۸۴۳۵۳۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

عرضه دام زنده در ایام نوروز ممنوع است

فرماندار خرم آباد گفت: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی، به عرضه کنندگان دام زنده در ورودی شهرها اخطار داده شده در صورت ادامه فعالیت خود با هماهنگی دادستای امکان بازداشت آنان نیز وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار خرم آباد گفت: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی، به عرضه کنندگان دام زنده در ورودی شهرها اخطار داده شده در صورت ادامه فعالیت خود با هماهنگی دادستای امکان بازداشت آنان نیز وجود دارد.

اسد عبداللهی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی در محل استانداری افزود: عرضه دام زنده در ورودی الشتر و کوهدشت بیش از سایر نقاط مشاهده می شود که تذکر های لازم به فعالان این عرصه داده شده است.

وی همچنین با انتقاد از تخلیه نخاله های ساختمانی و زباله در برخی مناطق گردشگری اظهار داشت: مسیر دسترسی به آبشار نوژیان سه بار از وجود زباله پاک شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی طرح ها متولی مشخصی ندارند اما در زمان بهره برداری همه عکس می گیرند و طرح را به خود نسبت می دهند.

فرماندار خرم آباد گفت: این شهرستان سال های گذشته یکی از هفت شهر برتر گردشگری ایران بوده و با داشتن یک سوم جمعیت استان، ۷۰ درصد جاذبه های گردشگری را به خود اختصاص داده است.

عبداللهی ادامه داد: بجز جاذبه های تاریخی و طبیعی، آب و هوای بسیار مطلوب و مهمان نوازی کامل مردم خرم آباد ۲ امتیاز اصلی برای ورود میهمان نوروزی به این شهر است.

وی گفت: این ویژگی ها موجب شد نوروز امسال بازدید های روزانه از قلعه فلک الافلاک و آبشار بیشه به ترتیب تا۱۰ و ۱۲ هزار نفر برسد.

وی با بیان ایکه برخی زیرساخت های لازم همچنان در خرم آباد ایجاد نشده اظهار داشت: نوروز ۹۷ حدود ۵۰ مشکل در خرم آباد احصا شده که اکنون نیمی از این مسائل حل و فصل شده است.

فرماندار خرم آباد نبود پایانه برون استانی را از مشکلات اصلی مرکز استان در سال های گذشته دانست و افزود: زیرگذر بهارستان پس از چندسال همچنان ناتمام مانده و اکنون آسفالت خط شرقی آن به دلیل بارندگی نیمه کاره است.

عبداللهی با تاکید بر رفع مساله شهربازی خرم آباد تصریح کرد: جمعیت متمرکز در شهر ۴۰۰ هزار نفر هستند که با توجه به سفرهای روزانه از شهر و روستاهای اطراف، تعداد سرویس های بهداشتی در مرکز استان اندک است.

وی با انتقاد از عدم جانمایی پارکینگ در هتل و مراکز تجاری خرم آباد گفت: در برخی مواقع درگیری هایی به دلیل نبود جای پارک ایجاد می شود و افرادی که سال های گذشته در خصوص احداث پارکینگ کم کاری و خیانت کرده اند امروز باید پاسخگو باشند.

به گفته وی بجز ظرفیت خانه معلم و مرکز آیت الله کمالوند، امکان اسکان روزانه پنج هزار نفر در مرکز استان فراهم شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج