جاباما
۸۴۳۸۱۱
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

ملکی: حقایق را برای دادگاه CAS توضیح دادم

رییس اسبق هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: سوال و جواب ها در دادگاه عالی ورزش بیش از سه ساعت طول کشید و من تمامی حقایقی را که دقیقا در شورای تامین امنیت استان تهران گذشت بر زبان آوردم.

ایرنا: جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه استقلال در مورد سوپر جام، روز جمعه در محل دادگاه عالی ورزش (CAS) در لوزان سوئیس برگزار شد.

در جریان این جلسه، قاضی با اکبر ملکی، عضو سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد جزئیات پرونده به صورت تلفنی گفت ‌و گو کرد که توسط مترجم رسمی ترجمه شد.

در این بین، «عباس ملکی» رییس هیات مدیره پیشین استقلال اظهار داشت: با توجه به این که «سید رضا افتخاری» مدیر عامل وقت استقلال در کشور ترکیه به سر می برد، من در نشست شورای تامین استان تهران برای تصمیم گیری در مورد شهرآورد در چارچوب سوپرجام باشگاه های ایران شرکت کردم و با توجه به این که از جمله حاضرین در دادگاه عالی ورزش فقط سعید فتاحی «رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال» در جلسه مذکور حضور داشت از من به عنوان شاهد سوالاتی پرسیده شد.

ملکی: حقایق را برای دادگاه CAS توضیح دادم

رییس اسبق هیات مدیره باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: رییس در واقع قاضی دادگاه عالی ورزش و دیگر حاضرین در این نشست سوالاتی را از من پرسیدند که بیش از سه ساعت به طول انجامید و تمامی این صحبت ها توسط مترجم رسمی ترجمه شد.

وی تصریح کرد: من تمامی حقایق را بر زبان آوردم و در تمام این سال هایی که از خدا عمر گرفته ام از بیان واقعیت واهمه ای نداشته ام و حرف هایی را که زدم دقیقا عین آن چیزهایی بود که در جلسه شورای تامین امنیت استان تهران گذشت.

ملکی ادامه داد: باشگاه استقلال هیچ وقت خواهان لغو بازی نبوده و نیست بلکه ما می خواستیم در فرصت مناسب این دیدار برگزار شود و بارها این موضوع را اعلام کردیم اما در نهایت تصمیمی گرفته شد که درست نبود.

وی تاکید کرد: در جلسه ای که برگزار شد و من در آن شرکت کرده بودم گفتم سیدرضا افتخاری مدیر عامل وقت استقلال 2 نامه با این مضمون که «با توجه به اینکه چهار بازیکن در تیم ملی داریم و برخی نفرات دیگرمان در خدمت تیم نیستند و طبق قانون فدراسیون فوتبال بازیکنان حاضر در جام جهانی باید 2 هفته استراحت کنند، تاریخ برگزاری سوپرجام تغییر و به زمان دیگری موکول شود» برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر نوشته و ارسال کرده است؛ در حقیقت در خواست باشگاه استقلال فقط همین بود.

وی در پایان تصریح کرد: از رایی که قرار است صادر شود بی خبر هستم اما امیدوارم رای عادلانه باشد و حق باشگاه استقلال پس گرفته شود.

سوپرجام فوتبال ایران قرار بود 29 تیر امسال برگزار شود اما باشگاه استقلال مخالف تاریخ برگزاری آن بود؛ در نهایت سازمان لیگ و کمیته انضباطی، پرسپولیس را با نتیجه سه بر صفر برنده مسابقه اعلام کردند و همین موجب شد تا باشگاه استقلال شکایت خود را در این خصوص به دادگاه عالی ورزش ارجاع دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احمق کیسه کش شما رفتید تو ترکیه و استارت این شو را زدید والقا کردن اینکه ما خواستار عقب افتادن.........! شوفر جوگیر شده بوده و رئیس وعالیجنابان راه انداختید با مترجم فارسی!؟ ببند فک تو که همه ش دورغ گفتی و واقعیتی نداره ؛ عشق وحال تو اردو ترکیه و داخل سیاه نمایی ! بگید حسش نبود بیایم مثل مرد ...

    • بدون نام

      این بنده خدا بلد نیست فارسی صحبت کنه، اونوقت تو دادگاه کاس شرکت کرده؟؟؟
      دیگه نتیجه معلومه که چی میشه!!!

    • کاردوک

      یعنی گفتی که فرار کردین رفتین ترکیه؟
      بعید میدونم ،بالاخره کیسه ای و کیسه یعنی دروغ و هوچی گری

    • بینام

      کیسه کش راست گویی خیلی دوراز هم هست

    • بدون نام

      بابابه خدا ارزش نداره بیاین این جام بدین به این کیسه کشا

    • بدون نام

      چه حقایقی
      واقعا مسخره است
      طرف رفته ترکیه وحاضر نیست بیاد سوپرجام برگذار کنه. میگه نه میام بازی میکنم و نه جام به کسی بدین

    • محمد

      باشه امیدوار باش .خخخخخخ

    • شش تایی

      به قاضی پرونده گفتی فرار کردی رفتید ترکیه،دماغ قشنگ

    • عباس

      سلام ، از بیان واقعیت هراس نداشتی ، چرت این حرف، عاقبت خودتو با این دروغ فروختی آینده مالی ات رو تضمین کردی

    • hm@

      این ملکی فقط گند میزنه ...اینجا هم...

    • عشقپولیس

      کیسه چه حقی داره که بهش برسه؟
      از سه ماه جلوتر تاریخ سوپرکاپ مشخص شد.
      باید برنامه ریزی بکردین
      توکه دم از حقیقت میزنی بگفنی شوفربلبلی داشت کارشناسی مسابقات جام.جهانی میکرد ولی پورفسور چهارهفته قبل از تاریخ سوپرکاپ برگشت
      وبالا سرتیمش بود

    • پرسپولیس کبیر

      اول حرفاشو خوندم گفتم چه عجب طویله کیسه یه مرد پیدا شد دیدم نه بابا اینا همشون کیسه کشن به شهادت دروغ عادت دارن ..مگه با دروغ خون یه جووون دسته گل پایمال نکردن ..خوب ترسیدین بازی کنین امتیازو جامو دادین لااقل مرد باشین بگین جیگرشو نداشتیم ..به مولا اونجوری بهت افتخار میکنن هواداران طویله کیسه ال لجن ..استفراق ایران

    • پرسپولیس کبیر

      کاش یه دونه ازون خنده های خوشگلت براشون سر میدادی به خدا جامو به کیسه میدادن ..یعنی برنامه نودو حذف کردن ولی خنده های این شلغم همیشه ماندگاره ..شد خنده سال ۹۷

    • بدون نام

      برو گمشو مردک

    • بی نام

      این لنگیهای بی خاصیت جام ندیده میخوان به هرقیمتی شده جام بگیرن تیمشون که تیم حکومتی میدونید که همه ارا هم بر علیه سرورشون تو ایران انجام میشه پس راهی نمونده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج