانتیاگو برنابئو تا عملی شدن آن، پرداخت.

اسپورت روز یکشنبه نوشت: بازگشت «زین الدین زیدان» به رئال مادرید بهترین گزینه «فلورنتینو پرز» رئیس کهکشانی ها برای پایان دادن به بحران ورزشی این باشگاه بود؛ سرمربی موجه که تمام افتخارات و عناوین را فتح کرده و مورد علاقه هواداران هم بود؛ با این وجود، مشکل اصلی متقاعد کردن مرد فرانسوی به بازگشت به سانتیاگو برنابئو بود!

ادامه دادن با «سانتیاگو سولاری» که با تعدادی از بازیکنان از جمله «ایسکو»، «مارسلو» و «گرت بیل» به مشکل برخورده بود، ریسک بالایی داشت بنابراین باید گزینه ای وجود می داشت که ضمن شناختن باشگاه و رختکن بلافاصله هدایت تیم بحرانزده را بر عهده برگیرد.

در جلسه ۲ نفره پرز و زیدان چه گذشت؟

انتخاب به سرعت انجام شد؛ ریسک آوردن مجدد «خوزه مورینیو» به برنابئو بالا بود چرا که بسیاری مخالف آمدن او بودند و حتی تعدادی از بازیکنان بزرگ نارضایتی خود را از این تصمیم محتمل اعلام کردند.

در سوی دیگر، «مائوریتسیو پوچتینو» گزینه مناسبی به نظر می رسید اما قرارداد وی با تاتنهام بدین معنا بود که متقاعد کردن اسپرز برای قطع همکاری با مرد آرژانتینی هزینه زیادی روی دست مادریدی ها خواهد گذاشت.

«یوآخیم لو» جواب رد داده بود و «ماسیملیانو آلگری» همه چیز را به بعد موکول کرد؛ تمام راه ها به زیدان ختم می شد و پس از مثبت اعلام شدن مذاکرات اولیه، پرز شخصا کنترل مذاکرات اصلی را بر عهده گرفت.

رئیس رئال برای متقاعد کردن زیدان، وی را به دفترش دعوت کرد و برای این منظور 2 برگ برنده در دست داشت؛ یکی دادن اختیار تام به مرد فرانسوی برای رسیدگی به امور ورزشی باشگاه و دیگری مطرح کردن پیشنهادی که رد کردن آن غیر ممکن بود (تقریبا 2 برابر درآمد آخرین فصل حضورش در مادرید یعنی 12 میلیون یورو بعلاوه افزونه ها و پاداش ها)

البته عشق، علاقه و تحسین پرز نسبت به زیدان که 9 ماه پیش سه عنوان قهرمانی پیاپی لیگ قهرمانان را برای سفیدپوشان به ارمغان آورده بود، بر هیچکس پوشیده نیست و این در حالی است که در سوی مقابل، زیدان هم بابت اینکه پرز برای نخستین بار به وی اطمینان کرد و هدایت تیم بزرگسالان را به وی سپرد، همواره قدردان او است.

پرز خطاب به زیدان در دفتر شخصی رئیس گفت: خاطرم هست که همیشه از تو حمایت می کردم؛ در سال 2013 به «کارلو آنجلوتی» توصیه کردم که تو را دست راست خود قرار دهد؛ یک سال بعد برای کسب تجربه، کاستیا (تیم دوم رئال) را در اختیارت قرار دادم و 2 سال بعد یعنی در سال 2016، تو در شرایطی سخت و دشوار سرمربی تیم بزرگسالان شدی و موفقیت های زیادی به همراه آوردی؛ حالا بار دیگر در شرایطی بحرانی قرار داریم و برای باز گرداندن رئال به جایگاه حقیقی اش، به تو نیاز دارم.

زیدان نیز در این دیدار اظهار داشت: رئیس، همیشه از مادرید سپاسگزارم؛ رئال در قلب من جای دارد و نمی توانم لطف شما را فراموش کنم؛ اگر به من احتیاج دارید همواره برای بازگشت آماده ام اما به شرط آنکه مسائلی که منجر به رفتن من در تابستان سال گذشته شد، مرتفع شده باشد. فکر می کنم شرایط باید تغییر کند و حالا زمان آن فرا رسیده است.

داستان بازگشت زیدان اینگونه بود؛ ساده تر و سریع تر از آنچه تصورش را بکنید؛ پسر طرد شده به رئال بازگشت و پرز را از مخمصه نجات داد؛ و حالا عصر جدید کهکشانی ها با ایسکو، مارسلو و بیل و پیروزی 2 برصفر مقابل سلتا ویگو پس از چهار شکست متوالی، بار دیگر آغاز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بد نبود هرچند کامل نبود و مسائل توافق گفته نشد .فقط یک نکته پسر طرد شده نبود زیدان پسر ترک کرده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج