۸۴۳۶۶۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

مطهری: مجبورم به سپاهان هم گل بزنم

مهاجم گلزن ذوب آهن از شرایط آمادگی خودش و درخشش در ترکیب این تیم صحبت کرد.

ایلنا: ارسلان مطهری در خصوص برتری ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی بود و با آنالیز دقیقی که روی نقاط ضعف حریف داشتیم به خوبی به آنها حمله کردیم و توانستیم به گل برسیم و ۳ امتیاز مهم بدست بیاوریم.

وی در مورد ۲ گلی که در این بازی به ثمر رساند هم گفت: اگر بازی را دیده باشید ۲ گل زدم و ۲-۳ گل دیگر هم نزدم. این را هم بگویم که من در نوک حمله ساده‌ترین کار ممکن را انجام می‌دهم و زحمت بچه‌ها را تبدیل به گل می‌کنم و اینطور نیست که همه‌اش مربوط به خودم باشد.

مهاجم ذوب آهن در مورد درخشش این روزهایش در ترکیب تیم عنوان کرد: خدا را شکر که توانستم به مرز آمادگی برسم. آمادگی جسمی یک بحث است و آمادگی روحی بحث دیگر که خدا را شکر در هر دو مورد در فرم عالی خودم هستم و می‌توانم برای تیمم مفید باشم.

مطهری در مورد اوضاع ذوب آهن در جدول هم گفت: شرایط خوبی در این فصل نداشتیم ولی خدا را شکر کمی اوضاع بهتر شده است. ۲ بازی معوقه داریم که اگر آنها را ببریم خیلی شرایط عوض می‌شود. جدول طوری است که اختلاف تیم پنجم و ششم خیلی زیاد است و بقیه تیم‌ها فاصله کمی دارند و می‌توانیم خیلی بالاتر از این برویم. ذوب آهن همیشه ذوب آهن است و ممکن است افت کند ولی دوباره اوج می‌گیرد.

وی در مورد بازی با سپاهان در نوروز عنوان کرد: بازی بعدی ما دربی است و در این بازی مجبورم گل بزنم چرا که نتیجه زحمات بچه‌ها را من و نفرات خط حمله باید به بار بنشانیم و در این بازی هم محکوم به نتیجه گرفتن هستیم و می‌خواهیم هم به اوضاعمان در جدول سر و سامان دهیم و هم هواداران را خوشحال کنیم.

مهاجم ذوب آهن در مورد اینکه آیا با وجود فاصله زیاد با صدر جدول گلزنان به فکر اضافه شدن به کورس هست یا نه، گفت: صد در صد به آقای گلی فکر می‌کنم. البته کار سختی است و باید شرایط خیلی خوب پیش برود تا به جمع گلزنان برتر اضافه شوم. در کل مهم آقای گل شدن من نیست و مهم این است که ذوب آهن نتایج خوبی بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ

      بازی با سپاهان گاو بندی شدید است جناب مطهری
      مردم را گول نزنید

    • zoro

      ببینم مردانگی میکنید سپاهان رو ببرید بعید میدونم ولی از نظر فوتبالی سپاهان چیزی برای گفتن ندارد ذوب بهتر فوتبال میکند مگر اینکه نتیجه جای دیگری رقم بخورد ببرید تا پرسپولیس هم استقلال را ببرد و کار تمام شود اگر سازمان لیگ بازیها را از قصد اینقدر فشرده مهندسی نمی کرد برانکو همه تیمها له میکرد

      پاسخ ها

      • رضا

        چرا چرت میگی من یم ذوب اهنی هستم ولی معلوم‌که سپاهان پر مهره تر وبهتر از ذوب اهن بازی میکنه
        سرخابی ها اب رو بریزند اونجا که میسوزه

    • رضا

      سپاهان هر چه قدر مهره هم داشته باشه با مربی مثل قلعه نوعی کثیف ترین فوتبالو بازی میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج