جاباما
۸۴۳۴۴۳
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

رهایی گروگان ۶۳ ساله در کمتر از ۶ ساعت

رئیس پلیس آگاهی استان از رهایی مرد ۶۳ ساله‌ای که از سوی سه نفر در مسیر تهران به کرج ربوده شده بود در کمتر از ۶ ساعت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس آگاهی استان از رهایی مرد ۶۳ ساله‌ای که از سوی سه نفر در مسیر تهران به کرج ربوده شده بود در کمتر از ۶ ساعت خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی به کلانتری ۳۲ حصارک بالا، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی برای بررسی موضوع به کلانتری اعزام شدند که خانمی به مأموران مراجعه و اعلام کرد پدرش که ۶۳ سال سن دارد به همراه فرد دیگری با یک دستگاه خودرو تاکسی برای انجام کار از تهران به کرج آمدند که چند نفر جلوی خودروی آنها را گرفته و پدرش را ربوده‌اند.

سرهنگ نادربیگی افزود: در ادامه تحقیقات از راننده خودرو تاکسی محرز شد که به همراه فرد ربوده شده در ساعت یک بعد از ظهر روز حادثه از مسیر رجایی شهر کرج به سمت حصارک بالا در حرکت بوده و قصد رفتن به اتوبان قزوین را داشتند که سرنشینان دو دستگاه خودرو سمند و پراید جلو راه آنها را مسدود کرده و با تهدید سلاح سرد نامبرده را از خودرو پیاده و از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت تا این که یکی از آدم رباها با تلفن همراه دختر فرد ربوده شده تماس گرفته و از وی خواست تا در قبال رهایی پدرش مبلغ شش میلیارد ریال پول به آنها بدهد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: بلافاصله اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ای برای آزادی گروگان و شناسایی آدم رباها آغاز شد تا اینکه طی آخرین تماس یکی از آدم رباها با دختر خانواده برای انتقال مبلغ درخواستی در محدوده یکی از میدان‌های شهر کرج، منطقه تحت نظر قرار گرفت و متهم پس از شناسایی از سوی راننده تاکسی قبل از حضور در سر قرار دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه قمه کشف شد.

سرهنگ نادربیگی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی اولیه مأموران منکر هرگونه دخالت در آدم‌ربایی شد اما با توجه به دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که از طرف شخصی، مأمور به انجام آدم ربایی با همدستی یک نفر دیگر شده است و فرد ربوده شده در حال حاضر در داخل ویلایی در یکی از روستاهای شهرستان کوهسار ساوجبلاغ است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: مأموران بلافاصله به روستای مذکور اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن محل اختفای گروگان، هنگامی که متهمان قصد جابه جایی فرد ربوده شده را داشتند طی عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و گروگان در کمتر از شش ساعت در سلامت کامل رها شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه کاربزرگی به به به به

    • shohrehandy

      دست ماموران نیروی انتظامی واقعا درد نکنه . اما با نوشتن این مطالب شگردهای دستگیری پلیس روزبروز بیشتر برای سارقین روشنتر میشه و ردیابی و دستگیریشون سخت تر میشه

    • s

      درود بر شما دلاور مردان خسته نباشید

    • متین

      چرا اینقدر نابسامانی بوجود آمده واقعا چرا نبایستی اقدامات موثری در این موارد اندیشیده شود . اینجا ایران است مهد غیرت و مردانگی.!!!

    • بدون نام

      فیلم هندی

    • پنگوئن چلاغ

      بجاش امنیت داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج