۸۴۳۷۱۸
۷ نظر
۵۰۱۵
۷ نظر
۵۰۱۵
پ

پیشنهاد افزایش ۱۳ درصدی تعرفه‌های پزشکی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی نیز گفت: با پیشنهاد نظام پزشکی برای تعرفه های پزشکی سال ۹۸ که از سوی شورای عالی بیمه به دولت فرستاده شده است، حدود ۱۳درصد افزایش هزینه خدمات سلامت پیشنهاد شده است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس کل سازمان نظام پزشکی نیز گفت: با پیشنهاد نظام پزشکی برای تعرفه های پزشکی سال ۹۸ که از سوی شورای عالی بیمه به دولت فرستاده شده است، حدود ۱۳درصد افزایش هزینه خدمات سلامت پیشنهاد شده است.

محمدرضا ظفرقندی، افزود: رشد تعرفه پزشکی سال ۹۸ در شورای عالی بیمه به تصویب رسیده است و وزیر بهداشت هم تغییراتی را در این تعرفه ها اعمال خواهد کرد و با این تغییرات را به دولت ارائه کرده است.

وی ادامه داد: در این یکی دو روز باقیمانده از سال، قاعدتا در دولت باید تصمیم گیری شود و باید مصوبه نهایی از سوی دولت اعلام شود، اطلاع دارم که این موارد به دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری ارائه شده است که باید ارزیابی و اعلام شود.

ظفرقندی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید تعرفه ها تا پایان فروردین ۹۸ اعلام شود،گفت: فکر می کنم بر اساس وعده وزیر بهداشت زودتر از این زمان باشد و شاید هم در همین هفته یا هفته آینده باشد.

وی خاطرنشان کرد: در تعرفه پیشنهادی در مجموع افزایش هزینه بخش سلامت حدود ۱۳ درصد پیشنهاد شده است که توسط شورای عالی بیمه به دولت هم اعلام شده است.

ظفرقندی افزود: پیش از این ۱۵درصد افزایش پیشنهاد شده بود اما در حال حاضر این افزایش ۱۳ درصد پیشنهاد شده است که در ابعاد مختلف در زیر مجموعه های خدمات مختلف پزشکی فرق می کند و به عنوان مثال در بخش هتلینگ ممکن است این رشد تعرفه بالاتر باشد، اما در بخش دارو همان حدود ۱۳درصد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند1

      ولله این پولها خوردن نداره شما نانتان را تو خون مردم میزنید و میخورید مسئولین هم برای بقای خودشان هیچ وقت مخالفت نمیکنن مریض درد خودش کمه که درد بی پولی و نداری بهش اضافه میکنید پزشکان ما واقعا مسلمان هستند آیا به قسمی که خوردن عمل میکنن؟

      پاسخ ها

      • امیر

        والله به جرات میگم اکثر دکترا اعتقادی به اسلام ندارند ولی فقط مسلمان را میچاپند.

    • بدون نام

      خوبه هر صنفی برای خودش تعرفه ها را بالا میبرد دولت هم فقط نگاه میکند البته به دولت مالیات بدهد هر کی هر کاری خواست انجام دهد

    • بدون نام

      به خدا ریس جمهور و وزیرانش دارن در حق این ملت ظلم میکنن اینها دلسوزان این ملت نیستن فقط به فکر جیب های خود و خانواده هاشون هستن ....باید با صدای بلند بگیم ای خدا کجایی به فریاد دل این ملت برس

    • بدون نام

      این تعرفه ها خون بیمار که شما می خورید بخورید و لذت ببرید آخر خدایی هم هست

    • امیر

      انصافا مگه دکتر چقد زحمت میکشه برای معالجه یک بیمار ، چقد انرژی یا برق و قلم کاغذ استفاده مصرف میکند ، چقد وقت برای هر بیمار میگذارد، درس خوانده درست ، هزینه کرده درست، ولی خب همه این موارد طی یک یا دوسال تمام هزینه های مصرف کرده را بدست می اورد چرا این همه ویزیت دکتر باید بالا باشه مردم از کجا این همه پول دوا دکتر بیاورند؟

    • رضا علیپور

      همین الان هم تعرفه ها خیلی گرونه. دلتون به حال مردم نمیسوزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج