۸۴۳۴۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قدم پیروزمندانه زیدان با رئال مادرید؛ نرم و آهسته

رئال مادرید در اولین بازی دومین دوره حضور زیدان روی نیمکتش باصلابت نشان داد.

سایت نود: اولین آزمون زیدان در دومین دوره مربیگری در رئال مادرید قابل قبول بود و حالا هواداران تیم سفیدپوش به این موضوع فکر می‌کنند که اگر زیزو در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت تیمشان می‌نشست، چقدر نتیجه تفاوت داشت!

یک روز خوب

علاوه بر بازگشت ناواس، مارسلو و ایسکو به ترکیب تیم، رئال مادرید دلیل دیگری هم برای خوشحالی دارد؛ اولین کلین‌شیت در ۹ بازی اخیر. در واقع رئال مادرید در خط دفاعی قدرت خاصی از خودش نشان داد. ایسکو هم که هیچ وقت موفق نشد با سولاری، سرمربی قبلی رودررو صحبت کند با گل به ترکیب بازگشت. حالا او دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و ۱۰ بازی تا متقاعد کردن تیم به حفظ خودش فرصت دارد.

قدم پیروزمندانه زیدان با رئال مادرید؛ نرم و آهسته

ناواس و جواب اعتماد زیزو

یکی از شگفتی‌های ترکیب زیدان، بازی کردن ناواس به جای کورتوا بود و جالب اینکه سنگربان کاستاریکایی با نجات دروازه در دقیقه 15، جواب اعتماد زیزو را داد. ناواس پشت سر 3 نفری بازی کرد که تمام فصل گذشته کنارشان بود؛ راموس، واران و مارسلو. در این بین، تنها تازه‌وارد اودریزولا بود که به جای کارواخال مصدوم بازی کرد. باید دید زیدان قصد بازی دادن نوبتی یا ایجاد تعادل بین تعداد بازی 2 دروازه‌بانش را دارد یا نه.

مودریج، کماکان مودریچ

یکی از معدود بازیکنان بدون فراز و نشیب رئال مادرید در 2 دوره حضور زیدان و دوران مربیگری لوپتگی و سولاری، مودریچ است. بهترین بازیکن سال 2018 فوتبال دنیا کماکان سطح بالای بازی خودش را حفظ کرده است. «لوکیتا» در روزهای تلخ و شیرین اخیر، رهبر واقعی رئال مادرید بوده.

ضعف حریف

در این بین نمی‌توان از ضعف سلتاویگو هم به سادگی گذشت. این تیم مقابل رئال مادرید چندان زهردار نبود و ثابت شد در روزهایی که یک آسپاس آماده را در اختیار دارد به طور کلی متفاوت از بقیه روزهاست و این را می‌شد در جدال اخیر کاملا حس کرد.

سلتا با 10 باخت از 12 بازی قبلی، فقط یک امتیاز از 18 امتیاز ممکن را به دست آورده و اسکریبا کار سختی برای بهبود اوضاع تیمش دارد. هر چند نمی‌توان با یک بازی در مورد آینده زیزو قضاوت کرد اما او اگر همین‌گونه به ادامه تلاش برای همگرایی در تیم از هم گسیخته بپردازد، آینده خوبی در انتظار قوی سپید خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج