جاباما
۸۴۳۴۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

محرومیت چلسی؛ مخمصه بزرگ برای آبی‌های لندن

چلسی در اولین روزهای سپری کردن محرومیت از نقل و انتقالات، دغدغه‌های زیادی دارد.

سایت نود: انتقال پر زرق و برق و‌ امیدوار کننده کریستین پولیشیچ به چلسی که از او به عنوان هازار بعدی این تیم یاد می‌شد روی دیگری هم داشت و آن سوءتدبیر مدیران این باشگاه و مواجه شدن با محرومیت ۲ پنجره‌ای نقل و انتقالات بود.

اگر فرجام‌خواهی مسئولان چلسی مثل بارسلونای چند فصل قبل به نتیجه نرسد اوضاع در استمفوردبریج بحرانی خواهد شد. نگاهی به بازیکنانی که قراردادشان در آستانه‌ تمام شدن است یا بند آزادی در قراردادشان درج شده وضعیت بحرانی تیم در صورت تمدید نکردن با این بازیکنان را به خوبی نشان می‌دهد.

اولین نام‌های بزرگی که در لیست تمدید نشده‌های چلسی به آنها بر می‌خوریم، مدافعان مهم و کلیدی این تیم هستند. داوید لوئیس و گری کیهیل در صورت تمدید نکردن قراردادشان آبی‌ها را با فقط ۲ مدافع میانی که یکی ۱۸ و دیگری ۲۰ ساله است، تنها خواهند گذاشت و بحرانی‌ترین نقطه‌ ممکن در ترکیب همین قلب خط دفاع خواهد بود.

محرومیت چلسی؛ مخمصه بزرگ برای آبی‌های لندن

ادن هازار از ابتدا در لیست جدایی‌طلبان تیمش بود و همراه ویلیان برزیلی و پدروی اسپانیایی یک فصل از قراردادشان باقی مانده اما باشگاه‌های پرشمار و دست به نقد متقاضی آن‌ها می‌توانند با پرداخت کمترین حق فسخ قرارداد، بند جداسازی قراردادهای این بازیکنان را فعال کرده و شرایط را در خط میانی هم بغرنج کنند.

ژیرو و ایگواین هم تا پایان همین فصل قرارداد دارند و در صورت تمدید نکردن قراردادشان دست سرمربی فصل بعد چلسی را که به احتمال قریب به یقین ساری نخواهد بود از مهاجم خالی خواهند گذاشت. شاید یکی از حسرت‌های چلسی از دست دادن ستاره جوان این تیم ،هادسون اودوی باشد. مطمئنا رفتن او، آمدن پولیشیچ را هم به تلخ‌کامی می‌کشاند.

زنگ خطر در استمفوردبریج با نوسان نگران‌کننده‌ای به صدا در آمده است و مسئولان این تیم باید همه‌ تلاششان را صرف تمدید قرارداد بازیکنان فعلی با بالاترین قیمت کنند تا تیمشان دست‌کم برای یک یا 2 فصل از لیست مدعیان جزیره خط نخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج