۸۴۳۴۹۷
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

پشت پرده بازی با اسم هروه رنار چیست؟

سرنوشت سرمربی تیم ملی هنوز مشخص نشده است.

دنیای ورزش تورنتو: اروه رنار سرمربی تیم ملی مراکش یکی از گزینه های اصلی فدراسیون فوتبال برای نیمکت تیم ملی است.اخیرا خبرهای زیادی درباره احتمال حضور رنار روی نیمکت تیم ملی منتشر شده اما فدراسیون فوتبال کار آسانی برای عقد قرارداد با این مربی ندارد.

مشکل بزرگ فدراسیون برای جذب رنار، بدهی به کارلوس کی روش است. کی روش در حال حاضر ۸۰۰ هزار دلار از فدراسیون فوتبال ایران طلب دارد و اگر با این شرایط فدراسیون بخواهد مربی خارجی جذب کند، اول از همه کی روش به دنبال پولش می آید و طلب دریافت پولش را می کند.

پشت پرده بازی با اسم هروه رنار چیست؟

فدراسیون با هر رقمی که بخواهد رنار را جذب کند، باید حداقل 25 درصد قرارداد او را بدهد و همین باعث می شود کارلوس کی روش هم به دنبال دریافت پولش بیاید.

به جز اروه رنار، سانچس هم گزینه فدراسیون فوتبال است؛ کسی که اخیرا قطر را قهرمان جام ملت های آسیا کرده است. جذب هر کدام از این گزینه ها یا هر مربی خارجی دیگری، هزینه دارد و فدراسیون احساس می کند که فعلا آوردن مربی خارجی اشتباه است چراکه می تواند برای جذب مربی خارجی، چند ماه دیگر هم صبر کند.

از طرفی خود رنار هم در حال حاضر درگیر تیم ملی مراکش است و اگر پروسه جذب سرمربی تیم ملی هرچه بیشتر طول بکشد، فشار افکار عمومی بیشتر شده و دولت مجبور می شود برای جذب سرمربی خارجی، به فدراسیون کمک کند. در کنار تمام این گمانه زنی ها، همچنان گزینه برانکو هم مطرح است و اگر پروسه جذب سرمربی بیشتر طول بکشد، قرارداد پرسپولیس و برانکو هم تمام می شود و این مربی کروات می تواند دست فدراسیون را برای انتخاب سرمربی تیم ملی بازتر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکو بدرد تیم ملی نمیخوره برنکو با پرسپولیس قرار داد داره سال بعدی هم. شوفور را باید بیارن فقط شوفور جتلمنی سوت بلبلی زن

    • کامران

      یا وویچ بزرگ راقالب کنند یامینی وویچ با انتخاب ایشون!؟
      کم کم سطح توقع رامیارندپائین!

    • بدون نام

      وقتی فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی هست دولت حق ندارد از پول ملت وبیت المال به این نهاد کمک کند در واقع نهاد غیر دولتی فدراسیون فوتبال که خودشان رئیس خودشان را انتخاب میکنند وکسی حتی دولت حق دخالت ندارد پس باید طبق قانون خرج ومخارج خودشان را از طریق اسپانسر وتبلیغات تامین کنند واز اختلاص وزد وبند برای حیف میل کردن بوجه ورانت خواری از بوجه را کنار بگذارند

    • بدون نام

      خاک برسروزیرورزش خاین بابراکواحمق خاین

    • حیدر

      با هرکس قرارداد ببندند.ولی مثل قرارداد کی روش ترکمانچایی نباشه.

    • تاج کبیر. چهار فینال دوقهرمانی آسیا

      دلال کروات؟ خاک توسر کشوری ک ی دلال مربیش بشه .

    • بی نام

      برانکو که سرمربی تیم ملی بود. وای

    • بدون نام

      علی دایی مربی میشه بقیشم برا بازی دادن ملت هست!

    • ر

      سلام من خودم پرسپولیسی هستم ولی به شدت با مربیگری برانکو در تیم ملی مخالفم ، برانکو تو چهار سال پیش که مربی ایران بود نتیجه خودش رو پس داده و واقعا به درد تیم ملی نمیخوره چون بازیکن ساز نیست، جوانگرایی تو افکارش جا نداره، اصلا به زور تو بازی تعویض انجام میده، شما آقای تاج نباید مربیگری تو تیم ملی و باشگاهی رو باهم یکی بدونید شرایط تو هر دو جا فرق داره برانکو به درد تیم ملی نمیخوره اگه ایران و تیم ملی ایران رو دوست دارید یک مربی خارجی خوب در حد کیروش بیارید نظر من آقای یوپ هاینکس مربی فصل قبل بایرن مونیخ ویا اقای اوتمار هیتسفلد هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج