جاباما
۸۴۳۴۳۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

فرکی: اسیر قانون نانوشته فوتبال شدیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان که تیمش برابر صنعت نفت، پیروزی را با تساوی عوض کرد گفت: یک بار دیگر اسیر قانون نانوشته فوتبال شدیم.

ایسنا: حسین فرکی، سرمربی پیکان پس از تساوی یک بر یک مقابل صنعت نفت اظهار کرد: بازی کاملاً به نفع ما بود که یک بار دیگر اسیر قانون نانوشته فوتبال شدیم. اگر تیمی از موقعیت‌هایش استفاده نکند و بازی را نبرد، متضرر می‌شود و انتظار هر اتفاقی وجود دارد. امروز سه امتیاز بازی خانگی را به خاطر از دست دادن فرصت‌های گلزنی از دست دادیم. بازی خوبی ارائه کردیم چرا که میزان دوندگی و مالکیت توپ ما بالاتر بود و از حیث موقعیت گل هم در وضعیت مناسبی بودیم.

وی ادامه داد: از برتری خودمان استفاده نکردیم و در دقایق پایانی گل تساوی را خوردیم. در ادامه ممکن بود بازی را واگذار کنیم. صنعت نفت در مقابل چهار، پنج موقعیت ما یک موقعیت داشت که از آن استفاده نکرد و بازی یک بر یک تمام شد. از نتیجه راضی نیستیم ولی بازیکنانم تلاش کردند و فقط اسیر قانون نانوشته فوتبال شدند. بیش از هر چیزی برای بازیکنانم ناراحت بودند.

فرکی: اسیر قانون نانوشته فوتبال شدیم

سرمربی پیکان با بیان اینکه زمین چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس مناسب نبود، افزود: نتوانستیم به خاطر آب گرفتگی پاس‌های خوبی بدهیم و از موقعیت‌ها بهره ببریم و بازی مساوی شد.

فرکی درباره اعتراض پیکان به اشتباهات داوری، گفت: هنوز تمرکز کافی درباره اندیشیدن به تصمیمات داور ندارم. اگر او اشتباهی هم داشته مربوط به هر دو تیم است. داوری را در این نتیجه مقصر نمی‌دانیم. خودمان باید به پیروزی می‌رسیدیم که صحبتی درباره داور داشته باشیم.

وی درباره ناکامی عیسی آل کثیر و محمد قاضی در گلزنی اظهار کرد: وقتی دو گلزن خوب در تیم دارید که چندین هفته گل نزده‌اند، به نظر می‌رسد هنوز به آمادگی نرسیدند و باید بیش از این تلاش کنند. این بخش به هنر این دو بازیکن برمی‌گردد که سابقه گلزنی در شرایط خیلی سخت‌تر از این را هم داشتند اما امروز در شرایط راحتی دو موقعیت خوب را گل نکردند. باید روی این موضوع تمرکز کنیم تا این فرصت‌های خطرناک به گل تبدیل شود چرا که بازی‌ها و نتایج در دور برگشت نزدیک است و اختلاف امتیاز میان تیم‌ها زیاد نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صنعت نفت آبادان بود، نه استقلال خوزستان!

    • ایرانی

      استقلال خوزستان یا صنعت نفت آبادان؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      در نوشتن متن کمی دقت کنید . استقلال خوزستان کجا بود بازی مقابل صنعت نفت آبادان بود!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج