جاباما
۸۴۳۸۱۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شاگرد کی‌روش همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه

دروازه‌بان کلمبیایی تیم فوتبال ناپولی به دلیل ضربه شدیدی که در بازی اخیر این تیم درسری A دریافت کرد، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

خبرگزاری تسنیم: پدر داوید اوسپینا، دروازه‌بان تیم فوتبال ناپولی اعلام کرد که فرزندش به دلیل ضربه‌ای که در بازی اخیر تیم‌های ناپولی و اودینزه به سر او وارد شد، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است اما دیگر خطری جدی او را تهدید نمی‌کند.

شنبه شب در مصاف ناپولی و اودینزه در ورزشگاه سن‌پائولو، اوسپینانو به خاطر برخوردی که از ناحیه سر با ناچو پوستو، مهاجم حریف داشت، دچار سرگیجه شد. از بیم وارد آمدن ضربه مغزی او مورد معاینه و تصویربرداری سی‌تی اسکن قرار گرفت و مشخص شد که او دچار ضایعه مغزی نشده است. همچنین باشگاه ناپولی اعلام کرد که ناپولی بر خلاف گزارش‌های اولیه، بیهوش زمین را ترک نکرده است.

شاگرد کی‌روش همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه

اوسپینا شاگرد کی روش در تیم ملی کلمبیا است.

هرنان اوسپینا، پدر دروازه‌بان ناپولی در این خصوص به رادیو CRC گفت: من هنوز فرصتی برای صحبت با پسرم پیدا نکردم چون او هنوز در بخش مراقبت‌های ویژه است. فقط می‌دانم که حالش خوب است چون همسرم آنجاست. او سی‌تی اسکن و چند آزمایش دیگر انجام داده است. از تیم ملی با پزشک معالج داوید تماس گرفته شده و ما در جریان درمان او هستیم.

هرنان اوسپینا درباره آینده فرزندش و اینکه آیا قرارداد قرضی او با ناپولی قطعی می‌شود یا نه، تأکید کرد: ما منتظریم که تعداد بازی‌های او به حد مشخصی برسد تا ناپولی بتواند او را از آرسنال بخرد. او از وضعیتش در ناپولی راضی است و می‌خواهد در این تیم بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیخیال کیروش بشید دیگه مرتیکه موزامبیکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج