۸۴۳۴۳۲
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

نوازی: استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود

 پیشکسوت آبی پوشان پایتخت گفت: استقلال در حال حاضر در رتبه دوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و می تواند در ادامه مسابقات نیم فصل دوم با کسب نتایج لازم به مقام قهرمانی در لیگ برتر برسد.

ایرنا: پیشکسوت آبی پوشان پایتخت گفت: استقلال در حال حاضر در رتبه دوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و می تواند در ادامه مسابقات نیم فصل دوم با کسب نتایج لازم به مقام قهرمانی در لیگ برتر برسد.

محمد نوازی با بیان این مطلب اظهار داشت: استقلال روند خوب خود در لیگ بر تر را با برد یک بر صفر مقابل نساجی مازندران ادامه داد و توانست به جایگاه دوم رده بندی لیگ برتر برسد.

وی افزود: مهم ترین مساله ای که در بازی استقلال برابر نساجی مازندران مشهود بود، تاثیر خستگی ناشی از فشردگی بازی ها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بر روی بازیکنان بود و این موضوع بر عملکرد آنها تاثیر گذاشته بود.

نوازی: استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان کرد: استقلال به نساجی مازندران یک گل زد و چند گل نزد. در طول دقایق مسابقه نسبت به حریف خود نمایش بهتری را به اجرا گذاشت و حاکم مطلق توپ و میدان بود.

نوازی در پاسخ به این پرسش که استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را خواهد داشت یا خیر گفت: شاگردان وینفرد شفر شایستگی عنوان قهرمانی را دارند و امیدوارم بتوانند پس از سال هال شادی را برای هواداران این تیم به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: شهرآورد 10 فروردین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استقلالی ها اگر بتوانند با سه امتیاز کامل زمین مسابقه را ترک کنند، بالاتر از رقیب خود قرار خواهند گرفت هرچند که از طرف دیگر پرسپولیس نیز می خواهد برنده این مسابقه بزرگ باشد. این شهرآورد به خاطر شرایط 2 تیم در جدول از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

پیشکسوت آبی پوشان در پایان گفت: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز شانس برای صعود دارد اما به شرطی که بازیکنان و مربیان این تیم در ادامه مسابقات کوچک ترین اشتباهی را نکنند زیرا که هر مسابقه ای که به میدان می روند، حکم فینال را برای آنها دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ج

      خواب دیدی خیر باشه
      پس سپاهان اصفهان وتراکتور تبریز و پدیده مشهددیگه هیچ فقط قهرمانی ازاستقلال یاپرسپولیس
      قبول داریم تیم استقلال تیم حکومتی ونورچشمی وزیرورزش وفدراسیون فوتبال ایران است چندامتیاز میتونن کمکش کنن که به ناحق قهرمانش کنن

    • بدون نام

      خب بابا از خودتون در نیایید

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      همه از غارشون اومدن بیرون بزار سال تازه شروع بشه همتون رو دوباره غارنشین میکنیم. داورا رو هم شکست میدهیم شماها که چیزی نیستید

    • بدون نام

      دستت درد نکنه تو این شرایط بد اقتصادی لااقل یک لبخندی روی لب مردم میگذاری
      خدا خیرتون بده

    • بدون نام

      میشه میشه

    • ناشناس!

      نوازی هم ذوق زده شد و از غارش در اومد!

    • عبداله آذرنیوشه

      آقای نوازی نمی تواند چون دفاع استقلال به دفاع بین المللی نیست خیلی سوتی میدن تو هر بازی خیلی ضعیف هستن اخ رحمتی هم دلسرد شده با این نوع دفاع دور هم جمع میشن ترافیک میکنن به جای دنبال توپ برن نگاه به هم میکنن که بره جلو واقعا ضعیف هستن اصلا دو جناح از وقتی خسرو حیدری سن بالا می ره کسی نیست ۴ تا سانت کنه تا تبریزی یا منشا یا ایسما استفاده کنن از خبر برترین ها خواهش دارم این نقاط ضعف را به گوش مسئولان استقلال برسونن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا بعد از مدتها از ته دل خندیدم . روحت شاد نوازی با این لطیفه ها که میگویی !!!!@@@

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج