۸۴۳۶۸۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نوروز ۹۸ با اتوبوس‌های قرمز «دور تهران بگردیم»

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اعلام کرد که برای پوشش گردشگران در پایتخت، اتوبوس های قرمز در رینگ گردشگری مستقر شده اند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اعلام کرد که برای پوشش گردشگران در پایتخت، اتوبوس های قرمز در رینگ گردشگری مستقر شده اند.

پیمان سنندجی با بیان اینکه طبق هماهنگی های انجام شده با ستاد گردشگری شهرداری تهران در رینگ گردشگری پایتخت اتوبوس های شرکت واحد مستقر می شوند گفت: مسیر مشخصی که پیرامون رینگ گردشگری تهران مشخص شده که به نام "مسیر آبی" نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه برای اولین بار با هماهنگی شرکت واحد اتوبوسرانی و ستاد گردشگری، ۱۰ دستگاه اتوبوس تک کابین قرمز رنگ که شعار امسال گردشگری تهران به نام "دور تهران بگردیم" بروی آن نوشته شده است، در این مسیر حرکت می کنند، گفت: برای این اتوبوس ها، ایستگاه‌هایی در رینگ گردشگری و در نزدیکی اماکن تاریخی تعبیه شده که گردشگران تهران می توانند دسترسی بهتری به اماکن تاریخی تهران داشته باشند.

سنندجی با بیان اینکه در این اتوبوس ها، راهنمایان گردشگری نیز حضور دارند، گفت: اتوبوس های قرمز گردشگری از ساعت ۱۰الی ۱۷ در مسیر گردشگری آبی تردد کرده و به ارائه خدمات می پردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید موسایی

      صمن عرض سلام و تبریک بمناسبت فرارسیدن سال نو، بنظر بنده کار بسیار بجا و خوبی هست مخصوصا برای کسان که در تهران میمانند و این بهترین فرصت برای دیدن تهران میباشد.

    • بدون نام

      افرین یک حرکت حداقلی خوب ، بهترین ثروت فکر کردن است .در همه شهرها راه اندازی شود مسیرهای ابی ، زرد ، قرمز ،بنفش ،......اکثر شهرهای ایران به دلایلی نمی توانند جذب حداگثری توریست داشته باشند ، چهار شهر توریستی بسازید ، شهر ابی ، شهر کوهستانی ، جنگلی ، برفی ،....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج