۸۴۳۴۵۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

دستگیری غافلگیرانه قاتل فراری بعد از ۱۸ ماه

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری قاتل فراری در یک عملیات گسترده و غافلگیرانه پلیسی خبر داد.

خبرگزاری فارس: رضا عرب زاده اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد نزاع فردی بین دو نوجوان در سال ۹۱ متأسفانه یکی از آنها توسط دیگری به قتل می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه قاتل بعد از قتل بلافاصله از صحنه جرم متواری می‌شود، افزود: اقدامات گسترده پلیسی در خصوص دستگیری وی باقدرت آغاز شد که متأسفانه تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان در این مرحله بی‌نتیجه می‌ماند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی ادامه داد: کارآگاهان با توجه به اینکه همچنان تحقیقات خود را در این رابطه ادامه دادند، نهایتاً با پیدا کردن سرنخی از محل اختفای این فرد، موفق شدند وی را در سال ۹۴ دریکی از شهرستان‌های استان دستگیر که با هماهنگی مقام قضائی و با توجه به کم بودن سنش، متهم را به کانون اصلاح و تربیت شهرستان بجنورد تحویل دادند.

عرب زاده با اشاره به اینکه این فرد با سوءاستفاده از شرایط موجود و بعد از صدور حکم قصاص نفس، موفق شد در تاریخ ۳۰ شهریور ۹۶ از کانون اصلاح و تربیت نیز متواری شود، خاطرنشان کرد: قاتل بعد از فرار از کانون اصلاح و تربیت مدام محل اختفای خود را تغییر داده تا مأموران نتوانند وی را دستگیر نمایند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم با تغییر چهره و تغییر مکرر محل اختفا، نهایتاً به یکی از محلات حاشیه‌ای استان اصفهان عزیمت کرده بود، افزود: بعد از گذشت یک سال و نیم کارآگاهان اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی استان موفق شدند با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی محل دقیق اختفای متهم را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با کسب نیابت قضائی به استان اصفهان و محل اختفای متهم اعزام شدند، خاطرنشان کرد: نهایتاً متهم در یک عملیات گسترده و پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان شمالی دستگیر و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه پلیس به‌هیچ‌عنوان اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش موجود در جامعه مختل شود، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج