جاباما
۸۴۳۴۱۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

رکوردی دیگر برای استقلال؛ پیروز مقابل همه

نساجی مازندران چهلمین تیمی شد که استقلالی‌ها در لیگ برتر آن‌ها را شکست می‌دهند.

وبسایت نود: شاگردان وینفرد شفر آلمانی در تیم استقلال که نتایج قابل قبولی در نیم فصل دوم در لیگ برتر کسب کرده‌اند، شب گذشته در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده‌ی نساجی مازندران رفتند. استقلالی‌ها در حالی میزبان نساجی بودند که این تیم اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و در بازی رفت مقابل استقلال به تساوی بدون گل رسیده بود.

آبی‌های پایتخت در بازی شب گذشته با تک گل مرتضی تبریزی که در نیمه اول از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رسید، موفق شدند با یک گل میهمان تازه لیگ برتری شده‌ی خود را شکست دهند. برد دیشب استقلال، چهلمین برد این باشگاه مقابل یک تیم در تاریخ لیگ برتر بود.

آبی‌های پایتخت پیش از این موفق شده بودند در لیگ برتر ۳۹ تیم مختلف را شکست دهند. از نظر آمار پیروزی برابر بیشترین تیم‌ها در لیگ برتر، استقلال تهران رکورددار است. آبی‌های تهرانی تاکنون موفق به پیروزی برابر هر ۴۰ تیمی که در لیگ برتر مقابل آن‌ها به میدان رفته‌اند، شده‌اند.

از نظر برد مقابل تیم‌های مختلف در لیگ برتر بعد از استقلال تهران، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر سپاهان اصفهان قرار دارد. زرد پوشان اصفهانی مقابل ۳۹ تیم مختلف در تاریخ لیگ برتر به پیروزی رسیده‌اند. تنها تیمی که سپاهان نتوانسته آن را در لیگ برتر شکست دهد، آلومینیم هرمزگان است. سپاهانی‌ها در تنها فصلی که آلومینیم هرمزگان در لیگ برتر حضور داشت، در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم متوقف شدند.

بعد از سپاهان هم ۳ تیم پرسپولیس، سایپا و فولاد خوزستان قرار دارند که هر کدام ۳۸ تیم را در لیگ برتر برده‌اند. قرمزپوشان پایتخت در تقابل با ۴۰ تیمی که در ادوار مختلف لیگ حضور داشته‌اند مقابل ۳۷ تیم به پیروزی رسیده‌ بودند که این فصل و در بازی رفت در ورزشگاه آزادی موفق شدند نساجی مازندران را شکست دهند تا قرمزپوشان مازندرانی بردهای پرسپولیس مقابل تیم‌های مختلف را به عدد ۳۸ برسانند.

شهرداری تبریز و نفت مسجد سلیمان تنها تیم‌هایی هستند که پرسپولیس بردی برابر آنها نداشته است. پرسپولیس در دو بازی رفت برگشت در لیگ هجدهم فرصت برد مقابل نفت مسجد سلیمان را از دست داد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم به تساوی رسیدند. سرخپوشان پایتخت برای تقابل با شهرداری تبریز باید منتظر صعود این تیم لیگ یکی به لیگ برتر باشند. شهرداری تبریز در ۲ فصلی که در لیگ برتر حضور داشت، ۴ بار با پرسپولیس روبه‌رو شد که حاصل آن یک شکست برای پرسپولیس و ۳ تساوی بود.

شهرداری تبریز مقابل سایپا هم بی شکست است و یکی از ۲ تیمی که نارنجی پوشان در طول تاریخ موفق به غلبه بر آن نشده‌اند، است. دیگر تیمی که سایپا برابر آن بردی نداشته، نساجی مازندران است. سایپایی‌ها در بازی رفت این فصل مقابل نساجی به تساوی یک بر یک رسیدند و این شانس را دارند که در بازی برگشت مقابل این تیم تازه لیگ برتری شده، تعداد بردهای خود مقابل تیم‌های مختلف در لیگ برتر را به عدد ۳۹ برسانند.

فولاد دیگر تیمی که به طور مشترک در رده سوم قرار دارد، در لیگ هفتم حاضر نبود وهمین امر باعث شد با شیرین فرازی که تنها در این دوره حاضر بود روبه‌رو نشود و فرصت پیروزی مقابل این تیم را نداشته باشد. به جز این، فولاد برابر ماشین‌سازی تبریز هم تاکنون بردی نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      البته همه این پیروزی ها باکمک مسئولین وداوری بدست اومده خودشون به تنهایی که هیچی نیستن

    • ANTILONG

      همه ی رکوردهای لیگ برای استقلال است
      بیشترین گل زده ۸۰۰ گل
      بهترین دروازه بان حسینی با ۸۷۸ دقیقه گل نخوردن
      بیشترین امتیاز گرفته در تمام ادوار مختلف

      پاسخ ها

      • علیرضا

        اینهاکه ملاک نیست ۱۰۰۰۰تاگل بزن ولی چه فایده جامهاروسرورتون میبررررره

    • آرش فرهادی

      بخاطر همین موضوع..فردا پرسپولیس ی ستاره به ستاره های بیشمارش اضافه میکنه..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج