۸۴۳۶۴۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا زیدان راضی به بازگشت به رئال شد؟

فلورنتیو پرز با پذیرش دو شرط مهم، زمینه بازگشت زین الدین زیدان به رئال مادرید را فراهم کرد.

ورزش سه: در ابتدا به نظر می رسید شانس چندانی برای بازگشت دوباره زیدان وجود ندارد اما رئیس باشگاه رئال مادرید این بار شرایط متفاوتی را پیش پای وی قرار داده بود.

فلورنتینو پرز چاره ای جز پایان دادن به بحران باشگاه نداشت و بازگشت زیدان بهترین گزینه ممکن بود. سانتیاگو سولاری با بازیکنانی چون گرت بیل، ایسکو و مارسلو مشکل پیدا کرده و رئال مادرید به دنبال گزینه ای بود که باشگاه را به خوبی شناخته و خیلی زود شرایط را تغییر دهد.

انتخاب ژوزه مورینیو به دلیل زاویه برخی بازیکنان رختکن خطرناک بود و مائوریتسیو پوچتینو نیز با تاتنهام قرارداد داشت و امکان مذاکره با وی نبود. پس از رد پیشنهاد از سوی گزینه هایی چون ماکسی آلگری و یوواخیم لوو، تمام مسیرها به زیدان منتهی شد. پس از مذاکرات اولیه مثبت، این فلورنتینو پرز بود که کنترل مذاکرات را بر عهده گرفت.

در مذاکرات با زیدان، پرز دو برگ برنده برای زیزو رو کرد؛ اول اینکه کنترل تمام جوانب ورزشی باشگاه را در دست بگیرد و دیگر اینکه پیشنهاد دستمزد زیدان تقریبا دو برابر دوره اول حضور او در باشگاه شده بود؛ ۱۲ میلیون یورو به اضافه پاداش.

در تماس ابتدایی که از سوی دفتر پرز به زیدان شده بود، سرمربی فرانسوی پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد اما هنگامیکه پرز خودش شخصا با سرمربی فرانسوی وارد مذاکره شد، دیگر زیزو تردیدی برای بازگشت نداشت زیرا بر خلاف دوره اول، به وی قول داده شده بود که تمام کنترل فنی با او خواهد بود و به همین دلیل، زیدان در این مقطع دشوار پیشنهاد رئال مادرید را پذیرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سامان

      چون رئال به تیمی که نبود نباخته بود و هیچ آبرویی برای جامعه ورزشی رئال و پیشکسوتاش و مربی های سابق رئال نزاشت .....به هیچ تیمی امسال نه نگفت ...خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشکال نداره این یه فرصت خوبی شده تا ده بیست سال آینده زیدان بشه الکس فرگوسن و رئال اون منچستر قدیم حالا حالاها باید از جام خداحافظی کنید فقط صبر کنید به لطف خدا چه تیمی بسازه این زيزو .امسال سوخت ولی قبلش کاری کردن هیچ تیمی نمی تونست این سوزش بزرگی هست برای همه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج