۸۴۳۷۹۱
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

لندن، گران‌ترین شهر اروپا برای سکونت

نتایج تازه‌ترین تحقیقات انجام گرفته نشان می‌دهد که پایتخت انگلیس، لندن گران‌ترین شهر اروپا برای اجاره مسکن به شمار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا: نتایج تازه‌ترین تحقیقات انجام گرفته نشان می‌دهد که پایتخت انگلیس، لندن گران‌ترین شهر اروپا برای اجاره مسکن به شمار می‌رود.

تحقیقات موسسه بین‌المللی «شرایط کار» حاکی است که در حال حاضر اجاره مسکن یک واحد ۳ خوابه در مرکز لندن در حدود ۵ هزار و ۱۸۷ پوند برآورد می‌شود که این میزان در میان شهرهای اروپایی رکورد می‌زند.

این تحقیقات که در ۲۷۹ کشور دیگر جهان صورت گرفته نشان می‌دهد افزایش بهای مسکن در لندن سبب شده است تا بسیاری از شرکت‌های بزرگ، کسب‌ و کار خود را به اطراف و یا خارج از لندن منتقل کرده تا به‌ این ‌ترتیب هزینه اجاره مسکن کمتری را بر دوش کارکنان خود تحمیل کنند.

گرانی مسکن در سایر شهرهای اصلی انگلیس هم، ‌دست کمی از پایتخت ندارد. بر اساس این گزارش، منچستر که میزبان دفتر اصلی شبکه خبری بی.بی.سی و برخی دیگر از رسانه‌های گروهی است گران‌ترین شهر انگلیس برای اجاره مسکن پس از لندن به شمار می‌رود.

اجاره‌بهای یک واحد سه‌خوابه در این شهر یک هزار و ۸۴۴ پوند برآورد می‌شود که ۵۴ پوند در ماه نسبت به سال گذشته گران‌تر است. به‌این‌ترتیب منچستر در رتبه ۳۰ ام فهرست گران‌ترین شهرهای اروپا و ۱۱۹ مین شهر گران دنیا قرار دارد.

شهر بیرمنگام هم‌ دست کمی از منچستر ندارد و طی یک سال گذشته ماهانه ۱۱۰ پوند به بهای اجاره مسکن در این شهر افزوده است.

به‌این‌ترتیب بیرمنگام در رتبه ۳۶ ام فهرست گران‌ترین شهرهای اروپا قرار دارد.

از سوی دیگر آبردین واقع در شمال اسکاتلند تنها شهری است که در یک سال گذشته شاهد کاهش بهای اجاره مسکن بوده است. طبق گزارش یاد شده، اجاره مسکن در این شهر طی یک سال گذشته ۱۹۰ پوند در ماه کاهش یافته است. کارشناسان این مساله را به کاهش فعالیت‌های صنعت نفت در شمال انگلیس نسبت می‌دهند.

براساس گزارش منتشر شده، بهای اجاره مسکن در کل اروپا طی یک سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. میانگین اجاره‌ بهای یک واحد مسکونی سه خوابه در دوبلین پایتخت ایرلند با ۲۳۶ پوند افزایش اینک به دو هزار و ۹۰۲ پوند رسیده است. به‌این‌ترتیب این شهر اکنون در رتبه پنجمین شهر گران اروپا قرار دارد.

مادرید، رم، پاریس و بارسلون هم به‌طور میانگین شاهد افزایش ماهانه یکصد پوند به بهای اجاره‌ مسکن بوده اند. بر اساس این گزارش پاریس با میانگین اجاره‌بهای ۲ هزار و ۸۳۰ پوند، ششمین شهر گران اروپا به شمار می‌رود.

لندن در حال حاضر چهارمین شهر گران دنیا به لحاظ اجاره مسکن به شمار می‌رود. رتبه اول به هنگ‌کنگ اختصاص دارد که میانگین اجاره‌بهای مسکن در این شهر ۸ هزار و ۳۱۵ پوند در ماه برآورد می‌شود. پس‌ از آن به ترتیب نیویورک و توکیو در رتبه دوم و سومین شهرهای گران دنیا قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واسه همینه اکثر اقازاده ها این شهر رو انتخاب می کنند

    • محمود

      مرغ گوشت اجیل اونجا چند؟

    • بدون نام

      نه اینکه تهران ارزانی است

    • بدون نام

      یادمون باشه لندن زندگی نکنیم یا هر وقت خوشی اینجا زد زیر دلمون بریم لندن تا قدر ......

    • بدون نام

      چکاربه لندن دارید فضولید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج